Dat zou eigenlijk wel de moeite waard moeten zijn om niet meer te hopen dat Calgary wint...hmm...quote:Op maandag 21 april 2008 11:40 schreef Saviola het volgende:
Dat San Jose maar wint, dan krijgen we Avs-Wings in de volgende ronde
Volgens mij moeten de Wings eerst tegen Dallas.quote:Op maandag 21 april 2008 11:40 schreef Saviola het volgende:
Dat San Jose maar wint, dan krijgen we Avs-Wings in de volgende ronde
Vorig jaar net niet de finale toch..quote:Op maandag 21 april 2008 16:43 schreef Jasza het volgende:
Wings terecht door volgens mij, word ook wel is tijd dat ze echt ver komen.
Dat is niet ver genoegquote:Op maandag 21 april 2008 17:05 schreef Saviola het volgende:
[..]
Vorig jaar net niet de finale toch..
Resterende wedstrijden van eerste ronde:quote:
misschien dat ze dadelijk de goals nog ff langs laten komen op NASN, anders moet ik morgen OTF:F maar weer opnemenquote:Op dinsdag 22 april 2008 03:38 schreef Saviola het volgende:
Damn! Ovechkin met 2 heerlijke goals en Washington wint met 4-2 in Philadelphia![]()
Morgenavond game 7 in Washington!
Ik denk dat Montreal nog niet helemaal door had, dat ze in de playoff stonden.quote:Op dinsdag 22 april 2008 03:38 schreef Mobster273 het volgende:
tis wel de eindstand, Bruins toch behoorlijk kansloos vandaag
vanuit Habs oogpunt behoorlijk zonde van de moeite van die 3 extra wedstrijden, dat was niet nodig
quote:Massale rellen na ijshockey-duel
MONTREAL - Het feestje van de fans van de Canadese ijshockeyploeg Montreal Canadiens na het bereiken van de tweede ronde van de play-offs in de NHL is maandagavond volledig uit de hand gelopen.
De oproerpolitie probeert de orde te herstellen in Montreal. FOTO AP
Na afloop van de zwaar bevochten 5-0-zege op Boston Bruins, die de eindstand in de best-of-seven op 4-3 bracht, trokken duizenden fans het centrum in. Daar gingen ze over tot plunderingen en vechtpartijen met de politie.
De politie arresteerde zestien fans, in de leeftijd van 14 tot 25 jaar. De fans richtten voor een bedrag van een half miljoen dollar schade aan. Zestien politiewagens moesten het zwaar ontgelden. Vijf ervan werden in brand gestoken.
ja ik dacht echt dat niemand hier zo agressief was met dat hockeygebeuren. De sfeer bij de Canucks was ook maar zeer matig tov een standaard voetbalwedstrijd bij de eredivisiequote:Op woensdag 23 april 2008 00:11 schreef Mobster273 het volgende:
tis soms net voetbal
alle fans zijn hetzelfde...
Dat gebeurt wel vaker dat 2 wedstrijden in de playoffs op 2 dagen gespeeld worden.. soms game 1 en 2, in dit geval 6 en 7.. Dat de winnaar een voordeel heeft, tja, dat hebben ze zelf afgedwongen natuurlijk. Hockey is een momentum-sportquote:Op woensdag 23 april 2008 00:44 schreef Mobster273 het volgende:
weer een illusie armer
ook nog ff ontopic, zijn er meer mensen die het apart vinden dat game 6 en 7 van de Caps en Flyers back-to-back zijn? dat had toch beter gepland kunnen worden? met name aan het begin, want bijna iedereen had al 2 wedstrijden gespeeld toen zij nog eens aan hun serie begonnen....
nou ben ik in deze wedstrijd volledig neutraal en maakt het me echt niet uit wie er door gaat, maar op deze manier heeft de winnaar van game 6 toch op zijn minst een psychologisch voordeel, en dat wodt nu nog eens versterkt doordat de Caps uit wonnen en nu dus ook nog eens thuis mogen spelen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |