waarbij geheim onderdeel = omkopen jury ?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
toneel, geheim onderdeel, basketbal, daaaaaaans
Geheim onderdeel is... gehiem, denk ik? Is iets op het feest, we weten niet watquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
waarbij geheim onderdeel = omkopen jury ?
had je die film inmiddels al gekeken ?
Gewoon, zoals altijd, winst voor Ajax...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:40 schreef Whiteguy het volgende:
zeg MM, wat denk je van morgen avond nu ook Stekelenburg niet mee doet ?
wat een optimismequote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon, zoals altijd, winst voor Ajax...
Gaat niet gebeurenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:04 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
wat een optimisme![]()
Ik hoop nog wel dat nac er straks eentje in prikt trouwens
Die herinner ik me ook nog wel. Moet zo'n beetje de enige competitiewedstrijd zijn die ajax de afgelopen 10 jaar gewonnen heeft van psv wel.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik herinner me vorig jaar nog een potje in Eihoven...
Zucht, zet die Calimero-eierdop eens af en gedraag je als een echte vent.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:17 schreef Whiteguy het volgende:
Die herinner ik me ook nog wel. Moet zo'n beetje de enige competitiewedstrijd zijn die ajax de afgelopen 10 jaar gewonnen heeft van psv wel.
Ik vond Vivre nogal tegenvallenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Merci...
'Taper' zijn is ook een miskend vak...
En als je bedenkt dat ik op de achterste rij van de Meervaart (30 meter vanaf het podium) zat ben ik dubbel zo tevreden.
Was net in RTL Boulevard een uitgebreid item over inclusief de rel die Freek de Jonge heeft veroorzaakt door bij het door hem gezongen lied te zeggen dat het niet op Liesbeth betrekking had maar op zijn vrouw Hella om vervolgens Ramses een veeg uit de pan te geven.
Sanne Wallis de Vries zette daarop Freek te kakken en de rel was geboren...
Jij vroeg om Vivre, krijg je Vivre...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:29 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik vond Vivre nogal tegenvallen![]()
Vrij vlak gezongen, met een enorme uitglijer op 1:30 minuut, maar de gitaarsolo voegde dan wel weer iets toe.
Thijs van Leer was geweldig mooi. Op de fluit
Zijn zangkunsten zijn nou niet je van het!! Hij knijpt woorden af!! Moet je luisteren hoe hij 'again' zingt aan het eind van de zin: 'and I'll never have that recipe again'. Dat is gewoon ronduit lelijk!
Er waren gisteren grote 6 camera's aanwezig. Heb gevraagd of het uitgezonden zou worden, maar slechts flitsen bij RTL Boulevard en verder was de opname een project voor cameramannen in opleiding. Ze waren dan ook piepjong...quote:Toch zo jammer dat ik dat soort dingen niet meer live mee kan maken!! Vraag me af of het op TV komt?? Vast wel, bij de AVRO ofzo
Wat ik vertelde, hij zat Ramses te bashen en dat werd niet geaccepteerd.quote:Wat was dat dan precies met Freek?? Overigens sowieso een uitgerangeerd artiest inmiddels.
Wij doen ons best...quote:Weer een prima opname MM![]()
Komt inderdaad nogal wazig over zonder uitlegquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:30 schreef Etcetera het volgende:
nu snap ik de link in elk geval MaJo![]()
PS
WS
Om een discussie over voetbal te houden ?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zucht, zet die Calimero-eierdop eens af en gedraag je als een echte vent.
Wij moeten elkaar maar eens ontmoeten...
Het klinkt eerder als een bedreigingquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:42 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Om een discussie over voetbal te houden ?
Zoiets...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:42 schreef Whiteguy het volgende:
Om een discussie over voetbal te houden ?
'Fuck you, I won't do what you tell me' is één van mijn beltonen op mijn werktelefoon en dan daarna alle herhalingen daarvan die Zack daarna brult...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Komt inderdaad nogal wazig over zonder uitleg![]()
Zo heb eindelijk wat gedaan vandaagNet lekker gebadderd en wat gestudeerd. Zo weer verder en dan een opdracht maken. Maar nu eerst even Rage Against the Machine luisteren, wat een heerlijke muziek als je je down voelt
Zit mee te schreeuwen als een gek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |