Brian en Jaap hebben al héél lang een pact samen.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:28 schreef T-lex het volgende:
Huub en Claire gaan aan tafel in discussie...
En kijk die smile op Brian en Jaap hun kop.
Met het verschil dat als Brian het doet, het fout is en bij Huub is dat goed. Sommigen zien het verschil niet (of juist wel)quote:Op maandag 17 maart 2008 23:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alleen als hij er zelf beter van wordt, want uiteindelijk doet Huub wat iedereen daar doet: voor zichzelf kiezen.
Denk je dat echt? Ik geloof dat (nog) niet.....quote:Op maandag 17 maart 2008 23:30 schreef Py het volgende:
[..]
Brian en Jaap hebben al héél lang een pact samen.![]()
Met een vriend als Jaap...
+1quote:Op maandag 17 maart 2008 23:31 schreef Yavido het volgende:
[..]
Met het verschil dat als Brian het doet, het fout is en bij Huub is dat goed. Sommigen zien het verschil niet (of juist wel)
Volgens mij zijn het allebei hufters, en als m'n dochter met 1 van 2 thuiskwam dan stuurde ik haar naar een oom of tante in Canada....quote:Op maandag 17 maart 2008 23:31 schreef Yavido het volgende:
[..]
Met het verschil dat als Brian het doet, het fout is en bij Huub is dat goed. Sommigen zien het verschil niet (of juist wel)
Juist, en als Klaartje niet van haar roze wolkje afstapt beland ze tussen de kiezels van het tuinpad (van Brian zijn vaderquote:Op maandag 17 maart 2008 23:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alleen als hij er zelf beter van wordt, want uiteindelijk doet Huub wat iedereen daar doet: voor zichzelf kiezen.
Zeker wetenquote:Op maandag 17 maart 2008 23:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Denk je dat echt? Ik geloof dat (nog) niet.....
Ik zou ze ook geen van tweeen als schoonzoon willen hebben. Maar als ik moest kiezen dan zou ik toch liever Huub aan het kerstdiner zien zitten, dan een dochter met een blauw oog en een paraschoonzoon.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het allebei hufters, en als m'n dochter met 1 van 2 thuiskwam dan stuurde ik haar naar een oom of tante in Canada....
Alleen jammmer dat het al schaakmat is voor haarquote:Op maandag 17 maart 2008 23:35 schreef agter het volgende:
Ik vind die stap van Claire wel een mooie schaakzet.
Helpt niets, moeten ze zelf achter komen en dat komen ze vroeg of laat......quote:Op maandag 17 maart 2008 23:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het allebei hufters, en als m'n dochter met 1 van 2 thuiskwam dan stuurde ik haar naar een oom of tante in Canada....
Ik zit al een jaar te wachten dat eikel Huub zo knalhard op die grote arrogante muil van hem gaat..... 't zou mij een waar genoegen zijn......quote:
Ach, misschien maakt ze kans om met de boetes van haar vriendje naar huis te gaan...Denk dat ze daarvoor gaat.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alleen jammmer dat het al schaakmat is voor haar
quote:Op maandag 17 maart 2008 23:35 schreef agter het volgende:
Sorry er waren toch 4 wannabees voor dat plan?quote:Op maandag 17 maart 2008 23:36 schreef agter het volgende:
Heel mooi om te zien hoe Huub zijn dubbele tong naar Claire en Jaap nu backfired.
Hoop dat ze vol houdt.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:37 schreef akveor het volgende:
Precies... Claire blokt het idee om de stemming in maart als laatste voor te dragen. En gelijk heeft ze.
Zeker snel verdient, ze heeft niets gedaanquote:Op maandag 17 maart 2008 23:37 schreef agter het volgende:
[..]
Ach, misschien maakt ze kans om met de boetes van haar vriendje naar huis te gaan...Denk dat ze daarvoor gaat.
Niet mis toch? Snel verdient.
Binnen bepaalde grenzen wel, zolang het leven van je kind niet in gevaar is moet je ze hun eigen fouten laten maken, als dat wel in gevaar is mag je wat mij betreft als ouder met alle middelen die je hebt ingrijpen.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:36 schreef coldstar het volgende:
[..]
Helpt niets, moeten ze zelf achter komen en dat komen ze vroeg of laat......
De enige logische na al die uitspraken van die wannabees... ze heeft nog steeds een stem die als veto geld.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:35 schreef agter het volgende:
Welnee, daarnet ramde rat die del bijna voor haar hoofd.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:38 schreef Kaleddis het volgende:
Maar ff he, al deze plannen zijn toch retesaai![]()
Af en toe een spannend momentje ( die ook nog zeer beinvloedbaar zijn door achter ) en verder kabbelen we lekker verder naar het einde...![]()
Als het zo gaat kan ik net zo goed gelijk stoppen met kijken...
Als ze meerderjarig zijn, heb je maar weinig mogelijkheden.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Binnen bepaalde grenzen wel, zolang het leven van je kind niet in gevaar is moet je ze hun eigen fouten laten maken, als dat wel in gevaar is mag je wat mij betreft als ouder met alle middelen die je hebt ingrijpen.
Behalve als ze er toch eind deze maand uitgestemt wordt.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:38 schreef Ziet het volgende:
[..]
het is uitstel van executie...
maar op zich wel het enige dat ze kán doen om er langer in te blijven
Claire wil graag 2 stemmingen omdat ze niet zeker is van Huub.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Sorry er waren toch 4 wannabees voor dat plan?
en dat doet ze pas nadat Huub haar meerdere keren heeft gezegd, dat ze voor haar eigen moet opkomen.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:37 schreef akveor het volgende:
Precies... Claire blokt het idee om de stemming in maart als laatste voor te dragen. En gelijk heeft ze.
Huub s veel te bang dat Jaap hem backstabbed en omgekeerd.... grappig eigenlijk dat iedereen Claire voorbij loopt en ze daarin toch de sleutelfiguur is.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:40 schreef coldstar het volgende:
[..]
Behalve als ze er toch eind deze maand uitgestemt wordt.
Treurige is alleen dat del die gang van zaken normaal vindt.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Welnee, daarnet ramde rat die del bijna voor haar hoofd.
quote:Op maandag 17 maart 2008 23:40 schreef coldstar het volgende:
[..]
Geduld...quote:Op maandag 17 maart 2008 23:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zit al een jaar te wachten dat eikel Huub zo knalhard op die grote arrogante muil van hem gaat..... 't zou mij een waar genoegen zijn......
Twee stemrondes en Claire er in maart uit?quote:Op maandag 17 maart 2008 23:40 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ze houdt van een autoritaire man zegt ze.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Treurige is alleen dat del die gang van zaken normaal vindt.
Helemaal mee eens. Maar de vraag is of het helpt, ik denk het niet. Claire is meerderjarig, waardoor je als ouder kan proberen in te grijpen. Als dit niet lukt, zal je er helaas in moeten berusten. En als het slimme meiden zijn, komt het echt wel weer goed en zijn ze weer een ervaring rijker........quote:Op maandag 17 maart 2008 23:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Binnen bepaalde grenzen wel, zolang het leven van je kind niet in gevaar is moet je ze hun eigen fouten laten maken, als dat wel in gevaar is mag je wat mij betreft als ouder met alle middelen die je hebt ingrijpen.
Hoe meer middelen, hoe meer mogelijkhedenquote:Op maandag 17 maart 2008 23:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ze meerderjarig zijn, heb je maar weinig mogelijkheden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |