4-4-2. Versterkt middenveld. In de thuiswedstrijd is wederom gebleken dat een 4-3-3 zonder versterkt middenveld zelfmoordtactiek is. Zo gaat Ajax al jarenlang de boot in thuis tegen psv.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:48 schreef Radegast het volgende:
Met welke opstelling zouden jullie spelen woensdag?
Dat denk ik dus ook.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:51 schreef StarGazer het volgende:
[..]
4-4-2. Versterkt middenveld. In de thuiswedstrijd is wederom gebleken dat een 4-3-3 zonder versterkt middenveld zelfmoordtactiek is. Zo gaat Ajax al jarenlang de boot in thuis tegen psv.
Een fatsoenlijke spits vinden is toch echt nog steeds makkelijker dan zo'n wereld keeperquote:Op maandag 17 maart 2008 23:46 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zo ken ik er nog wel een paar. Als wij KJH hadden gehouden hadden jullie ook 20 doelpunten minder gehad
Dan hadden we Ursaiz!quote:Op maandag 17 maart 2008 23:46 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zo ken ik er nog wel een paar. Als wij KJH hadden gehouden hadden jullie ook 20 doelpunten minder gehad
Zie je ons al kampioen worden met Lazovich in plaats van Klaasquote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:25 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Een fatsoenlijke spits vinden is toch echt nog steeds makkelijker dan zo'n wereld keeper
quote:Op maandag 17 maart 2008 23:48 schreef Radegast het volgende:
Met welke opstelling zouden jullie spelen woensdag?
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Nouja Farfan was anders een optie geweest. Hij had ons wel kampioen gemaakt in tegenstelling tot Huntelaar, aldus cultheld.
quote:Op zondag 16 maart 2008 17:31 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik weet wat ie kan. Als Farfán i.p.v. Huntelaar bij Ajax had gespeeld, dan was Ajax kampioen geworden.
Nee dat niet, maar er lopen op deze wereld zeker meer goeie spitsen rond dan super keepersquote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:30 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zie je ons al kampioen worden met Lazovich in plaats van Klaas
Waarom lach je?quote:
Mail je 'm even naar Koster?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:17 schreef toma het volgende:
-----------------------------------Stekelenburg--------------------------------------
Silva-------------------Heitinga----------------Vermaelen-------------Vertonghen
-----------------------------Lindgren-------Davids-------------------------------
----------------------------------------Perez-----------------------------Emanuelson
Suarez--------------------------------Huntelaar---------------------------------------
ik denk dat Ajax ook zo gaat spelen. Want zo speelden we (ongeveer dan) de afgelopen wedstrijden ook, maar dan met Gabri ipv Lindgren.quote:
Als je de onderbouwing in een andere post zou lezen, zou je er wellicht meer van begrijpen. Maar er wordt selectief gequote hierquote:
Kom op, zeg. Waarom in godsnaam George Ogararu als rechtshalf? Dan kan je nog beter Kennedy Bakircioglu of Dennis Rommedahl daar opstellen óf met tien man beginnen.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:58 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook.
Stekelenburg;
Silva,Heitinga,Vermaelen,Vertonghen;
Ogararu,Lindgren,Emanuelson,Perez;
Suarez,Huntelaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |