Zul jij geen last van krijgen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:30 schreef Morretje het volgende:
Goedemorgen!!![]()
Lwrb, die monsters van jou zijn ook wel extreem ondeugend zeg!!![]()
Ik heb t zelf net niet gered, vorig jaar ging t mis, met 33quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:53 schreef Greys het volgende:
Hallo liefjes!![]()
Duimen jullie even dat ik zometeen bij de tandarts weer niets heb, zoals altijd?
Daar moet toch een keer een eind aan komen zou je toch zeggen, bijna 35 en nog steeds gaatje-loos...
Nope... geen melk, geen vloeingenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:26 schreef senesta het volgende:
* senesta gaat ook hard mee duimen![]()
Helemaal nog geen tekens gehad dat er iets aan zit te komen ondeugend?
Ja dat lijkt me ook.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:29 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nope... geen melk, geen vloeingen
Het enige is dat ze minder eet de laatste dagen.
Temperatuur is ook constant. Vanavond moeten we naar het spreekuur als er nog niets is gebeurd en dan zal er wel een strategie uitrollen. Ze is nu 65 dagen heen (gem 63) en draagt maar 2 pups die maar doorgroeien natuurlijk.
Nou inderdaad maar duimen dat ze gewoon zelf begint met bevallenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:02 schreef ondeugend het volgende:
Kleine nesten 67 en grote nesten 70 dagen volgens mij.
vreselijk zijn ze !quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:30 schreef Morretje het volgende:
Goedemorgen!!![]()
Lwrb, die monsters van jou zijn ook wel extreem ondeugend zeg!!![]()
ehm geen idee, weet alleen uit mn hoofd dat het een lekker groot scherm is, met een cameraatje erin een dvdbrander en 80gb.quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:36 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ehm geen idee, weet alleen uit mn hoofd dat het een lekker groot scherm is, met een cameraatje erin een dvdbrander en 80gb.
Ze staan op mn werk, als we de 1e week na opening een bepaald bedrag hadden omgezet mocht het personeel laptops kopen voor 200 ipv over de 1000 (we liepen al tijden te mekkeren om die dingen). En we zaten ruim over het bedrag heen. Dus ik had er gelijk 2 vast gezet, en zou hem einde van de maand meenemen, maar nu krijg ik hem van Anka
ja, ze zijn erg blij met zichzelfquote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:21 schreef Greys het volgende:lady-wrb, ze zijn trots op hun streken, wat leuk!
![]()
Je hebt wel een enorm stel boefjes daar he?
(En dankjewel!)
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:39 schreef Qwea het volgende:Bette heeft het uitgemaakt met Jodi
(The l word)
quote:
Schaam je niet, ik kijk best veel tv maar ik heb er ook nog nooit 1 minuut van gezien, van The L Word.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:49 schreef lady-wrb het volgende:
ooo t is een tv programma
sorry, ik kijk weinig tv.
Zondag avond in de VS, maandag avond op de tv bij MikeyMoquote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Schaam je niet, ik kijk best veel tv maar ik heb er ook nog nooit 1 minuut van gezien, van The L Word.
Ik zou niet eens weten op welke dag dat uitgezonden wordt
Very Cute iddquote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:50 schreef Greys het volgende:
Hahaha lady-wrb!Wat een doerakken!
En daar moet je idd niet aan denken zeg![]()
Nonneke, wat tof voor je! En wat lief van haar!
Maar je had er twee vastgezet, hebben jullie er straks dan elk eentje?
Blijf maar duimen allemaal...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:18 schreef nokwanda het volgende:
Nog geen puppynieuws?
Oh ik heb niet goed opgelet, komen er puppies? Wat enig. Wat voor ras is het??quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:58 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Blijf maar duimen allemaal...
Net tijdens spreekuur bleek wel dat ze wat druppels melk verliest maar verder nog steeds geen tekenen.
Afspraak voor keizersnede morgenmiddag staat.... of ze moet het natuurlijk nog gaan doen straks of vannacht.
Doen we hier ook wel eens.. En als we niet met laptop in bed liggen, dan wel beide met de telefoon te internetten..quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:53 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Very Cute idd
jawel allebei 1, kunnen we gezellig samen in bed laptoppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |