Kreeg je 't niet voor mekaar dan?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 10:20 schreef phluphy het volgende:
Van hetzelfde! Al is het voor mij al bijna middag, ik ben namelijk om 05.00 uur opgestaan!![]()
Ik heb eergisteren de brief-voor-verzoek-om-uitstel aan de belastingdienst gestuurd. Maar nu overweeg ik om de aangifte toch maar alvast te gaan doen.
Slimquote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:24 schreef phluphy het volgende:
Te laat aan begonnen, en getwijfeld of ik het op tijd af zou krijgen, dus voor de zekerheid het verzoek om uitstel gevraagd.
Omgezet naar chartaal geld.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:40 schreef phluphy het volgende:
En wat is er met die liquide middelen gebeurd?
quote:"Ik ben op zoek naar twee trappers voor mijn Tomos"
"Stepjes?"
"Nee trappers!"
"Stepjes?"
"TRAPPERS!"
"O."
Ik zie die ads niet. Maar ik ben dan ook al getrouwd. Kun je nagaan hoe goed dat algoritme isquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:26 schreef WyriHaximus het volgende:
En dan komt je zulke ads naast dit topic. Soms vraag ik me af hoe goed dat algoritme van google is.
[ afbeelding ]
Wat is dit voor iets? ik kan totaal geen spaans, maar wat zoek je? Band oid?quote:Op zondag 30 maart 2008 11:13 schreef phluphy het volgende:
Dat zou wel lullig zijn ja!![]()
Vraagje! Is het mogelijk om muziek te downloaden die op een site standaard te horen is?
Het gaat om deze site, waar het hele nieuwe album zonder zang te horen is, en dat zou ik graag willen hebben!!
Heren, dames, wie maakt me blij?
quote:Op zondag 30 maart 2008 11:53 schreef Sjowhan het volgende:
Wat is dit voor iets? ik kan totaal geen spaans, maar wat zoek je? Band oid?
Tsja, kan niet alles kennen hèquote:
Ahhquote:Op de site hoor je (automatisch) de akoestische versie van de nummers van zijn laatste cd.
Die geluidsfragment zou ik gaarne voor mezelf ter beschikking hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |