Doen wij hier ook.quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:50 schreef E.T. het volgende:
Een minuut per levensjaar als straf![]()
Saskia zat ook al vrij snel op de mat idd.. 1,5 minuut en het werkte beter dan ik van te voren had kunnen bedenken.![]()
Bij Tijn is het nog niet nodig geweest
Dat ligt er maar net aan wat de straf inhoudt en wat ik aan het doen benquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:20 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Doen wij hier ook.Hoewel het voor mijn man dat ruime half uur wel eens te lang duurt hoor...
Kendahl is ook een tijdje steeds wakker geweest in de middag. Maar nu wil hij toch wel weer slapen in de middag. Gelukkig. Hij doet overigens wel wat spelletjes met me. Bal verstoppen en dan moet ik hem zoeken. Dan kan ik hem natuurlijk zo zien liggen, maar hee: ik ben een duffe mama, ik zie hem niet hoor! Puzzel maken, kan hij ook alquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:12 schreef Vivi het volgende:
Vreselijk he...en echt spelletjes doen kan je ook nog niet met ze, en de hele middag blokken bouwen wordt je ook zovan...om maar te zwijgen over de nekpijn van de hele tijd stoeien en optillen en ondersteboven laten hangen (Dean's nieuwe favoriet). Iemand nog goede suggesties?
Mikael ookquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:35 schreef PM-girl het volgende:
En hij is verliefd!Op de teletubbiezon, wanneer die lacht!
Dat koppie als het in beeld komt!
Mag ik alsjeblieft met je meequote:Op woensdag 26 maart 2008 11:39 schreef RockabeIIa het volgende:
Arme Meike...![]()
Ik denk dat ik dit topic maar ga verlaten. Ik heb nl. een gillend speenvarken ipv een kind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |