Dat weet ik wel zeker, dat is al bekend gemaaktquote:Op zondag 1 maart 2009 12:44 schreef Dos37 het volgende:
Denk dat ie vandaag ook niet speelt.
Of je hebt je niet goed ingelezen, of ik mis de clue van de slechte grapquote:
De bal komt laag, en Sar ligt op de grond, hoeft em alleen maar tegen te houden.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:25 schreef Isiolo het volgende:
Iemand idee of vd Sar vanavond op goal staat ?
quote:'Edwin zei zelf dat hij er een puinhoop van had gemaakt'
05/03/2009 09:24
Edwin van der Sar heeft voor het eerst sinds 8 november 2008 een treffer geincasseerd in de Premier League. Nota bene door een fout van hemzelf.
De doelman van Manchester United ging in de negende minuut van het uitduel met Newcastle United in de fout. Hij liet de bal los na een schot van Jonas Gutiérrez, waarna Peter Løvenkrands in de rebound toesloeg.
'Edwin was heel erg teleurgesteld vanwege hun doelpunt', vertelde coach Alex Ferguson na de 2-1 zege van Man Utd. 'De bal stuitte vreemd op, maar hij weet dat hij in de fout ging. Edwin zei zelf dat hij er een puinhoop van had gemaakt.'
'Maar als je toch een misser maakt, kun je dat beter doen in wedstrijden die je wint. En Edwin was zeker opgelucht dat we uiteindelijk het duel hebben gewonnen.'
Dat Van der Sar en Manchester United hierdoor een serie van 1.311 minuten zonder tegentreffer ten einde zagen komen, deerde Ferguson niet. 'Er zou toch een keer een einde komen aan die reeks.'
quote:Van der Sar: "Als United mij niet had benaderd, was ik al gestopt"
Als Manchester United hem in 2005 niet had gestrikt voor een transfer, was Edwin van der Sar al met pensioen. Dat zegt de doelman in een interview met The Sun.
"Na mijn derde en vooral mijn vierde seizoen bij Fulham dacht ik dat ik nooit meer voor een grote club zou spelen", zegt de Nederlandse doelman. "Ik koos in 2001 voor Fulham, omdat ze me overtuigden dat ze bezig waren met een ambitieus project."
"Maar dat pakte niet helemaal goed uit. Ik speelde dan wel met het Nederlands elftal, maar ik miste de grote Europese wedstrijden en de strijd om de prijzen. Op bepaalde momenten stel je jezelf dan de vraag: 'Hoe lang duurt het voordat een club mij benadert? Ik dacht: 'Vinden ze me te oud of denken ze dat ik niet goed genoeg ben?'"
"Maar Ferguson besloot mij te kopen en ik moet toegeven dat als ik nu niet bij Manchester United had gezeten, ik al zou zijn gestopt."
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |