Mannen die elkaar beauty tips geven!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:56 schreef kortsluiting87 het volgende:
Antiwallen schijnt aambeienzalf goed tegen te helpen vanwege de samentrekkende werking...
Wil je een verzorgde man of geen man?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:30 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Mannen die elkaar beauty tips geven!![]()
We kunnen het vanaf nu ook over bier en tieten hebben. Blijf je dan ook nog even hangen?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:30 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Mannen die elkaar beauty tips geven!![]()
Juist wel een verzorgde man!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wil je een verzorgde man of geen man?
Mijn bericht was positief bedoeld lulhannes!quote:Op zondag 8 februari 2009 16:38 schreef kortsluiting87 het volgende:
[..]
We kunnen het vanaf nu ook over bier en tieten hebben. Blijf je dan ook nog even hangen?
Ik heb wel de juiste snaar geraaktquote:Op maandag 9 februari 2009 20:23 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Mijn bericht was positief bedoeld lulhannes!
Ik doe het altijd onder de douche, is gewoon het meest praktisch.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:31 schreef TKS het volgende:
Wanneer kan je het beste facewash gebruiken, onder de douche of na het douchen? Maakt het uberhaupt uit?
Nog een vraagje, in de eerste post, stappen 6 en 8 bijvoorbeeld, is het de bedoeling dat je het gewoon direct over elkaar heen smeert, of eerst even paar minuten wachten ofzo? Of gebruik je op bepaalde plekken bijvoorbeeld een creme voor probleembehandeling en op de rest van je gezicht een creme om te hydrateren?
Niet afwassen dus. Het idee is juist dat het lang genoeg op je huid blijft zitten om wel effect te hebben (in tegenstelling tot de meeste facewash producten) Overigens is dit ook gewoon te vinden op de site van paula.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:10 schreef flashermx het volgende:
Ik heb hier geen potje met dat spul dus instructies lezen gaat beetje moeilijk. En zie het 123 ook niet in deze topic staan vandaar de vraag.
Je moet wel goed lezen wat er staat. In de alinea gaat het over vocht-inbrengende creme. Dus voor mensen met een droge huid. Het lijkt me bijna meer dan logisch dat vocht-inbrengende cremes beter werken als je huid nog vochtig is. Als je cremes smeert omdat je je puistjes weg wilt hebben is het nog steeds niet goed om een vettige creme (of vaseline) te gebruiken. Het klopt dat het niet "door je huid" kan gaan, maar het kan wel je porien verstoppen (of ervoor zorgen dat je porien verstoppen) waardoor je dus wel puistjes krijgt. Dat is wat anders dan dat je huid zelf er daadwerkelijk vetter van wordt.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:03 schreef Joal het volgende:
Op de volgende website http://mens-en-gezondheid(...)ver-onze-huid.html#1 (kopje 1) is men van mening dat je gezichtscreme het beste werkt wanneer de huid vochtig is. Wat ik hieruit opmaak is dus dat wanneer je 's ochtends uit je bed komt je je huid reinigt, vochtig/nat houdt en dan de crème erop smeert voor het beste resultaat? Is dat in jullie ogen ook zo? Moet ik mijn huid vochtig houden met water of is een tonic ook goed?
Ook zegt men dat "ouderwetse" Vaseline nog altijd de beste gezichtscreme is en dat duurdere crèmes eigenlijk niets van toegevoegde waarde hebben. Wat is jullie mening hierover?
Afwassen? Nee johquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:19 schreef flashermx het volgende:
een vraagje smeer je die 2% Beta Hydroxy Acid Liquid van paula's op je huid en dan gewoon direct daarna dagcreme er overheen of moet je het er na zoveel min. er weer afwassen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |