Das zeker kut! Bij mij kwam het net nadat ik een nieuwe tv van 1100 euro had gekocht. Dan kan je die rekeningen dus niet betalen, das helemaal kutquote:Op woensdag 19 maart 2008 13:44 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ja kut inderdaad. Alsof het ook zo moest zijn, gewoon nèt voordat ik de pc wou bestellen ook.
Pfff, dat is helemaal ruk inderdaad.quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:48 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Das zeker kut! Bij mij kwam het net nadat ik een nieuwe tv van 1100 euro had gekocht. Dan kan je die rekeningen dus niet betalen, das helemaal kut
Hmm das lekker ja. Dat krijg ik per maand. Ik krijg wel 255 euro no-claim terug omdat ik niet ziek ben geweest. Alle beetjes helpen zullen we maar zeggen. Maar een nieuwe HD (of eigenlijk 2, want ik wil raid) zit er voorlopig nog niet in...quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:54 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Pfff, dat is helemaal ruk inderdaad.
Nouja, gelukkig krijg ik over heel 2007 nog hypotheek rente aftrek terug
quote:Daarom het vriendelijke verzoek om van deze reeks geen eindeloze "hoi/doei" reeks te maken. Ga niet smilie-chatten, maar probeer een leuk gesprek te houden.
Dat is een oude regelquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:43 schreef Merovingian het volgende:
Even een quote uit de OP voor de modjes hier:
[..]
Ik heb via een aparte manier (files die aangepast zijn) ook een raid0 gemaakt met 2 dataschijven. Ben bang dat ik die config ga kwijtraken als ik de pc opnieuw installeerquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:11 schreef ScarFace- het volgende:
Jeuj windows vista word nu geinstalleerd op mijn RAID0![]()
Wel een IDE brander erop maar de drivers lijken automatisch te zijn geladengeen floppy dus.
Met een aparte raid controllerquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:19 schreef Sjowhan het volgende:
Ik heb via een aparte manier (files die aangepast zijn) ook een raid0 gemaakt met 2 dataschijven. Ben bang dat ik die config ga kwijtraken als ik de pc opnieuw installeer
quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:29 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Met een aparte raid controller [afbeelding] heb je dat in elk geval niet.
Bij onboard(wat ik ook gebruik)is niks zeker.
Straks daar maar weer op, installatie is gedaan nu ff drivers installen.
quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:55 schreef WyriHaximus het volgende:
*proest* http://forum.nedlinux.nl/viewtopic.php?id=27625
*proest2*
[ afbeelding ]
Te erg gewoonquote:ik heb geen deskete stadtion maar warom reageert die stome ... cd niet van windows XP
Wat heb je veel verbruiktquote:Op donderdag 20 maart 2008 18:08 schreef Sjowhan het volgende:
175 euro terug van mijn zorgverzekeraar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |