fuck ja had #937 bekeken ipv 938quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:45 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
men... jij bent zelfs later dan spuit 11..
Bok nou maar gewoon op boertjequote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Altijd dat kut geluk morgen weer 1 kans en meteen een doelpunt hoorLucky boeren...
That's the spirit my friendquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:57 schreef Sethje het volgende:
jammer van steek maja...we winnen toch wel
Paul Robinson hield zelfs de nul in Eindhoven.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:57 schreef Sethje het volgende:
jammer van steek maja...we winnen toch wel
quote:Emanuelson: ‘Vertonghen is een betere linksback'
Geschreven op dinsdag, 18 maart om 21:54
Als het aan Urby Emanuelson ligt, neemt Jan Vertonghen zijn positie als linksback van Ajax over. Emanuelson zegt in het Algemeen Dagblad dat hij als linksbuiten meer tot zijn recht komt en dat hij er niet meer naar verlangt om achterin te spelen.
“Ik ben nu de hele tijd bezig, dat was ik als linksback niet. Toen concentreerde ik me alleen op de rechtsbuiten van de tegenstander, maar nu kan ik meer ruimte maken voor andere spelers”, aldus de international. “Iedereen vraagt nu om mijn aandacht, dus is er geen tijd meer om te verslappen.”
Ook Vertonghen voelt zich als linksback beter dan centraal in de verdediging. “Ik weet dat ik me nog meer moet ontwikkelen, maar ik ben al zeer blij dat ik speel. De keuze van Adrie Koster pakt goed uit, we gaan steeds beter voetballen.”
overleden volgens de berichtenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:39 schreef VoreG het volgende:
Het zal wel met z'n vader te maken hebben, daar ging het toch niet goed mee?
ben blij dat Urby niet linksback wil staan, niemand wil hem daar namelijk. Vertonghen moet op het middenveld en de scouting moet eens een linksback zoeken.quote:
quote:Schuift Heitinga door naar het middenveld?
Volgens Telegraaf.nl schuift Heitinga door de afwezigheid van Gabri en Siem de Jong door naar het middenveld.
Vermoedelijke opstelling Ajax: Gentenaar; Silva, Vermaelen en Vertonghen; Lindgren, Heitinga, Perez, Davids en Emanuelson; Suarez en Huntelaar.
Tering die was echt lekkerquote:
Hoe ziet de formatie er dan uit? 3-5-2 ofzo? Of 3-4-3. Snap er weinig van.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |