Jaquote:Op maandag 17 maart 2008 21:23 schreef Boombastic het volgende:
En ze komen op fields of rock [afbeelding] [afbeelding]
en overmorgen in de (uitverkochte) Melkweg in Amsterdamquote:
ja, de dag dat je het plaatste in Uden, en gisteren in Amsterdam (maar dit was uitverkocht). Maar dat stond ook al precies boven jouw post.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:56 schreef SexyDexie het volgende:
Maar ze zijn dus in Nederland? Tourdates + plaatsnamen anyone?
Of ze daar bekend om zijn weet ik niet, misschien in Nederland. Maar buiten Nederland gaan ze erg goed met optredens en cd verkoop.quote:Op maandag 17 maart 2008 21:46 schreef iuvenis het volgende:
Ze zijn toch vooral bekend omdat ze 'zoveel' muziek maken voor games?
Ik vind het overigens wel lekkere muziek, maar ik heb liever accept!
Eerlijk gezegd zou ik niet zo snel een cd van ze aanschaffen. Maar live....quote:Op maandag 29 maart 2010 17:23 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Ik heb beide CD's, gewoon lekkere rockmuziek. Niks mis mee. Maar soms vind ik de riffjes wel héél erg simpel en net alsof ik naar een backingtrack van AC/DC met nieuwe vocals aan het luisteren ben.
we zitten op 20 replies in 2 jaar. Misschien moet je iets meer fans ronselen voordat je het echt een reeks wil maken.quote:
Helemaal niet naar gekekenquote:Op maandag 29 maart 2010 23:06 schreef Tokus het volgende:
[..]
we zitten op 20 replies in 2 jaar. Misschien moet je iets meer fans ronselen voordat je het echt een reeks wil maken.
Het is idd meer een band die je live moet mee maken.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:12 schreef MuadDib het volgende:
Eerlijk gezegd zou ik niet zo snel een cd van ze aanschaffen. Maar live....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |