Als Huub sympatisant gun ik Jaap de finale ook wel. Maar ik vertrouw Jaap voor geen meter. Dus dan leiver Claire. Maar nog liever, zoals ik steeds al roep, dat Jaap los gaat op B en A. Ik begrijp ook niet dat die wannabees als een gepasseeerd station zien. Sterker nog er zelfs niet over nadenken.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:14 schreef diedirk het volgende:
[..]
En daarna zal het dan echt saaier dan saai worden.
Jaap heeft finale verdient en Claire niet , klaar uit.
Er komt zelfs geen eindsprintje van haar...niks nul nog minder dan Dennis.
Hij neemt alleen maar ruimte in.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:17 schreef schatje het volgende:
Die laffe hond van een Jaap mag van mij ook wel opzouten. Hij presenteert helemaal niets meer.
Nog maar een keer, Jaap is alles behalve een laffe hond. Hij is alleen tien keer slimmer dan de hele rest bij elkaar.....strateeg ten voeten uit......Scoren bij de COS zegt niets over Scoren in de finalequote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:17 schreef schatje het volgende:
Die laffe hond van een Jaap mag van mij ook wel opzouten. Hij presenteert helemaal niets meer.
Truste Ruudjequote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
Cosje weer bijna vol![]()
Ik ga mij even fysiek en mentaal voorbereiden op een vroege "awakening"![]()
![]()
![]()
truste Fok!
Welnee, denk je echt dat Jaap met Claire mag spelenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En daar komt dus de aap uit de mouw bij Huub. Hij is bang voor het feit dat Claire misschien wel eens met Jaap zou kunnen gaan spelen.......
Je haalt de woorden uit mijn mond.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:18 schreef akveor het volgende:
[..]
Als Huub sympatisant gun ik Jaap de finale ook wel. Maar ik vertrouw Jaap voor geen meter. Dus dan leiver Claire. Maar nog liever, zoals ik steeds al roep, dat Jaap los gaat op B en A. Ik begrijp ook niet dat die wannabees als een gepasseeerd station zien. Sterker nog er zelfs niet over nadenken.
Truste Ruudquote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
Cosje weer bijna vol![]()
Ik ga mij even fysiek en mentaal voorbereiden op een vroege "awakening"![]()
![]()
![]()
truste Fok!
Ja hèhè... net zo bang Claire is dat Huub met Jaap gaat spelen en Jaap bang is dat Huub met Claire gaat spelen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En daar komt dus de aap uit de mouw bij Huub. Hij is bang voor het feit dat Claire misschien wel eens met Jaap zou kunnen gaan spelen.......
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Slaap lekker Ruud.....
Nee, nou ja, ik weet het niet. Maar ik zei dat Huub er even bang voor was, van daaruit kwam z'n bash aan tafel richting Claire....quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:20 schreef Prospera het volgende:
[..]
Welnee, denk je echt dat Jaap met Claire mag spelen
Mooiquote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:11 schreef Dementor het volgende:
Brian komt niet meer bij.
Het ogenschijnlijk sterkste koppel... een betere kans om tegen hen te spelen krijgen ze niet meer.... 3 tegen 2.... ook al is Claire passief ze is een belangrijke backup.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:20 schreef agter het volgende:
[..]
Je haalt de woorden uit mijn mond.
Het verbaast me al langer dat er kennelijk iemand uit het CHJ-camp weg moet...en over BA wordt niet eens gesproken.
En blijven B&A buiten schot.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja hèhè... net zo bang Claire is dat Huub met Jaap gaat spelen en Jaap bang is dat Huub met Claire gaat spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |