Loopt iets achter maar best aardige kwaliteit.quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Live stream via mediaplayer van Detroit.
quote:
Amen! Met name Pronger zorgt voor mijn aversie. Jammer, want Niedermayer, Selanne en Getzlaf zijn eigenlijk helden. Maar goed, ze hebben vorig jaar gewonnen, ze hebben vorig jaar de Wings uitgeschakeld, dus op naar die sweep Dallas!quote:Op zondag 13 april 2008 12:16 schreef Fiama het volgende:
Ik begin beetje een aversie te krijgen van de Ducks. Het is een fysieke sport, en dat vind ik er ook leuk aan, hoort er bij etc. maar je moet wel kwaliteit hebben en niet alleen brute kracht.
Hartstikke leuk dat je het bruutste team bent maar als je niet kan schaatsen kun je beter weg blijven
Ze proberen door hard te spelen het andere team er in te lokken, penalties te creeëren om zo goals er in te krijgen, helaas hebben ze vorig seizoen ook een kwaliteits speler/schaatser weg geruild en lukt het ze nu niet meer om goals te scoren. Ik gok dat het 4-0 voor Dallas wordt en zoals ze nu spelen meer dan terecht.
Voorlopig doen ze dat nog niet.quote:Op maandag 14 april 2008 09:57 schreef Fiama het volgende:
Ik ben eigenlijk best wel benieuwd naar Nashville, als die morgen zouden winnen zou dat wel leuk zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |