Brian en Jaap hebben al héél lang een pact samen.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:28 schreef T-lex het volgende:
Huub en Claire gaan aan tafel in discussie...
En kijk die smile op Brian en Jaap hun kop.
Met het verschil dat als Brian het doet, het fout is en bij Huub is dat goed. Sommigen zien het verschil niet (of juist wel)quote:Op maandag 17 maart 2008 23:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alleen als hij er zelf beter van wordt, want uiteindelijk doet Huub wat iedereen daar doet: voor zichzelf kiezen.
Denk je dat echt? Ik geloof dat (nog) niet.....quote:Op maandag 17 maart 2008 23:30 schreef Py het volgende:
[..]
Brian en Jaap hebben al héél lang een pact samen.![]()
Met een vriend als Jaap...
+1quote:Op maandag 17 maart 2008 23:31 schreef Yavido het volgende:
[..]
Met het verschil dat als Brian het doet, het fout is en bij Huub is dat goed. Sommigen zien het verschil niet (of juist wel)
Volgens mij zijn het allebei hufters, en als m'n dochter met 1 van 2 thuiskwam dan stuurde ik haar naar een oom of tante in Canada....quote:Op maandag 17 maart 2008 23:31 schreef Yavido het volgende:
[..]
Met het verschil dat als Brian het doet, het fout is en bij Huub is dat goed. Sommigen zien het verschil niet (of juist wel)
Juist, en als Klaartje niet van haar roze wolkje afstapt beland ze tussen de kiezels van het tuinpad (van Brian zijn vaderquote:Op maandag 17 maart 2008 23:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alleen als hij er zelf beter van wordt, want uiteindelijk doet Huub wat iedereen daar doet: voor zichzelf kiezen.
Zeker wetenquote:Op maandag 17 maart 2008 23:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Denk je dat echt? Ik geloof dat (nog) niet.....
Ik zou ze ook geen van tweeen als schoonzoon willen hebben. Maar als ik moest kiezen dan zou ik toch liever Huub aan het kerstdiner zien zitten, dan een dochter met een blauw oog en een paraschoonzoon.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het allebei hufters, en als m'n dochter met 1 van 2 thuiskwam dan stuurde ik haar naar een oom of tante in Canada....
Alleen jammmer dat het al schaakmat is voor haarquote:Op maandag 17 maart 2008 23:35 schreef agter het volgende:
Ik vind die stap van Claire wel een mooie schaakzet.
Helpt niets, moeten ze zelf achter komen en dat komen ze vroeg of laat......quote:Op maandag 17 maart 2008 23:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het allebei hufters, en als m'n dochter met 1 van 2 thuiskwam dan stuurde ik haar naar een oom of tante in Canada....
Ik zit al een jaar te wachten dat eikel Huub zo knalhard op die grote arrogante muil van hem gaat..... 't zou mij een waar genoegen zijn......quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |