abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57511628
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 21:50 schreef E.T. het volgende:
Een minuut per levensjaar als straf

Saskia zat ook al vrij snel op de mat idd.. 1,5 minuut en het werkte beter dan ik van te voren had kunnen bedenken.
Bij Tijn is het nog niet nodig geweest
Doen wij hier ook. Hoewel het voor mijn man dat ruime half uur wel eens te lang duurt hoor...
  vrijdag 21 maart 2008 @ 13:47:21 #52
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_57519852
Hmmm, vanaf wanneer stoppen die kleintjes met middagdutjes?
Ik geloof dat madam er hier geen zin in heeft...
Ze heeft er een uur in gelegen, ahum niet gelegen, maar gekletst, mama geroepen, speen eruit gegooid enz.
Dus nu heb ik haar er maar uit gehaald.
Dan maar afwachten of ze later nog wat wil slapen.
Het is ook niet echt de temperatuur en het weer om even lekker buiten te gaan wandelen.
  vrijdag 21 maart 2008 @ 14:12:29 #53
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_57520372
Vreselijk he...en echt spelletjes doen kan je ook nog niet met ze, en de hele middag blokken bouwen wordt je ook zo van...om maar te zwijgen over de nekpijn van de hele tijd stoeien en optillen en ondersteboven laten hangen (Dean's nieuwe favoriet). Iemand nog goede suggesties?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 21 maart 2008 @ 14:21:31 #54
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_57520533
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 23:20 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Doen wij hier ook. Hoewel het voor mijn man dat ruime half uur wel eens te lang duurt hoor...
Dat ligt er maar net aan wat de straf inhoudt en wat ik aan het doen ben

Maar daarvoor zitten we hier in het verkeerde subforum.. (hoewel het resultaat hier wel weer terecht kan komen... )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 21 maart 2008 @ 15:40:17 #55
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_57522083
hmm, tweede poging om haar wat te laten slapen, net hoorde ik nog wat geklets, nu wordt het dan toch wel een beetje stil..
Zou ze dan toch echt nog gaan slapen?

Haar woordenschat breidt zich op het moment rap uit, ze kan nu ook uit zeggen, en dicht, en heel goed mama (mama's kindje), ze kan een koe nadoen, een hond, een leeuw, ze zegt aap en ei, en papa. Best knap toch al?
En ik krijg eindelijk kusjes!
  vrijdag 21 maart 2008 @ 22:31:50 #56
45621 Suzanna
Mama van...
pi_57530043
Vivi, Julia vermaakt zich al prima als ze in de box kan spelen met blokjes, duplo, een bakje waar ze alles in kan doen en uithalen, etc., en natuurlijk vooral op de grond kruipen, nu ook heeeeeel hard lopen (waggelen ) en natuurlijk van alles proberen te pakken. Eigenlijk verveelt ze zich nooit, lijkt het wel. Spelletjes samen doen op schoot is leuk, en liedjes zingen misschien?
Julia vindt 'klap eens in je handjes' helemaal geweldig en doet op het goede moment alles, uit zichzelf. Ze 'zingt' ook mee, dat is zo lief (en zegt 'bij bij') misschien doe je dat allang hoor, maar soms heb je gewoon wat tips nodig.
Boekjes kijken met 1 plaatje op elke bladzijde en de woordjes zeggen? En natuurlijk Dean zelf de bladzijden laten omslaan (hier is het open-dicht-open-dicht, eindeloos)

Sterkte voor alle moeders met koppige dreumesjes (en kopstotende dreumesjes )...
pi_57545832
Misschien boekjes die je open kunt klappen? Zijn echt een succes bij Anna. Thee drinken vindt ze ook heel leuk. Ze heeft ook een puzzel met magneetjes (van lobbes) daarbij kan ze visjes zelf opvissen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_57546243
Ben je al lid van een speelotheek, Vivi? Op http://www.speelgoedlenen.nl/index.html kun je er eentje bij je in de buurt zoeken.
Vtech heeft ook boeken met knopjes en geluidjes.. bleek Myrthe wel leuk te vinden op bezoek pas (Juliette vast ook, maar die was niet mee )
  maandag 24 maart 2008 @ 11:45:47 #59
144006 chacama
Ondernemend!
pi_57575825
Alles met knopjes zijn hier favoriet....inclusief de droger, wasmachine, afstandbediening, de computer van mana, de kookplaat...

Maar gelukkig ook de Vtech boekjes, de draaitol, en de puzzelstukjes...die dan niet in de puzzel hoeven, maar wel erg leuk zijn om overal mee naar toe te sjouwen.

Verder breid de woordenschat hier zich ook uit. Uit, mama, papa, die dah...eure (Fleur) ie, ie (voor de poezen) en klaah, poh (op) en dah (ja), maar vooral ook eeeeeeeeeeeh (voor NEE).

En verder is het een echte gezellige dreumes. Die gisteren vol bewondering naar de vallende sneeuw heeft zitten kijken. Stond eerst voor het keukenraam en heeft toen maar d'r stoeltje gepakt om verder in alle rust te kijken.(foto is gemaakt, moet nog van het toestel af)
  maandag 24 maart 2008 @ 13:15:40 #60
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_57577529
Tijn is niet helemaal lekker; pijn in z'n mond door doorkomende kiezen, daardoor vervelende poep op vervelende momenten, moeilijk slapen etc.
Maar ondertussen gaat de onderzoeksdrift natuurlijk gewoon door Als je je flesje met diksap ondersteboven houdt, komen er langzaam druppeltjes uit en die geven hele leuke patronen en daar kan je lekker mee kliederen natuurlijk Beetje knijpen af en toe er bij, leuk joh! Maar als papa en mama dat door krijgen, zeggen ze natuurlijk 'nee'. En als papa en mama dat tegelijk zeggen klinkt dat best hard... en als je dan al niet lekker bent, ben je wel heeeeeeeeeeeeeeeeel zielig .. En dan ga je heeeeeeeeeel hard huilen en dramaqueen spelen En dan hoop je natuurlijk dat iemand je toch nog zielig vindt, grijpt nog even naar je rode wang..

En ja hoor .. papa troost je en laat je weer rondlopen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 24 maart 2008 @ 19:41:28 #61
144006 chacama
Ondernemend!
pi_57584987
ohhhhhhhhhhhh Tijn jij kleine dondersteen.

Beterschap met je tandjes.
  maandag 24 maart 2008 @ 22:00:12 #62
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_57588157
Slimpies zijn het hè. Zo klein als ze zijn, zo manipulatief zijn ze ook

Hier zitten we nog steeds met de naweeën van de waterpokken. Er waren er een paar ontstoken geraakt door het krabben, dus daar hebben we nu antibioticazalf voor. Dat leek prima te helpen alleen lijken nu andere plekjes die eerst goed genazen ook te gaan ontsteken, dus dat wordt nog een tripje huisarts. Ik begin ondertussen een hartgrondige hekel aan die waterpokken te krijgen

Met de woordjes gaat het hier ook hard, we blijven maar nieuwe dingen horen Finn slaapt tussen de middag trouwens nog gewoon. Soms amper een uur, soms ook zowat drie uur, dat wisselt nogal.
  dinsdag 25 maart 2008 @ 08:49:06 #63
1762 YPPY
Yppiaans
pi_57593619
Anna heeft net sneeuw aangeraakt. Ze vond het helemaal niks. Lopen door de sneeuw was wel een succes, dat kraakt zo leuk.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 25 maart 2008 @ 09:38:04 #64
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_57594393
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 14:12 schreef Vivi het volgende:
Vreselijk he...en echt spelletjes doen kan je ook nog niet met ze, en de hele middag blokken bouwen wordt je ook zo van...om maar te zwijgen over de nekpijn van de hele tijd stoeien en optillen en ondersteboven laten hangen (Dean's nieuwe favoriet). Iemand nog goede suggesties?
Kendahl is ook een tijdje steeds wakker geweest in de middag. Maar nu wil hij toch wel weer slapen in de middag. Gelukkig. Hij doet overigens wel wat spelletjes met me. Bal verstoppen en dan moet ik hem zoeken. Dan kan ik hem natuurlijk zo zien liggen, maar hee: ik ben een duffe mama, ik zie hem niet hoor! Puzzel maken, kan hij ook al Goed he?!
*pronk*

edit: oja... sneeuw, wij gaan straks ook ff lekker buitenspelen!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  dinsdag 25 maart 2008 @ 12:35:04 #65
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_57597422
Vervelend Jojogirl, ik hoop dat ze vlug genezen!

Simon had al eens vaker sneeuw gezien, maar hij vond het wederom erg bijzonder!
En hij is verliefd! Op de teletubbiezon, wanneer die lacht! Dat koppie als het in beeld komt!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_57597492
Zei ik vorige week nog dat ik geen peuterpubertje nog heb??? Ik trek de woorden even terug hoor! Als het op het moment niet naar mevrouws zin gaat dan worden we getrakteerd op een hoge toongegil of zien we speelgoed vliegen. En als ze aan de hand meeloopt wordt hij nu steeds losgewurmd omdat ze het zelf moet doen en o wee als je haar dan vasthoud dan ga ik er gewoon bij zitten. Sneeuw of geen sneeuw...

Papfles doet ze sinds een week ook niet meer aan dus alleen in de ochtend krijgt ze nog 180 nutrilon en voor de rest gewoon eten.

Verder blijft het wel een rustig, tevreden, ontdekkend, zelfstandig meiske die eigenlijk altijd vrolijk is.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_57597802
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 12:35 schreef PM-girl het volgende:
En hij is verliefd! Op de teletubbiezon, wanneer die lacht! Dat koppie als het in beeld komt!
Mikael ook Steeds het opkomende zonnetje wil ie zien
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_57597911
Leuk he die dreumesjes! lekker ondernemend en ondeugend!

Jojogirl, kan me voorstellen dat je klaar bent met die irritante waterpokken, sterkte daarzo.

Vivi, heb je al een manier gevonden om Dean een poosje te boeien?

We zijn maar weer eens met Meike naar de huisarts geweest (het lijkt zo langzamerhand wel of ik een wekelijks abonnement heb) Ze heeft nu een week een loopoor maar grijpt er steeds naar, ik heb het idee dat ze er nog pijn aan heeft. En ja hoor, de oorontsteking was er nog volop, dus een ABkuur meegekregen. We moeten over een week terugkomen mocht het niet beter worden, en zowiezo over 4-6 weken terug, omdat de dokter wil kijken of ze geen gehoorbeschadiging/doofheid heeft overgehouden aan dit gebeuren.....
Hij zei nog dat het niet zo best was dat ze binnen een jaar tijd nu 2 keer oorontsteking heeft gehad.....
Weet verder niet wat daarvan de gevolgen zijn want mijn vriend was met haar heen, en die kon het allemaal niet helemaal goed volgen dankzij de sirene op zijn schoot.....

"wat zei u nou, heeft ze longontsteking?"
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_57609046
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  dinsdag 25 maart 2008 @ 22:36:12 #70
11682 Moonah
Jolie femme
pi_57610769
Oeh, dat klinkt best heftig Karin.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_57617880
Klinkt niet zo lekker Karin. Hopelijk als je over een paar weken teruggaat is alles nog zoals het moet zijn. Vervelend zeg, hopelijk slaat de ABkuur snel aan!
  woensdag 26 maart 2008 @ 11:39:04 #72
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_57618674
Arme Meike...

Ik denk dat ik dit topic maar ga verlaten. Ik heb nl. een gillend speenvarken ipv een kind.
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 26 maart 2008 @ 11:59:07 #73
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_57619194
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 11:39 schreef RockabeIIa het volgende:
Arme Meike...

Ik denk dat ik dit topic maar ga verlaten. Ik heb nl. een gillend speenvarken ipv een kind.
Mag ik alsjeblieft met je mee

Karin, jullie krijgen het wel voor de kiezen zo zeg! Sterkte!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  woensdag 26 maart 2008 @ 13:37:58 #74
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_57621266
Ik heb zojuist teruggegild. Niet zo hard maar genoeg om indruk te maken. Ik zag heel even een pruillipje en daarna stopte hij een stukje brood in zijn mond en zei 'Mmmmmmmmmmmmjamjamjammmm' en nu zit hij al 10 minuten heel lief te spelen met zijn vorkje en een stukje appel te eten.
Echt, ik heb er gewoon oorpijn van, van dat gekrijs om niets (en dan heb ik ook nog 2 van die grote visserslampen boven de tafel hangen die alle geluid weerkaatsen...). Hij wil gewoon teveel maar is nog te klein.
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 26 maart 2008 @ 19:15:06 #75
108648 cattie
lieve moeder
pi_57628660
Mijn man vroeg zich zonet af of Ive wel normaal is, met zijn buien enzo. Op grond van jullie verhalen heb ik hem verteld dat het met Ive nog best mee valt. Hij geloofde me niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')