abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 april 2008 @ 22:13:09 #251
108648 cattie
lieve moeder
pi_57920656
Heel makkelijk. En schattig, dan staat hij weer bij de wasbak op zijn krukje "poete, poete, poete!"te zeggen.
pi_57920794
Hier moet het ook in een houdgreep hoor, PM.
Heeeel soms vindt hij het al eens grappig, maar meestal is het brullen.
pi_57920914
cattie, Piet ging tussen 1 en 2 jaar wel 5 schoenmaten omhoog geloof ik. (van 21 naar 26 als ik 't goed onthouden heb). echt elke 2 maanden kon ik nieuwe schoenen kopen. dus 't valt nog wel mee met Ive's BigFoots.
  woensdag 9 april 2008 @ 10:01:09 #254
108648 cattie
lieve moeder
pi_57928503
Wow Bix, dat ging hard! Heeft hij nog steeds grote voeten? Mijn broers hebben maat 49, dus ik vrees soms wel een beetje voor Ive's voeten..
pi_57932889
Mikael kan "Hou van jou" zeggen Is het heel raar dat ik steeds helemaal wegzwjimel als ie dat zegt En hij zegt het de hele dag door. Tegen alles en iedereen die het maar horen wil
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_57942332
Wij hebben gauw een bruiloft van onze beste vrienden, en nu heeft oma 2 jurkjes gemaakt voor Meike. Maar welke moet ze nu aan??? Help me even!

Een wit romantisch jurkje....(ze is geen bruidsmeisje)

een echte feestjurk met stippen
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_57942810
Ik zou voor de stippen gaan als ik dan moet kiezen want ze is geen bruidsmeisje zoals je al zegt en dat wordt waarschijnlijk toch gedacht dan denk ik Karin. Ik vind het wel een ubercute jurkje overigens...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  woensdag 9 april 2008 @ 21:00:31 #258
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_57942928
Meike
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_57943809
feestjurk
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 10 april 2008 @ 08:51:47 #260
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_57950440
Ik zou ook voor de stippen gaan
pi_57950604
Die met stippen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_57952048
knap gemaakt!
die witte vind ik ook wel erg mooi voor zo'n gelegenheid. de stippenjurk kan ze nog vaak genoeg aan.
het ligt misschien ook aan hoe het staat met iets eronder? of krijgt ze een vestje erover ofzo? blote armen lijkt me nu nog wat fris.

cattie, piets voeten zijn nog steeds aan de grote kant: maat 32 heeft ie nu (hij is nu 4,5). z'n vader heeft 47 dus ik vrees dat hij ook in die regionen uit zal komen. maar 49 in jouw familie is helemaal groot! lastig met schoenen kopen.
  donderdag 10 april 2008 @ 13:15:05 #263
56471 pinquit
oh my lama!
pi_57955853
ja ik vind die witte toch ook wel erg trouwerij-ig hoor

maar we kunnen pas echt kiezen met fotos he... anders kunnen we het natuurljk niet goed zien
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  donderdag 10 april 2008 @ 14:02:26 #264
190853 RockabeIIa
pi_57956885
Ik denk dat de witte leuker past bij Meike zelf. Die rood gestipte is zo druk bij de lekkere pretbekkie. Maar ze zullen beiden heel goed staan!
pi_57981053
Ik ga haar er eens een keer inhijsen, en dan weer aan jullie laten zien, oke?
Wie weet overigens waar ik een leuk zomerjasje voor troela kan kopen?
In de winkels is bijna niks!
  vrijdag 11 april 2008 @ 23:23:04 #266
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_57993593
Kim weet wel wat adresjes Karin

Zeg, zijn er hier ook liefhebbers van leedvermaeck?

Ik heb hem uiteraard erg lief getroost hoor! En meteen opgehouden met lachen
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_57995713
Helden zijn het, he!
  zaterdag 12 april 2008 @ 01:32:33 #268
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_57996258
Dat filmpje is echt briljant Vivi.. arme Dean, maar mijn god wat grappig
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  zaterdag 12 april 2008 @ 08:59:13 #269
56471 pinquit
oh my lama!
pi_57997428
mwahahahahaha aaahh dean
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zaterdag 12 april 2008 @ 10:18:23 #270
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_57998006
Wat een geweldige timing, van de haan, maar ook van jou als cameravrouw Vivi! En een knuffel voor Dean, voor de schrik!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_58001343
Whaha ik moest lachen

Mikael had van de week op de kinderboerderij perongeluk een kip gevangen. Hij is daar zo van geschrokken dat ie elk beest wat vliegt blijft vermijden
Liefde
pi_58002972
Whihi Dean, held op sokken!
  zaterdag 12 april 2008 @ 20:33:14 #273
593 sjak
Juffie Bloem
pi_58009572
Dean! Held dat je er bent!
Lekker douchen!
  zaterdag 12 april 2008 @ 20:47:36 #274
1762 YPPY
Yppiaans
pi_58009865
Wat een stoere Dean.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Jubileum moderator zaterdag 12 april 2008 @ 20:51:44 #275
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_58009932
Hahahaaa
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 12 april 2008 @ 21:09:18 #276
190853 RockabeIIa
pi_58010226
Dean toch! Miniheld
pi_58024571
Hier gisteravond voor het eerst een echt zieke Kaith gehad. Al haar eten uitgespuugd en zichzelf, papa en het grote bed van papa en mama helemaal ondergespuugd. Leuk hoor kiezen!!! Vier tegelijk boven is toch wat gortig ook voor mijn meiske... Vanmorgen om zeven uur weer wakker en helemaal over d'r toeren. Dus lekker naar beneden en nog niets willen drinken pas om kwart voor tien en toen viel ze op schoot in slaap een uurtje. Van half een tot half twee in haar bedje geslapen en toen weer wakker met een megabroek en nu slaapt ze weer vanaf half vijf met bijna 41 graden koorts en zetpil. Ze drinkt goed en heeft ook wat bouillion op met een boterham en dat is binnen gebleven en mama is druk met wassen geweest vandaag. Maar ze blijft wel vrolijk en spelen dus dat is wel fijn.

PS Papa had zwaan-kleef-aan dienst op de bank met zijn dochter. Hij kon niet eens naar het toilet hihihi...
  zondag 13 april 2008 @ 18:50:29 #278
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_58025324
Ahhh kiesjes doorkrijgen is niet leuk, Lotte kreeg hier laatst 4 hoektanden tegelijk, niet leuk.
Lotte hoeft trouwens nog maar 4 kiesjes te krijgen, dan heeft ze voorlopig alles.
Is Kaith ook al ver met het doorkomen van tanden en kiezen?
pi_58026768
Mikael vloekt
Vanmorgen voor het eerst wilde hem iets niet lukken en kwam er een duidelijke "vedomme" uit. En ja ik weet hoe ie eraan komt, maar daar gaat het nu ff niet om Ik heb hem vanmorgen meteen gezegd dat ik dat niet netjes vind als ie dat zegt en ook niet als opa dat zegt. Maar de rest van de dag zegt ie het volgens mij om te jennen ofzo. Want dan zegt ie vedomme en kijkt ie me meteen aan. Moet ik het nu maar gaan negeren zodat het niet meer leuk is voor hem of gewoon vol blijven houden en zeggen dat dat niet netjes is.
Wat zouden jullie doen?
Liefde
  zondag 13 april 2008 @ 20:19:18 #280
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_58027517
Allereerst zeker zelf niet vloeken waar je kind bij is Nicole

Kinderen kopieren super snel en zijn net als papegaaien..
En idd blijven zeggen dat je het gewoon niet wil horen..

Dean..
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_58027681
Negeren en inderdaad niet kwaad worden om iets wat je zelf ook doet. Een kind van deze leeftijd doet het niet om je te jennen, dat kan hij nog helemaal niet. Hij doet het omdat de reactie leuk is dus hoe minder reactie hoe beter. Daarintegen leven ze nu nog helemaal vanuit de nabootsing dus het komt niet in hem op dat iets wat jij wel doet iets is wat hij niet mag doen.
En nou weet ik dat ik dat niet mag zeggen tegen je maar ik doe het toch
  zondag 13 april 2008 @ 20:43:21 #282
190853 RockabeIIa
pi_58028076
Brent zegt op alles wat ik zeg 'Huh?'
Soms is het echt een spiegel die je voorgehouden wordt.
pi_58028274
Denken jullie dat ie dat van mij heeft
Had er al extra bij gezet dat opa dat ook niet mag doen dacht dat dat wel duidelijk was
Maar negeren dus. Heb ik vanavond ff geprobeert, met dit als gevolg:
Mikael: Vedomme
Mama:
Mikael komt stukje dichterbij zitten: Vedomme
Mama:
Mikael komt nog een stukje dichterbij: VEDOMME
Mama:
Mikael op mijn schoot: Ik zei DOMME
Mama:
Mikael loopt naar de hond: Vedomme he Jimmy
Om daarna totdat ie naar bed moest tegen alles vedomme te zeggen
En mama:
Liefde
pi_58028766
pi_58028879
quote:
Op zondag 13 april 2008 20:50 schreef MeNicole het volgende:
Denken jullie dat ie dat van mij heeft
Had er al extra bij gezet dat opa dat ook niet mag doen dacht dat dat wel duidelijk was
Maar negeren dus. Heb ik vanavond ff geprobeert, met dit als gevolg:
Mikael: Vedomme
Mama:
Mikael komt stukje dichterbij zitten: Vedomme
Mama:
Mikael komt nog een stukje dichterbij: VEDOMME
Mama:
Mikael op mijn schoot: Ik zei DOMME
Mama:
Mikael loopt naar de hond: Vedomme he Jimmy
Om daarna totdat ie naar bed moest tegen alles vedomme te zeggen
En mama:
Knap van je als je daarbij je gezicht in de plooi kan houden.
pi_58029141
quote:
Op zondag 13 april 2008 21:16 schreef Verida het volgende:

[..]

Knap van je als je daarbij je gezicht in de plooi kan houden.
Eigenlijk kan dat ook niet. Maar ik wil gewoon niet hebben dat ie dat zegt. En als ik ga lachen dan vind hij het helemaal leuk. Heb er net al ff met aan de telefoon om gelachen
Liefde
  zondag 13 april 2008 @ 21:33:44 #287
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_58029457
Pff, moeilijk MeNicole. Ik zou m'n gezicht ook niet strak kunnen houden. Hopelijk waait het snel over als er geen reactie meer op komt.
pi_58029678
MeNicole jij hebt echt een bjidehandje hoor!!! Ik weet niet of ik zo stug zou blijven op een gegeven moment.

Ik80 Kaith heeft 8 tanden, vier hoektanden onder vier kiesjes en boven bijna vier en dan zijn we er met alles wat ze nu heeft.

Wij hebben hier tegen het gillen de traptrede ingevoerd en dat werkt tot nu toe heel goed. De eerste paar dagen hebben we haar wel 10 keer terug moeten zetten maar vrijdag hadden wij ook een gezicht in de plooi-hou-momentje hier hoor!!! Ze had gegild en lief die zette haar op de trap en ze ging alweer staan om mee te lopen. Keek even vreemd ging weer zitten en ging even gillen op de trap en kwam toen helemaal rustig weer de kamer in. Wij hebben wel even gelachen later hoor!!! Maar het begint nu echt wel te werken want het gillen is redelijk over met momentjes hier en daar maar het is niet meer te vergelijken met een week terug in elk geval en we houden stug vol.

Net met naar bed gaan trouwens 40.2 graden. Dus zetpilletje en meteen naar bedje toe en ze slaapt...
pi_58031851
Mibos, sterkte met Kaith, best hoge koorts zeg. En dat allemaal door de tandjes, irriTAND
Hopelijk is morgen een betere dag voor je meis

Nicole, hij kon me wat geloof ik
Volgens mij parkeerde ik hem bij elke keer gvd op de gang ofzo
pi_58036985
We zijn vanmorgen opgestaan met 37.4 dus dat is in vergelijking met gistermorgen (41.1) een goede verbetering. Vandaag gaan we lekker samen bankhangen en een beetje rommelen. Ze is wel weer wat ondernemender dus het lijkt voor nu de goede kant op te gaan. Even afwachten hoe het vandaag loopt.

Nicole je had toch laatst al het strafkrukje/hoekje/traptrede ritueel ingevoerd zei je? Waarom doe je dat niet met hem dan? Bij mij zou het ook een traptrede-iets zijn hoor moet ik eerlijk zeggen.
pi_58036996
Karin nou vergeet ik helemaal te vragen naar je jurkjeskeuze en de bijbehorende foto's natuurlijk!!!
pi_58037100
Oh gelukkig maar Mibos, dat Kaith zich weer wat beter voelt vandaag!

De jurkjes....ik heb gister een paar foto's in het kindertopic geplaatst, niet de meest geweldige foto's trouwens, maar wel met allebei de jurkjes aan! Dus geven jullie allemaal maar aan welke het leukst is (de witte lijkt wat kort, maar daar had ik nog even aan moeten trekken. Is net zo lang als de gestipte.
  maandag 14 april 2008 @ 09:03:43 #293
141023 ik80
pi_58037121
Wow, dat die traptrede al werkt.
Ik denk dat Lotte er hier gewoon vanaf gaat en de trap opklimt.
pi_58039060
Mikael moet altijd op de gang als ie niet luisterd. Maar bij dit helpt het niet want daar kan ie dat ook wel zeggen. Maar heb het vandaag nog niet gehoord. Nu is ie ook te ziek om zowiezo maar iets te zeggen
Liefde
pi_58041365
quote:
Op maandag 14 april 2008 09:03 schreef ik80 het volgende:
Wow, dat die traptrede al werkt.
Ik denk dat Lotte er hier gewoon vanaf gaat en de trap opklimt.
Ik ben ook helemaal verbaasd. Ronja zou vrolijk de gang gaan verkennen.
pi_58042891
Nou moet ik even uitleggen dat de trap recht tegenover de deur naar de kamer is dus zij ons ziet en wij haar. En nee ze heeft nog steeds geen interesse in de trap. Alleen als we naar boven gaan en we zeggen dat dan klimt ze naar boven.

Karin ik ga even neuzen...
  maandag 14 april 2008 @ 17:06:47 #297
141023 ik80
pi_58045707
Mijn schoonouders (waar we nu bij on wonen tijdelijk) hebben een zandbakje gekocht, je weet wel zo'n blauwe.
Lotte heeft vanmiddag met veel plezier in om de zandbak gespeeld. Zaterdag moesten we meteen erna douchen, nu viel het mee.
Maar ze heeft het er wel prima in naar haar zin!
  dinsdag 15 april 2008 @ 15:16:53 #298
144006 chacama
Ondernemend!
pi_58067585
Heerlijk Lotte. En dat mooie weer is zo goed
Maud loopt nu hele dagen buiten (als ze niet slaapt). Ze vind het geweldig. Heerlijk keuvelen. Mama uitdagen door net op de rand van tuin en stoep te gaan staan. Of expres een blokje over de heg heen gooien, zodat ze wel net even buiten de tuin moet gaan om het te pakken...... kleine doerak is het.
  dinsdag 15 april 2008 @ 21:11:55 #299
11682 Moonah
Jolie femme
pi_58074439
Thies is vanmiddag van de trap gedonderd.
Ik droeg de dochter van een zwangere vriendin naar beneden (we hebben een bovenwoning) en Thies stond bovenaan het traphekje te zwaaien. Ik dacht nog: "Kut, dat traphekje is een keertje losgeschoten. Nou ja, ik ben zo weer boven."
STOM!!!! Altijd naar dat soort stemmetjes in je hoofd luisteren!!!
En al helemaal een brak traphekje wegdoen en vervangen.
Ik zet het grietje beneden op de grond, wil naar Thies zwaaien en zie hem zo drie vier keer over de kop gaan. Mijn hemel, mijn hart stond stil. Dát is eng....
Vooralsnog lijkt het mee te vallen. Na een enorme brulpartij was hij al vrij snel weer gewoon vrolijk, gezellig, knuffelig en stoeiend. Verder heeft hij een kapotte kin, forse plekken op zijn kop, zijn tong kapot... We hebben (weer...) een wekadvies voor vannacht.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_58074536
Moonah, dan schrik je je zeker kapot zeg Gelukkig is het met een sisser afgelopen.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')