moeilijk?quote:Op zondag 30 maart 2008 12:14 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tsja, kan niet alles kennen hè
[..]
Ahh.
Zo te zien is het in flash geprogrammeerd, dus wel moeilijk te rippen zeg maar.
Is het nummer dat direct begint?
quote:Op zondag 30 maart 2008 00:21 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ik zie die ads niet. Maar ik ben dan ook al getrouwd. Kun je nagaan hoe goed dat algoritme is
* WyriHaximus mompelt iets over een packet sniffer (wireshark) en veel websites die eerst flash laden en met een extra request het geluid/video van de server af halenquote:Op zondag 30 maart 2008 12:14 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tsja, kan niet alles kennen hè
[..]
Ahh.
Zo te zien is het in flash geprogrammeerd, dus wel moeilijk te rippen zeg maar.
Is het nummer dat direct begint?
http://www.juanes.net/home_nuevo.swfquote:Op zondag 30 maart 2008 12:48 schreef phluphy het volgende:
Programmatje gevonden (demo). Maar ja, wat moet ik ermee doenIk kan de "bron" niet vinden.
ik gebruik fiddler, en de eerste mp3 is al voorbij gekomen:quote:Op zondag 30 maart 2008 14:14 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
[..]
* WyriHaximus mompelt iets over een packet sniffer (wireshark) en veel websites die eerst flash laden en met een extra request het geluid/video van de server af halen.
Activity Monitor in Safari noemt men dat.quote:Op zondag 30 maart 2008 14:14 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
[..]
* WyriHaximus mompelt iets over een packet sniffer (wireshark) en veel websites die eerst flash laden en met een extra request het geluid/video van de server af halen.
Hardquote:Op zondag 30 maart 2008 17:26 schreef phluphy het volgende:
Ach, smaken verschillen.![]()
Hoe was je feestje?
Beh. Van alles. Trainwreck. Met name opvolg afspraken. En prive stuff.quote:Op zondag 30 maart 2008 19:01 schreef phluphy het volgende:
Wat nu weer, Bertje?
Prive stuffquote:Op zondag 30 maart 2008 19:07 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Beh. Van alles. Trainwreck. Met name opvolg afspraken. En prive stuff.
Be specificquote:Op maandag 31 maart 2008 09:27 schreef WyriHaximus het volgende:
Moge
* WyriHaximus gaat weer vrolijk verder met het optimaliseren van ze website....
Gister al gedaan, alles laad nu een stik sneller alleen krijg ik me CSS niet gegzippedquote:Op maandag 31 maart 2008 09:57 schreef Geqxon het volgende:
That reminds me... even GZIP aanslingeren.
Grade A motherfucker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |