abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 maart 2008 @ 09:34:59 #76
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_57470303
Stel dat Ibrahim Afellay vanavond tóch speelt, dan mag Edgar Davids er vanavond meteen de eerste minuut vol op!

Denk dat PSV dan toch aardig van slag is, als Ibi op de brancard wordt afgevoerd.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_57470335
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 09:12 schreef jjdg het volgende:

[..]

Ik denk dat ik de afgelopen 24 uur onder een steen heb gezeten, maar is er al bekend dan wat de privé-omstandigheden zijn?
Van wat ik ervan heb kunnen vinden, zou zijn vader overleden zijn
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  woensdag 19 maart 2008 @ 09:38:25 #78
82458 jjdg
JanJaap de gekste
pi_57470360
We laten Ibi gewoon een potje trefbal spelen met Edgar. Da's al voldoende voor hem om geblesseerd te raken
  woensdag 19 maart 2008 @ 09:39:32 #79
82458 jjdg
JanJaap de gekste
pi_57470377
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 09:36 schreef dndiek het volgende:

[..]

Van wat ik ervan heb kunnen vinden, zou zijn vader overleden zijn
Ai, da's idd klote
pi_57470515
Real Madrid geïnteresseerd in Huntelaar, Ajax vraagt 35 miljoen
19-03-08

Volgens de Spaanse krant AS heeft technisch directeur Mijatovic van Real Madrid zijn zinnen gezet op Klaas Jan Huntelaar als versterking voor de aanval. Coach Schuster zou echter een voorkeur hebben voor Didier Drogba van Chelsea.

AjaxF-side.NL
Mijatovic is al een paar jaar geïnteresseerd in de spits en zou zich afgelopen zomer ook al gemeld hebben. Volgens AS heeft Real Madrid begrepen dat Ajax 35 miljoen euro vraagt voor de topscorer. De spits heeft geen clausules in zijn contract.
pi_57470552
We hebben geld zat, Huntelaar moet blijven! (Wat een bedrag trouwens, daar koop je heel wat Collins voor)
Gash Dem and Light Dem!
  woensdag 19 maart 2008 @ 09:53:59 #82
82458 jjdg
JanJaap de gekste
pi_57470605
Denk ook niet dat Huntelaar daar eerste spits zal worden.
Daarvoor zou hij Ajax verlaten, toch? Eerste spits bij een Europees topteam?
pi_57470756
Huntelaar en Heitinga moeten blijven
  woensdag 19 maart 2008 @ 10:05:41 #84
82458 jjdg
JanJaap de gekste
pi_57470802
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 10:02 schreef SpotlessMind00 het volgende:
De rest mag verkocht worden?
pi_57470865
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 10:02 schreef SpotlessMind00 het volgende:
met 1 vd 2 ben ik al lang blij.
pi_57470870
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 10:05 schreef jjdg het volgende:

[..]

veel wel iig
pi_57470904
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 10:05 schreef jjdg het volgende:

[..]

Wat Toma zegt, veel wel
pi_57470910
quote:
Ronald de Boer beëindigt carrière
Geschreven op woensdag, 19 maart om 10:01

De tweeling Frank en Ronald de Boer behoort nu definitief tot het verleden. Ronald de Boer neemt geen risico meer na een nekhernia en heeft in navolging van zijn broer Frank enkele jaren terug ook een punt gezet achter zijn loopbaan. De oud-international speelde de afgelopen jaren voor Al-Shamal in Qatar. Klik hier! “Ik ben nu weer volledig fit, maar de competitie hier duurt nog twee wedstrijden en ik wilde niet het risico lopen weer geblesseerd te raken”, vertelt De Boer (37) in De Volkskrant. “Ik heb mijn contract ingeleverd, ook omdat de club op die manier een extra buitenlander kon aantrekken. Er speelt nu een Braziliaan in mijn plaats.”

Een zware nekblessure bespoedigde zijn afscheid. Een teamgenoot viel tijdens de training in december ongelukkig op de De Boers nek, met een beklemde wervel als gevolg. Destijds was de voortgang van zijn loopbaan al in gevaar.

Na Ajax, FC Twente, Barcelona en Glasgow Rangers koos De Boer in 2004 samen met zijn broer Frank voor een vervolg in Qatar. Maar waar Frank de Boer koos voor een carrière als trainer bleef Ronald actief in het Midden-Oosten. Naast Al-Shamal speelde de oud-international voor Al-Rayyan.

De Boer is van plan nog één a twee jaar in Qatar te blijven wonen. Hij is daar voetbalanalyticus voor een sportzender, en heeft een aanbieding op zak om een pr-rol te vervullen bij een opleidingscentrum voor Qatarese voetbaltalenten, zo meldt De Volkskrant.
pi_57470940
Met Silva, Vermaelen en Vertonghen achterin zal ik 'm wel knijpen. Zonder Heitinga daar zaten we nu al tegen de 50 tegengoals. Lekker met 4 middenvelders. Desnoods een talent die zich wil/moet bewijzen. Ik opper voor Anita. Die presteert echt wel met Davids langs hem .
  woensdag 19 maart 2008 @ 10:16:59 #90
82458 jjdg
JanJaap de gekste
pi_57470994
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 10:09 schreef toma het volgende:

[..]

veel wel iig
Zeker mee eens, maar een Stekelenburg of Perez mag van mij zeker ook blijven, hoor
pi_57471034
Om met De Dijk te spreken: laat het vanavond gebeuren, laat het vanavond zo zijn!
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_57471182
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 10:13 schreef Nashje het volgende:
Met Silva, Vermaelen en Vertonghen achterin zal ik 'm wel knijpen. Zonder Heitinga daar zaten we nu al tegen de 50 tegengoals. Lekker met 4 middenvelders. Desnoods een talent die zich wil/moet bewijzen. Ik opper voor Anita. Die presteert echt wel met Davids langs hem .
Ben benieuwd ofdat Martina volgend seizoen wel een kans krijgt onder van Basten.
pi_57471220
Als de verwachte opstelling de juiste is, dan winnen we.
pi_57471223
Ze zijn beiden erg belangrijk maar ik denk dat Huntelaar toch een stuk belangrijker is. Hoelang hebben we wel niet zitten kutten met spitsen de afgelopen jaren tot Huntelaar kwam. Laatste 2 jaren is het gewoon een absolute zekerheid en hij zal ook nooit gewisseld worden en is zelden geblesseerd.

Ik hoop niet dat ze nu een gelimiteerde transfersom in zijn contract zetten. Gewoon Huntelaar en Heitinga een mega contract aanbieden.
quote:
‘Ajax en Huntelaar om de tafel’
Geschreven op woensdag, 19 maart om 09:00

Klaas-Jan Huntelaar heeft deze week een afspraak met Ajax om over zijn contract te praten, zo meldt het Algemeen Dagblad. De Amsterdamse club wil voorkomen dat de aanvalsleider komende zomer ingaat op de avances van een buitenlandse topclub.

Volgens de ochtendkrant is binnen Ajax de afspraak gemaakt dat in het geval van Huntelaar het salaris niet het breekpunt mag zijn in onderhandelingen. Ook naar hoofdsponsor Aegon toe wordt dat gezien als een plicht. Volgens het bedrijf moet ‘het kapitaal op het veld staan’. Een credo waar ook Marco van Basten geheel achter staat.

De 24-jarige Dremptenaar staat dit seizoen alweer op 27 treffers en is hard op weg om topscorer van de Eredivisie te worden. Marco van Basten, komend seizoen trainer in de Amsterdam ArenA, was de laatste Ajax-speler die boven de dertig doelpunten uitkwam. Het contract van de tienvoudig international loopt door tot de zomer van 2010.

Eerder deze stak Huntelaar tegenover Sportweek zijn ambities niet onder stoelen of banken. “Verschillende factoren spelen een rol. Wat wil Ajax, welke club meldt zich voor mij en wanneer? Wat wil ik zelf? Ajax mag wat aan mij verdienen. Dat gun ik de club absoluut. Ze hebben me de kans gegeven en mij gemaakt tot wat ik ben.”

“Ik wil bij een club komen waar mijn sterke punten ten volle benut worden. Dus in een aanvallend team, dat veel in het zestienmetergebied van de tegenstander opereert. Ik wil eerste spits worden van een topteam. Voor minder laat ik Ajax niet in de steek”, aldus Huntelaar.
pi_57471237
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 10:20 schreef kevin6188 het volgende:
Om met De Dijk te spreken: laat het vanavond gebeuren, laat het vanavond zo zijn!
pi_57471241
Natuurlijk mogen er meer spelers blijven. Stekelenburg, Vertonghen, Vermaelen, Suarez...dat is toch al een aardig raamwerk voor een elftal.
pi_57471261
D-day.
pi_57471277
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 10:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Natuurlijk mogen er meer spelers blijven. Stekelenburg, Vertonghen, Vermaelen, Suarez...dat is toch al een aardig raamwerk voor een elftal.
Lindgren, Gabri, Silva?
  woensdag 19 maart 2008 @ 10:34:34 #99
82458 jjdg
JanJaap de gekste
pi_57471291
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 10:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Inderdaad, maar vergeet Gabri ook niet. Toch een stille kracht, gaan we vanavond nog missen.
pi_57471322
We pakken ze vanavond, ook al moeten we het zonder Stekelenburg en Gabri doen. We pakken ze.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')