I am a sitting duck out herequote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een "Fuck a Duck" actie mag het hele jaar door.....
Virtual Villagers. http://www.virtualvillagers.com/quote:
Monica?? God, hou eens op! Ik hou niet van crypto's en raadsels. Anarchie en chaos heb ik helemaal een broertje dood aan.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je klinkt een beetje als Monica nu...![]()
Ik kan straks sparen voor extra fertility en dan kun je ook twee- en drielingen krijgen. Maar eerst moet ik sparen voor extra landbouwintelligentie, zodat ze leren hoe ze de algen uit de zee krijgen zodat ze weer kunnen vissen en niet zo zitten te emmeren over honger.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:15 schreef noekje het volgende:
Bij the Sims kregen ze alleen maar tweelingen bij mij. Die liet ik allemaal half doodgaan en ophalen. Het spelen ging anders zo op werk lijken en dat leek me nou weer niet de bedoeling.
Als het na 2 maanden al zulke desastreuze gevolgen heeft gehad voor versie 2 dan vrees ik dat jouw versie 1 inmiddels een nieuw Atlantis doormaakt...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Virtual Villagers. http://www.virtualvillagers.com/
Dit is versie 2. Nu ga ik eens kijken hoe het met mijn tribe van Virtual Villagers 1 gaat.
Doe nog een terugkijken naar mijn bericht op page 4 ...hij is inmiddels geedit!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Monica?? God, hou eens op! Ik hou niet van crypto's en raadsels. Anarchie en chaos heb ik helemaal een broertje dood aan.
* noekje gaat googlen op Monica
Resultaten 1 - 10 van circa 68.700.000 voor monica (0,12 seconden)
Tot BB 23!
* noekje sjokt weer naar page 4quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Doe nog een terugkijken naar mijn bericht op page 4 ...hij is inmiddels geedit!
en ík heb een sigaar!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je klinkt een beetje als Monica nu...![]()
Ik ben er net dit weekend mee begonnen!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:22 schreef Jappie het volgende:
Als het na 2 maanden al zulke desastreuze gevolgen heeft gehad voor versie 2 dan vrees ik dat jouw versie 1 inmiddels een nieuw Atlantis doormaakt...
Heel Nederland zit aan de buis gekluisterd om feyenoord een heroische overwinning op NAC te zien binnenslepen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:03 schreef Jappie het volgende:
Ja tis goddomme ook weer niet bedoeld als achtergrondruis in de eerste de beste shoppingmall waar je kunt kijken kijken en niet kopen...
Ik mis weer eens wat denk ik....welke zender?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:37 schreef APK het volgende:
[..]
Heel Nederland zit aan de buis gekluisterd om feyenoord een heroische overwinning op NAC te zien binnenslepen.
Geen idee, ik kijk niet naar die bagger.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik mis weer eens wat denk ik....welke zender?
Nee joh, maar zonder Lobasca geen SC....weet je nog?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:46 schreef Soury het volgende:
Zijn alle wijfen weggepest hier voor een sjit sjat
Tja, van Marwijk is ook niet mijn favo trainer. Maar om eerlijk te zijn, ik vond van Basten ook maar matig. Geen strijd, geen vuur, te behoudend.....quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:47 schreef APK het volgende:
[..]
Nederland zal nog terugverlangen naar Bassie als bondscoach.
oH Jaa .. maar er zijn er toch wel meer '?? Nou ja laat ook maarquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee joh, maar zonder Lobasca geen SC....weet je nog?
Zie je nu wel......je moet mensen ook gewoon met rust laten...dan gaat ut vanzelf. Dat gedram van jou, daar gaat die van mij ook van hangen.....quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:50 schreef Copycat het volgende:
Ze neuken uit zichzelf!
Ik zat een uur aan de phone en bijna alle vrouwen op het eiland zijn nu aan het zogen!
/VV-gelul.
Denk dat je een kalmerend pilletje nodig heb..quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:50 schreef Copycat het volgende:
Ze neuken uit zichzelf!
Ik zat een uur aan de phone en bijna alle vrouwen op het eiland zijn nu aan het zogen!
/VV-gelul.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk dat je een kalmerend pilletje nodig heb.. [ afbeelding ]
Niet alles tegelijk is mijn advies
Kut en het lijkt ook nog verrekt erg op mijn tafel.. Maar tis niet mijn voorraad hoorquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Da's wel genoeg voor een weekje....
Ik ga er vanuit dat je het redelijk rustig houdt....op jouw leeftijd...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Kut en het lijkt ook nog verrekt erg op mijn tafel.. Maar tis niet mijn voorraad hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |