Succes met wachten!quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:57 schreef nokwanda het volgende:
Beterschap oh-oh.
Ik moest vanochtend op wilde tijgerjacht in de achtertuin. Vandaag is het Mudhles beurt voor de sterilisatie.
She no want. Was een gevecht om haar me ete krijgen. 20 minuten lopen met een luid mauwende poes in de draagtas. Het is wel gelukt. Straks mag ik haar wss halen
wel foto's straks hequote:Op woensdag 19 maart 2008 11:52 schreef ondeugend het volgende:
Tja natuurlijk bevallen is mooier. Maar ook dan kan er van alles misgaan. Het is ook de eerste keer voor mij. Beetje dubbel gevoel dus. Moeder en pups zijn in goede handen daar natuurlijk, dat is geruststellend. Het idee dat ze in mijn hondje gaan snijden iets minder.
Nou ja, het is niet anders zoals het er nu uitziet. Ik mag er wel bij zijn.
Jij ook succes! Wat voor ras is het?quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:52 schreef ondeugend het volgende:
Tja natuurlijk bevallen is mooier. Maar ook dan kan er van alles misgaan. Het is ook de eerste keer voor mij. Beetje dubbel gevoel dus. Moeder en pups zijn in goede handen daar natuurlijk, dat is geruststellend. Het idee dat ze in mijn hondje gaan snijden iets minder.
Nou ja, het is niet anders zoals het er nu uitziet. Ik mag er wel bij zijn.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:55 schreef Qwea het volgende:
Die ex van MM, wat is dat een vieze slet zeg
Kom er net achter (via haar trouwblog) dat ze al met mijn ex zat aan te pappen, toen ze nog wat met MM had
Dat is dan al de 4de ofzo
Een Jack Russel, maar een combi tussen een laagbenige ruigharige en een hoogbenige gladhaar. Waarvan ze van beide ouders de kenmerken heeft. Een raar en leuk geval dus.quote:
Jaquote:
quote:Hoe hebben we elkaar leren kennen?
We hebben elkaar al zo’n 3.5 jaar geleden gezien, dit was bij de opnames van Fok!radio waar erik de technische man was.Maar Patricia was toen bezet en kon niet zoveel met Erik zijn verschijning. Wel had Patricia via iemand anders van Fok!radio zijn email adres gevraagd. Zo’n klein jaartje later bleek Patries haar ex met Erik ex te hebben, dit was natuurlijk een leuk gespreksonderwerp. Niet veel later bleken deze 2 exen het totaal niet leuk te vinden dat wij elkaar spraken en deden we voor dat we samen iets hadden, maar dit was dus niet zo! Maar wat nep was, werd snel echt! Patricia gooide een beetje roet in het eten, ze ging eerst nog voor 14 dagen naar Curacao voor vakantie. Daarna bloeide alles meteen weer op en spraken we op 9 augustus 2005 met elkaar af. Het was liefde op het eerste gezicht en sinds die dag zijn we onafscheidelijk van elkaar!
Ik zou het even aankijken hoor, maar dan moet die temp wel nog wat zakken. Meestal moet het wel 36.4 zijn en dan kan het nog uren duren voor er echt wat is. En aangezien ze al zo over datum loopt...quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:09 schreef ondeugend het volgende:
Owww ja....
Een temperatuursdaling is een teken dat de bevalling binnen 12 uur begint. De hele week zit ze constant op 37,5 en nu net op 37
Ze zit sowieso laag kwa temperatuur... normaal dus op 37,5. Ik kan niet anders dan aankijken...over 3 uur staat er een KS gepland,quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zou het even aankijken hoor, maar dan moet die temp wel nog wat zakken. Meestal moet het wel 36.4 zijn en dan kan het nog uren duren voor er echt wat is. En aangezien ze al zo over datum loopt...
Heb je al mensen voor de pups?
quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jaachterlijk wijf he
[..]!
tis overigens meer dan 3.5 jaar geleden want ik ben binnenkort 3 jaar bij MM. Dus het zal 4 a 5 jaar zijn
Patries haar ex is MM en Erik zn ex ben jij... Dan staat hier toch dat jullie (Q en MM) eerder iets hadden dan Patries en Erik, of lees ik het nou fout?quote:Zo’n klein jaartje later bleek Patries haar ex met Erik ex te hebben, dit was natuurlijk een leuk gespreksonderwerp.
Ja, maar lees het stukje van dat mail adresquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[..]
Patries haar ex is MM en Erik zn ex ben jij... Dan staat hier toch dat jullie (Q en MM) eerder iets hadden dan Patries en Erik, of lees ik het nou fout?
Ik lees alleen dat ze een mailadres heeft gekregen van iemand. Maar goed, ik ken de situatie ook verder nietquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, maar lees het stukje van dat mail adresZe ging vreemd met fokker neusaap, met nog 2 of 3 gozers en ze zal ook wel geile chitchat neuqsex oid hebben gehad met hem
mail adres = geile chitchat en neukenquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik lees alleen dat ze een mailadres heeft gekregen van iemand. Maar goed, ik ken de situatie ook verder niet
Leuk meiskequote:Op woensdag 19 maart 2008 12:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
mail adres = geile chitchat en neukenmeestal.
Wees maar blijZe heeft zich ook ooit onder een fake mail adres voorgedaan als een meisje van 16 ofzo met kanker. Leukemie. Om aandacht te krijgen. Sammy heette ze toen
en elke keer dat een gozer een afspraak wou maken om haar te palen had ze chemo
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |