abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57714539
Ruud,

Je had het anders op de andere website wel over "preventief platgooien die zooi".

Was het op het ErnestLouwes weblog wel relevant?

Heeft het met een op te richten politieke partij te maken?

http://media.nrc.nl/documenten/briefdehond3.pdf

of hiermee?
quote:
'Jouw soort mensen'

Domme mensen proberen altijd mensen die ze niet kunnen plaatsen te etiquetteren met het predikaat 'dat soort mensen'

Vrouwen worden niet onderdrukt in de bijbel, de bijbel claimt de enige waarheid te bevatten ja, maar het staat de navolgers van met name het nieuwe testament NIET toe intolerant gedrag te vertonen t.a.v. andersdenkenden.

En dat laatste is ook een kenmerk van de westerse joods/christelijke/humanistische beschaving waar Pim Fortuyn het over had en nu ook Geert Wilders.

Maar buig jij je hoofd maar fijn voor de islam, dan zal die religie dat belonen door dat hoofd van jou eraf te hakken. http://masada2000.somebodyhelpme.info/Execution-Russian.asf
Kijk hoe lief de ware islam is voor homo's http://www.masada2000.org/impalement.MPG

Geplaatst door: hanss | woensdag 26 maart 2008 om 5:57
quote:Er is maar één volk op aarde waar dat 'oude testament' op slaat en dat is het Joodse volk, en die staan volledig in hun recht om dat boek na te leven, want het zijn geen nieuwe testaments gelovigen, omdat ze Jesjoea (hebreeuws voor het griekse woord jezus) (nog) niet erkennen als de messias.

Hou het nieuws uit het midden oosten dit jaar maar in de gaten: het wordt erg spannend http://crossfirewar.com/
En hou er rekening mee dat Israël atoomwapens heeft en die ook zal gebruiken: de Samson option http://en.wikipedia.org/wiki/Samson_Option

Geplaatst door: hanss | woensdag 26 maart 2008 om 6:11
En dit schreef Hanss deze week op het ErnestLouwes weblog. Ik
of hiermee?
quote:
Mia
Dat valt reuze mee hoor.
Mijn mening: Ernst Louwes is hartstikke niet schuldig, en het NFI heeft fijn op de blouse lopen kliederen om hem ter elfde ure erin te luizen, met instemming van Joris Cli***is Demmink
Komt u maar.
Geplaatst door: hanss | donderdag 27 maart 2008 om 19:28
Hanss is toch een hele goede bekende van Maurice en Louwes?
Net als jij?
Speurhond Spike hoort een lintje te krijgen in plaats van van fraude beschuldigd te worden.
pi_57714736
quote:
Hanss is toch een hele goede bekende van Maurice en Louwes?
Net als jij?
Geen idee, ik heb Hans S. nooit gesproken of ontmoet en ook ge-e-maild heb ik met hem nooit. Ik ken hem dus nauwelijks en weet dus ook niets af van zijn contacten. Gaat me ook niks aan.
Ernest Louwes heb ik nog nooit gesproken of ontmoet.
Maurice heb ik één keer ontmoet maar nauwelijks gesproken.

Maar waarom vraag je dat? Is het relevant? Geef liever eens antwoord op mijn vragen:
Waarom voel je speculaties over iemands identiteit aan als een beschuldiging?
Hoe kom je bij het gevoel dat je je mening niet zou mogen zeggen?
--
http://rudhar.com
pi_57715230
Omdat er mensen zijn geintimideerd, bedreigd en beledigd Ruud!En dat weet jij donders goed.
Je doet nu net of je die mensen weinig spreekt, maar ik geloof je niet. Je liegt voortdurend dus waarom zou ik je nu wel geloven.

Jullie vinden dat jullie het recht hebben uit te zoeken wie mensen met een andere mening zijn. Ik ben een van die mensen. Dat is angstaanjagend Ruud!
Het zegt iets over wie jullie zijn.

Jullie willen mensen die tegenspreken de stuipen op het lijf jagen door te roepen dat je wel even bij ze langs komt om uitleg te vragen. Jullie hacken computers. Jullie loven zelfs beloningen uit om mensen op te sporen. Jullie zetten namen van kinderen van mensen die bij de overheid werken voluit op Internet. Namen van alle tegensprekers. Alle politieagenten, NFI-medewerkers, wetenschappers, burgers kortom iedereen die tegenspreekt wordt beledigd, uitgescholden, geintimideerd of erger. Je weet het allemaal Ruud.

Waarom denk je dat ik geen recht op mijn anonimiteit heb?
Waarom denk je dat je het recht heb te zeggen dat ik me uitgeef voor iemand anders dan ik ben?
Waarom denk je dat je het recht hebt Meike te beschuldigen van het zijn van Mickmek terwijl ze het niet is?
Hoe weet ik dat?
Omdat ik iemand anders ben.
Jullie durven wel he!

Mij allerlei vragen te stellen terwijl ik gewoon op de feiten wijs?
Ik kan alle leugens van Louwes en zijn vrouw zo op Internet zetten. Het is allemaal op Internet te vinden.
De politie heeft, zoals die Strootman al schreef, prima werk verricht.

Waarom doen jullie dit?
quote:
quote:'Jouw soort mensen'

Domme mensen proberen altijd mensen die ze niet kunnen plaatsen te etiquetteren met het predikaat 'dat soort mensen'

Vrouwen worden niet onderdrukt in de bijbel, de bijbel claimt de enige waarheid te bevatten ja, maar het staat de navolgers van met name het nieuwe testament NIET toe intolerant gedrag te vertonen t.a.v. andersdenkenden.

En dat laatste is ook een kenmerk van de westerse joods/christelijke/humanistische beschaving waar Pim Fortuyn het over had en nu ook Geert Wilders.

Maar buig jij je hoofd maar fijn voor de islam, dan zal die religie dat belonen door dat hoofd van jou eraf te hakken. http://masada2000.somebodyhelpme.info/Execution-Russian.asf
Kijk hoe lief de ware islam is voor homo's http://www.masada2000.org/impalement.MPG

Geplaatst door: hanss | woensdag 26 maart 2008 om 5:57
quote:Er is maar één volk op aarde waar dat 'oude testament' op slaat en dat is het Joodse volk, en die staan volledig in hun recht om dat boek na te leven, want het zijn geen nieuwe testaments gelovigen, omdat ze Jesjoea (hebreeuws voor het griekse woord jezus) (nog) niet erkennen als de messias.

Hou het nieuws uit het midden oosten dit jaar maar in de gaten: het wordt erg spannend http://crossfirewar.com/
En hou er rekening mee dat Israël atoomwapens heeft en die ook zal gebruiken: de Samson option http://en.wikipedia.org/wiki/Samson_Option

Geplaatst door: hanss | woensdag 26 maart 2008 om 6:11
Waarom maakte je de opmerking dat je een voorstander van preventief bombarderen bent? Waarom "gewoon platgooien die zooi".

Kun je me even uitleggen wat dit met de Deventer Moordzaak te maken heeft?

En waarom moet dit over de rug van een onschuldige? Alles om het leven van Michael kapot te maken?

Allemaal ten behoeve van de heer en mevrouw Louwes?

Die steunen dit toch ook?

Kun je mij eens voor een keer een vraag fatsoenlijk beantwoorden?
Eentje maar.
Speurhond Spike hoort een lintje te krijgen in plaats van van fraude beschuldigd te worden.
pi_57715300
quote:
"Geen idee, ik heb Hans S. nooit gesproken of ontmoet en ook ge-e-maild heb ik met hem nooit. Ik ken hem dus nauwelijks en weet dus ook niets af van zijn contacten. Gaat me ook niks aan".
Hoe kun je nu zeggen dat je iemand nog nooit gesproken, ontmoet of geemaild hebt maar hem wel nauwelijks kent. Mensen die ik nog nooit gesproken, ontmoet of geemaild heb ken ik helemaal niet.
pi_57715990
quote:
Waarom maakte je de opmerking dat je een voorstander van preventief bombarderen bent? Waarom "gewoon platgooien die zooi".

Kun je me even uitleggen wat dit met de Deventer Moordzaak te maken heeft?

En waarom moet dit over de rug van een onschuldige? Alles om het leven van Michael kapot te maken?
Bedoel je hiermee dat Michaël de J. connecties heeft met het Iraanse regime van Ahmadi-Najad? Dat is nieuw, dat wist ik niet.
Hoe weet jij het wel, als je zegt Michaël niet te kennen?
--
pi_57716010
quote:
Op zondag 30 maart 2008 14:59 schreef secunda het volgende:
Hoe kun je nu zeggen dat je iemand nog nooit gesproken, ontmoet of geemaild hebt maar hem wel nauwelijks kent. Mensen die ik nog nooit gesproken, ontmoet of geemaild heb ken ik helemaal niet.
Ken je mij nauwelijks of helemaal niet?
--
pi_57716149
Jou ken ik alleen van de posting en je eigen website.

Ik ken jou dus helemaal niet. Misschien is Ruud Harmsen wel heel iemand anders, dan degene waar hij zich voor uitgeeft, dat weet ik niet en hoef ik ook niet te weten.

Wel is aan je berichten te zien dat je keihard liegt (geen vergissing dus, waar je op terug kunt komen en dat dan ook doet, nee keihard liegen) mensen wil afleiden van de feiten en tegensprekers voor leugenaar uitmaakt.

Staan er op jouw website ook pedoverhalen waarin Joris D in verband met de Deventer Moordzaak wordt gebracht, of heb je je beperkt tot de politieke activiteiten van Maurice en houden anderen zich met Joris D bezig.

Weet je hoe het zit Ruud?
pi_57716180
quote:
Op zondag 30 maart 2008 14:55 schreef secunda het volgende:
Omdat er mensen zijn geintimideerd, bedreigd en beledigd Ruud!En dat weet jij donders goed.
Je doet nu net of je die mensen weinig spreekt, maar ik geloof je niet. Je liegt voortdurend dus waarom zou ik je nu wel geloven.

Jullie vinden dat jullie het recht hebben uit te zoeken wie mensen met een andere mening zijn. Ik ben een van die mensen. Dat is angstaanjagend Ruud!
Het zegt iets over wie jullie zijn.

Jullie willen mensen die tegenspreken de stuipen op het lijf jagen door te roepen dat je wel even bij ze langs komt om uitleg te vragen. Jullie hacken computers. Jullie loven zelfs beloningen uit om mensen op te sporen. Jullie zetten namen van kinderen van mensen die bij de overheid werken voluit op Internet. Namen van alle tegensprekers. Alle politieagenten, NFI-medewerkers, wetenschappers, burgers kortom iedereen die tegenspreekt wordt beledigd, uitgescholden, geintimideerd of erger. Je weet het allemaal Ruud.

Waarom denk je dat ik geen recht op mijn anonimiteit heb?
Waarom denk je dat je het recht heb te zeggen dat ik me uitgeef voor iemand anders dan ik ben?
Waarom denk je dat je het recht hebt Meike te beschuldigen van het zijn van Mickmek terwijl ze het niet is?
Waarom verzin je allemaal dingen over mij die helemaal niet waar zijn? Leef je in een schemerwereld? Of fluistert iemand je deze dingen in? Heb je een rijke fantasie?
quote:
Jullie durven wel he!
Je moest eens weten wat ik allemaal durf. Heel weinig namelijk.
Waarom verzin je allemaal dingen over mij die helemaal niet waar zijn?

Verzin je ook wel eens dingen over jezelf?
quote:
Mij allerlei vragen te stellen terwijl ik gewoon op de feiten wijs?
Ik stel je zelden vragen. Wel wijs ik er vaak op als je onzin beweert, bijvoorbeeld als Amer over privérekeningen en enig erfgenamen.
quote:
Kun je mij eens voor een keer een vraag fatsoenlijk beantwoorden?
Eentje maar.
Ik besteed soms vele kostbare uren van mijn leven om jouw onlogica te weerleggen. Nooit gemerkt? Best zonde van de tijd eigenlijk.
--
pi_57716248
quote:

Allemaal ten behoeve van de heer en mevrouw Louwes?

Die steunen dit toch ook?
Als gezegd heb ik Louwes nog nooit gesproken of ontmoet. Zijn vrouw ook niet en zijn advocaat ook niet. Dus je moet mij dit soort vragen niet stellen, ik weet er echt geen antwoord op.

Waarom denk jij van wel? Waarom verzin je allemaal dingen over mij? Verzin je ook wel eens dingen over jezelf? Of over dingen die gebeurd zijn? Of ben je daarin feitelijk?
--
pi_57716334
quote:
Ik ken jou dus helemaal niet. Misschien is Ruud Harmsen wel heel iemand anders, dan degene waar hij zich voor uitgeeft, dat weet ik niet en hoef ik ook niet te weten.

Wel is aan je berichten te zien dat je keihard liegt (geen vergissing dus, waar je op terug kunt komen en dat dan ook doet, nee keihard liegen) mensen wil afleiden van de feiten en tegensprekers voor leugenaar uitmaakt.
Ik ben eigenlijk een Russisch-Iraanse spion en ik werk soms ook voor de Italiaanse en Joegoslavische maffia. Nou goed?
En jij, voor wie werk jij? MI5?
--
pi_57716425
quote:
Ja, ik lieg keihard over de privérekening van de heer en mevrouw Louwes, met als enig doel om daarmee Michael te treffen. Dat is jouw logica. Dat heb ik je elders wel eens zien verzinnen en uiten. Leg eens uit?
--
pi_57716513
Je bedoelde met preventief bombarderen toch Iran? Welk land zou dat moeten doen dan?
Daar moest de "zooi" toch "platgegooid worden"?

De Deventer Moordzaak is toch geen politieke kwestie?
Waarom wil Maurice een politieke partij oprichten?
Waarom moet Michael hier de dupe van worden?

Willen jullie onze rechtsstaat een klap toedienen zodat Maurice zich op het juiste moment de politiek kan inpeilen met financiele steun van De Lange?

Met wel doel Ruud?

http://media.nrc.nl/documenten/briefdehond3.pdf
pi_57716564
quote:
De rekening 86.66.14.567 ("boedelrekening") is geopend op 14-10-1999. Deze rekening staat op naam van E.C. J. J. Louwes. De rekening wordt op 17-10 gevoed met een kasstorting van F 17.000 (16.56 uur, kantoor Ducaatplein te Lelystad). Op deze datum wordt om 16.57 uur nogmaals een bedrag van F 3.130 gestort, (zelfde kantoor)."
En in november belde de bankdirecteur, vlak voor de arrestatie van Louwes.
quote:
Nu volgt de letterlijke tekst van de weergave in het TJ van een deel het gesprek met de directeur van de verzekeringsmaatschappij:
"Hij deelde ons mede dat hij het dossier mbt de lijfrentepolis v/h so ter fiatering tot de uitbetaling ter beoordeling op zijn bureau kreeg. Hem viel daarbij op, dat de begunstiging van deze polis, actuele waarde fl 409618.--, afgesloten op 01.10.85 door Mv Wittenberg- Willemen, zowel in 1998 als op 13.09.99 was gewijzigd. Bovendien zag hij dat het overlijden een niet natuurlijke dood betrof. Op grond hiervan had hij contact gezocht met de executeurtestamentair, zijnde dhr Louwes van de VVAA te Zwolle. Op een aantal vragen die hij vervolgens aan deze man had gesteld, kreeg hij tot zijn eigen verbazing geen bevredigend antwoord, sterker nog hij kreeg de indruk/het gevoel dat deze Louwes iets voor hem verzweeg.
Het enige wat Louwes aan hem had gevraagd was of het uit te keren bedrag rentedragend was weggezet. Het is in de levensverz branche gebruikelijk dat men elkaar over en weer informeert over de toedracht van een niet natuurlijk dood. Hij had Louwes duidelijk te verstaan voorlopig dan ook niet tot uitkering over te gaan. Louwes heeft zowel mondeling als schriftelijk aan de Mij ., verzocht om het uit te keren bedrag te storten op een nog te openen rekening van de Stichting Dr. Wittenberg, danwel op de bij de Mij., bekende boedelrekening.
Dit betreft het bankrek.nr 86 66 14 567 van de SNS-bank. Uit het schriftelijk stuk bleek, dat deze (boedel)-rek op naam stond van ECJJ Louwes onder vermelding van "beheer Wittenberg". Bekend was al dat deze rek. dee prive rek van dhr & Mv Louwes is. Voorts deelde dhr Bekendam ons mede dat hem niet bekend is of dhr Louwes handelt uit naam van de VVAA of dat hij op eigen titel werkzaam is. Hij gebruikt wel briefpapier van de VVAA. Bovengenoemde omstandigheden roepen bij dhr Bekendam inmiddels zoveel vragen op, dat hij zo wie zo voornemens is om contact te zoeken met dhr ter Velde enerzijds ivm begunstiging testament en met de hoofddirektie van de VVAA te Utrecht."
Geen priverekening van Louwes dus.
pi_57716793
quote:
De Deventer Moordzaak is toch geen politieke kwestie?
Voor mij wel, i.v.m. de rol van lakse ministers en parlement.
quote:
Moet je mij niet vragen, ik ken het verhaal alleen uit de krant. Ik heb er niets mee, want ik geloof niet in NewCracy of zulke dingen, omdat ik geloof dat de internetmassa daar veel te incompetent en rancuneus is.
quote:
Waarom moet Michael hier de dupe van worden?
Interessante theorie van je. Dus je denkt dat als Maurice succes kreeg in de politiek, en hij ervoor kon zorgen dat veel dingen die nu zijn blijven liggen (schrijfproeven, bloedvlekjes bijvoorbeeld) eens wél goed uitgezocht werden, dat Michael daar dan de dupe van zou worden?

Hoe kan dat nou, want Michael kan het toch niet gedaan hebben, volgens jou?
Dat is toch onafhankelijk van de politiek?

Louwes is toch de dader en hij is al tig keer veroordeeld? Hoe kan een eventuele politieke invloed van Maurice daar iets aan veranderen?
Bij nader onderzoek zouden de leugens van Louwes toch alleen maar nog duidelijker naar voren komen, en de onschuld van Michael benadrukt worden?

Werk dat idee eens uit? Hoe zie jij dat, Amerigo?
--
pi_57717917
Toch frappant dat Mickmek/Secunda/Amer het zich zo aantrekt dat ze Meike wordt genoemd terwijl het zo eenvoudig zou zijn om te bewijzen dat dit niet waar is.

Wim
pi_57718031
quote:
Wim Dankbaar, je hebt politiefoto's op de website gezet bij Witheet. Hele nare foto's.
Ik heb ze ook gezien. Je hoeft geen kenner te zijn om te zien dat de weduwe in haar gezicht was geslagen.

Heb ik dat gedaan, Meike? Kun je daarvoor ook het bewijs leveren? Of weer niet?

Je bent de eerste die aan de hand van deze foto's meent te zien dat de weduwe in het gezicht geslagen is. Maar iedereen weet dan ook dat je een ander infolijntje hebt.

Wel weer leuk geprobeerd!

Wim
pi_57718076
Wim, er staat nog steeds een vraag open. Typerend en laf dat je daar niet op in gaat maar dat je het te druk hebt een complot rond die zogenaamde Meike op te werpen.
pi_57718440
quote:
Op zondag 30 maart 2008 17:23 schreef SCH het volgende:
Wim, er staat nog steeds een vraag open. Typerend en laf dat je daar niet op in gaat maar dat je het te druk hebt een complot rond die zogenaamde Meike op te werpen.
Typerend (maar voor wie ook weer? je doet me aan iemand denken) om niet duidelijk te zeggen welke vraag, waar die staat en door wie die gesteld werd.

Zonder URL ongezien ongeldig, zeg ik altijd maar! Nou jij weer.!

[ Bericht 6% gewijzigd door RuudHarmsen op 30-03-2008 17:53:55 ]
--
  zondag 30 maart 2008 @ 17:49:11 #144
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_57718528
meike heeft voorkennis gehad. dat zegt mij genoeg.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_57718541
Ja Ruud, Ik heb ook geen idee welke vraag SCH bedoelt, maar de suggestie dat ik laf ben, doet het altijd goed.

Wim
pi_57718685
quote:
Op zondag 30 maart 2008 17:44 schreef RuudHarmsen het volgende:

[..]

Typerend (maar voor wie ook weer? je doet me aan iemand denken) om niet duidelijk te zeggen welke vraag, waar die staat en door wie die gesteld werd.

Zonder URL ongezien ongeldig, zeg ik altijd maar! Nou jij weer.!
De vraag is 2 x gesteld de afgelopen 23 uur dus doe niet zo dommig zeg

Hoe stel Wim Dankbaar zich op tegenover de klusjesman als een andere dader de moord bekent?
pi_57718708
quote:
Op zondag 30 maart 2008 17:49 schreef WimDankbaar het volgende:
Ja Ruud, Ik heb ook geen idee welke vraag SCH bedoelt, maar de suggestie dat ik laf ben, doet het altijd goed.

Wim
Doe niet zo kinderachtig. De vraag staat hier gewoon boven - is vanmiddag nog herhaald maar je pikt er alleen de dingen uit die je goed uitkomen en lastige vragen wuif je weg.
pi_57718769
quote:
Op zondag 30 maart 2008 17:49 schreef zoalshetis het volgende:
meike heeft voorkennis gehad. dat zegt mij genoeg.
Genoeg in de zin van dat je zeker weet wie de dader is?

Ik vind dat nogal wat. Dat mensen doen alsof ze die zekerheid hebben. Dat kan volgens mij helemaal niet en dat zou je voor jezelf ook niet moeten willen. Je kunt een idee of een vermoeden hebben maar geen zekerheid. Dat is de fout die Maurice in deze zaak heeft gemaakt.
  zondag 30 maart 2008 @ 18:11:07 #149
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_57718876
quote:
Op zondag 30 maart 2008 18:01 schreef SCH het volgende:

[..]

Genoeg in de zin van dat je zeker weet wie de dader is?

Ik vind dat nogal wat. Dat mensen doen alsof ze die zekerheid hebben. Dat kan volgens mij helemaal niet en dat zou je voor jezelf ook niet moeten willen. Je kunt een idee of een vermoeden hebben maar geen zekerheid. Dat is de fout die Maurice in deze zaak heeft gemaakt.
ik had ook daderkennis kunnen zeggen na het vinden van die briefjes.
wat mij het meest dwarszit is het feit dat michael contacten had/werkte bij een sexhuis waar een rechercheur veel frequenteerde.

na de moord in de parkzaak, waar de dochter van een rechercheur ooit lastig was gevallen door de 'dader', moeten we dit soort 'fouten' niet meer klakkeloos accepteren.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_57718986
quote:
Op zondag 30 maart 2008 18:11 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik had ook daderkennis kunnen zeggen na het vinden van die briefjes.
wat mij het meest dwarszit is het feit dat michael contacten had/werkte bij een sexhuis waar een rechercheur veel frequenteerde.

na de moord in de parkzaak, waar de dochter van een rechercheur ooit lastig was gevallen door de 'dader', moeten we dit soort 'fouten' niet meer klakkeloos accepteren.
Dat is allemaal waar. En je hoort mij ook niet zeggen dat er geen fouten zijn gemaakt. Het belangrijkste in deze zaak is voor mij wel dat er DNA is en dat is een spoor waar echt heel weinig op valt af te dingen hoe hard de complotdenkers dat ook doen. Maar ook dat maakt het geen zekerheid. Alleen een bekentenis zal wellicht ooit tot zekerheid leiden.

Wat ik maar wil zeggen is dat het goed is om op die fouten te wijzen maar Maurice en zijn clan gaan een behoorlijke stap verder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')