Als je handtekening niet klopt is het nogal logisch dat ze uitgaan van de oude situatie hequote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:57 schreef Metro2005 het volgende:
Aangezien ik 2 jaar geleden verhuisd ben leek het me wel eens tijd om mijn nieuwe adres ook eens aan de postbank door te geven (ja ik ben lui soms![]()
) dus ik log in op mijn postbank punt ennel en ik zie daar staan: wijzig adresgegevens!
zowaar ik kan iets digitaal wijzig....
oh je moet het uitprinten en per post
opsturen. Nja ok ik stuur het op , netjes ingevuld en al en wat denk je...
Krijg ik op mijn oude adres een brief van de postbank dat mijn handtekening niet zou kloppen met hun gegevens.
OP MIJN OUDE ADREShallo ik ben VERHUISD!!!!!
Gelukkig woont mijn moeder op dat adres dus kreeg ik de brief alsnog in handen maar ik vind het knap stom van de postbankverwachten ze dat ik dat van te voren ga regelen ofzo? dat ik nog 10 jaar het oude adres heb ofzo
![]()
postbank en logica
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:57 schreef Metro2005 het volgende:
Aangezien ik 2 jaar geleden verhuisd ben leek het me wel eens tijd om mijn nieuwe adres ook eens aan de postbank door te geven
postbank en logica
Inderdaadquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:58 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Als je handtekening niet klopt is het nogal logisch dat ze uitgaan van de oude situatie he
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Inderdaad
TS is bij deze genomineerd voor een Fok! Darwin Award
Nee, dit klopt. Ik zal het even uitleggen:quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:57 schreef Metro2005 het volgende:
Aangezien ik 2 jaar geleden verhuisd ben leek het me wel eens tijd om mijn nieuwe adres ook eens aan de postbank door te geven (ja ik ben lui soms![]()
) dus ik log in op mijn postbank punt ennel en ik zie daar staan: wijzig adresgegevens!
zowaar ik kan iets digitaal wijzig....
oh je moet het uitprinten en per post
opsturen. Nja ok ik stuur het op , netjes ingevuld en al en wat denk je...
Krijg ik op mijn oude adres een brief van de postbank dat mijn handtekening niet zou kloppen met hun gegevens.
OP MIJN OUDE ADREShallo ik ben VERHUISD!!!!!
Mijn stem heeft 'iequote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Inderdaad
TS is bij deze genomineerd voor een Fok! Darwin Award
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |