Na kort beraad hebben Morretje (F&F slowchat local) en ik besloten om te hulp te schieten, ook omdat we eigenlijk net op zoek waren naar een poes.quote:Op maandag 3 maart 2008 18:01 schreef nokwanda het volgende:
Dames en heren.
Willen jullie met me meedenken.
Ik denk echt dat er niet heel veel anders opzit dan actief naar een ander mens en huis voor Chippy te kijken.
Ze terroriseert de andere katten hier. De meesten zijn er tegen op gewassen, maar een paar ook niet en dat verziekt een boel omdat de rust en gezelligheid van de anderen er echt onder begint te lijden nu.
Ze is al 4 jaar bij me, maar sinds Rosa dood is is het erger geworden.
Ik wil echt dat ze ergens anders een mens krijgt dat haar lief vindt en waar ze de rest van haar leven mag blijven en waar ze gewoon lekker enige poes is.
HELP!!!
quote:Na kort beraad hebben Morretje (F&F slowchat local) en ik besloten om te hulp te schieten, ook omdat we eigenlijk net op zoek waren naar een poes.
Die zit al in de kattenbakquote:
Mooi he?quote:
OMGquote:Op maandag 17 maart 2008 22:25 schreef Ravage het volgende:
[..]
Die zit al in de kattenbak
Echte Biokat (TM) Fresh ultra 3000
Ja! Echt leuk ja! Wel regelmatig stofzuigen, wil je de kleuren behoudenquote:Op maandag 17 maart 2008 22:26 schreef Morretje het volgende:
[..]
Mooi he?En hij kan ook binnenstebuiten.. Zitten ritsjes in de hoeken..
heej, hij's bezet hequote:
Mandje is binnenkort gewoon wit-achtig. Ik snap niet hoe het kan dat Chip nog steeds zo'n enorm lekker dikke kroelvacht heeft met haar haarverlies.quote:Op maandag 17 maart 2008 22:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja! Echt leuk ja! Wel regelmatig stofzuigen, wil je de kleuren behouden
Dit voer is beter van kwaliteit dan whiskas. Dit staat meer gelijk aan Hills of proplandie ze eerst kregen. ruikt ook hetzelfde. Whiskas is echt niet zo goed. teveel zouten.quote:Op maandag 17 maart 2008 22:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
heej, hij's bezet he
Ik lach me trouwens kapot als blijkt dat mevrouw van de aldi voer opeens genoeg gaat krijgen en alleen dure whiskas wil
ja, dat zal wel. Maar ik bedoelde meer als dat de kat helemaal verwend gedrag gaat vertonen. Been there, done that. Mijne at ook aldi voer, ze komt terug van de DA en het is whiskas, gourmet ectquote:Op maandag 17 maart 2008 22:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dit voer is beter van kwaliteit dan whiskas. Dit staat meer gelijk aan Hills of proplandie ze eerst kregen. ruikt ook hetzelfde. Whiskas is echt niet zo goed. teveel zouten.
Mag je tegenwoordig als vrouw een man niet meer aardig vinden?quote:Op maandag 17 maart 2008 22:34 schreef Morretje het volgende:
[..]
De mattenklopper hangt in de keuken hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |