Ja Breien is ook akteur !quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:01 schreef Leandra het volgende:
Oh god, wat hilarisch, dat "afluisteren" wat Brian iedere keer doet
Als of je naar een persiflage op James Bond zit te kijken
Als het zou mogen van "achter", dan is dat het slimste wat hij kan doen. Van Jaap wint hij niet zo gemakkelijk en Claire is een eitje voor hem.....quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:06 schreef agter het volgende:
Denk dat Huub er trouwens wel verstandig aan doet om Jaap te laten vertrekken.
Trusten Coldstar.....quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:06 schreef coldstar het volgende:
Nou ik stop ermee, ik stop ook mijn vinger in mijn keel......hahaha Verlopig heeft hij die muts weer in zijn zak..weer begrijpt ze hem en weer is ze het met hem eens. Nou de balle allemaal slaap in ieder geval lekker.
De Keileweg?? De Europalaan?? Dat zijn iig de eerste wegen die in dit geval in me opkomen...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:00 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Rico gaat Aman welke weg ophelpen .... ?
Trustequote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:06 schreef coldstar het volgende:
Nou ik stop ermee, ik stop ook mijn vinger in mijn keel......hahaha Verlopig heeft hij die muts weer in zijn zak..weer begrijpt ze hem en weer is ze het met hem eens. Nou de balle allemaal slaap in ieder geval lekker.
Je ziet toch aan alles dat Jaap niets tegen Brian doet. Daar uit leid ik af dat Jaap Brian in de finale nodig heeft.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:06 schreef agter het volgende:
Denk dat Huub er trouwens wel verstandig aan doet om Jaap te laten vertrekken.
Dat zou ik graag zien.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Je ziet toch aan alles dat Jaap niets tegen Brian doet. Daar uit leid ik af dat Jaap Brian in de finale nodig heeft.
Laat Jaap nu maar eens spelen.
Dat is de grote winnaar... tot Jaap beseft dat ie z'n backup ook bij B kan halen door Amanda weg te spelen. Jaap wou toch terror tegen B en A? Nou laat maar zien... nu is je kans.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:11 schreef agter het volgende:
[..]
Dat zou ik graag zien.
Dat Jaap eens gaat spelen. En dan ECHT spelen bedoel ik.
Hij drijft nu gewoon mee de finale in.
Hij zal wel zenuwachtig worden door die zet van Claire (als ze haar NEE volhoudt).
Schitterend toch, opgedonderd met die lafbekquote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:11 schreef akveor het volgende:
Het zou toch echt wel een bak zijn als Jaap werd weggestemt. Denk dat dat echt goede tv kan worden....
Ja, maar wie doet dan wel wat tegen Brianquote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Je ziet toch aan alles dat Jaap niets tegen Brian doet. Daar uit leid ik af dat Jaap Brian in de finale nodig heeft.
Laat Jaap nu maar eens spelen.
En daarna zal het dan echt saaier dan saai worden.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:11 schreef akveor het volgende:
Het zou toch echt wel een bak zijn als Jaap werd weggestemt. Denk dat dat echt goede tv kan worden....
Truste coldstarquote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:06 schreef coldstar het volgende:
Dan zal Huub Claire niet wegstemmen... en maakt Jaap een grote kans over tien dagen thuis te zitten.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:13 schreef agter het volgende:
Stel dat Claire Nee zegt en er 2 stemrondes komen...stel...
Wat dan?
Jammer he.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar wie doet dan wel wat tegen Brian
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |