Nooit is wat overdreven, mijn overhemden strijk ik wel, maar meer ook niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:13 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Bestaan die?
Volgens mij hebben we hier niet eens een strijkboutEn m'n kleren zijn ook nooit kreukelig of zo
je hebt er maar 1quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:19 schreef Angel_of_Dth het volgende:
In 30 minuten kan ik volgens mij al mijn overhemden minimaal 1 keer, maar wellicht ook 2 keer strijken.
Een ex-schoonmoeder van me streek zelfs het ondergoedquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
waarom je beddengoed strijken?
En theedoeken.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
waarom je beddengoed strijken?
Ja linnen broeken strijk ik meestal ook wel, want anders zien ze er echt niet uit.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik strijk alleen af en toe in de zomer mijn linnen broeken.
Burgerkut meldt...quote:
Ja, jij hopt steeds van 't ene account naar het andere... en dat moeten wij maar bijhouden.quote:
ik werk nauwelijks!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:58 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ja, jij hopt steeds van 't ene account naar het andere... en dat moeten wij maar bijhouden.
Je switcht nog sneller van account dan je de 5km loopt.quote:
Stretch shirtjes van de H&M hoef je ook niet te strijkenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
Ik strijk al jaaaaaren niet meer. Strijken
Videojug!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:01 schreef Lucille het volgende:
Ik heb er een hekel aan en juist de dingen die eigenlijk juist gestreken moeten worden (overhemden) haat ik het meest. Gelukkig heb ik ook een stel non-iron overhemden.
Misschien kan iemand hier wat tips geven voor het netjes strijken van een overhemd, want volgens mij is dat het lastigste kledingstuk.
Ik heb een ex-schoonmoeder die washandjes streekquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een ex-schoonmoeder van me streek zelfs het ondergoed.
Nooit begrepen.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:01 schreef Lucille het volgende:
Ik heb er een hekel aan en juist de dingen die eigenlijk juist gestreken moeten worden (overhemden) haat ik het meest. Gelukkig heb ik ook een stel non-iron overhemden.
Misschien kan iemand hier wat tips geven voor het netjes strijken van een overhemd, want volgens mij is dat het lastigste kledingstuk.
Een vader die bij de brandweer werkt en een moeder met een hekel aan strijken, dan leer je het welquote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:01 schreef Lucille het volgende:
Volgens mij is het moeilijker om daar een overhemd omheen te frotten dan om het ding met een bout te strijkenquote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:23 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Een vader die bij de brandweer werkt en een moeder met een hekel aan strijken, dan leer je het welHeel veel oefenen dus
moet je eens rondkijken daar, er staan ontzettend veel filmpjes over de meest grappige maar ook handige dingenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
is die er ook voor jeans?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |