100% mee eens!quote:Op maandag 17 maart 2008 19:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Let's go joden!
Mijn opstelling voor woensdag:
Steek
Silva - Heitinga - Vermaelen - Vertonghen
Davids
Lindgren - Urby
Perez
KJH - Suarez
0-5 dan, Patrick Kluivert zit er niet meer.quote:Op maandag 17 maart 2008 19:40 schreef OssieMan het volgende:
Perez mag dan wel de 100% kansen gaan benutten
Ik zeg herhaal vorig jaar maar, 1-5 zou lekker zijn
Vol er op knallen, weg met die kaklampen!
Een combinatie van een feyenoord/psv-speler?quote:Op maandag 17 maart 2008 19:40 schreef OssieMan het volgende:
weg met die kaklampen!
Zolang ze het salaris van Luque maar niet verhogenquote:
'Ajax wil salarissen flink opschroeven'
De VI-watchers geven wekelijks hun visie en het laatste nieuws over 'hun' club. Deze aflevering over de opheffing van het salarisplafond bij Ajax.
Ajax wil salarissen flink opschroeven
Sukkeltje, 020 landquote:Op maandag 17 maart 2008 19:47 schreef Reneger het volgende:
tsja en dan de volgende 2 uitwedstrijden he?
en maar denken dat ze al kampioen zijn in 020 land :p
Vind ik ook een goede opstelling, maar Koster gaat dus absoluut niet met Leo spelen. Helaas, want Leo zou ik graag tegen Kromkamp willen zien spelen. Misschien niet vanaf het begin, maar na een uur kan hij Kromkamp of Alcides helemaal gek spelen.quote:Op maandag 17 maart 2008 19:51 schreef versteegrob het volgende:
Ik zou als ik Koster was zo spelen:
Stekelenburg
Silva Vermaelen Vertonghen
-------Lindgren Heitinga Davids
---------------Perez
Suarez---Huntelaar---Leonardo
PSV speelt maar met 1 spits dus 3 verdedigers door, dan kan de man in vorm door naar het middenveld om Affelay op te vangen. Lindgren en Davids doen de rest opp het middenveld en de 4 voorste spelers spreken voor zich
quote:Op maandag 17 maart 2008 19:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Vind ik ook een goede opstelling, maar Koster gaat dus absoluut niet met Leo spelen. Helaas, want Leo zou ik graag tegen Kromkamp willen zien spelen. Misschien niet vanaf het begin, maar na een uur kan hij Kromkamp of Alcides helemaal gek spelen.
Heb je het dan over Anderlecht, PSG of Feyenoord?quote:Op maandag 17 maart 2008 20:09 schreef jorienvdherik het volgende:
Als jullie winnen, kunnen wij nog kampioen worden
Ja groningen ookquote:Op maandag 17 maart 2008 20:09 schreef jorienvdherik het volgende:
Als jullie winnen, kunnen wij nog kampioen worden
Ze counteren erg goed bij PSV. Iemand direct op Affelay zetten en niet met 3 spitsen spelen je moet ze laten zoeken. 1 spits en de rest vanuit het middenveld .quote:Op maandag 17 maart 2008 19:51 schreef versteegrob het volgende:
Ik zou als ik Koster was zo spelen:
Stekelenburg
Silva Vermaelen Vertonghen
-------Lindgren Heitinga Davids
---------------Perez
Suarez---Huntelaar---Leonardo
PSV speelt maar met 1 spits dus 3 verdedigers door, dan kan de man in vorm door naar het middenveld om Affelay op te vangen. Lindgren en Davids doen de rest opp het middenveld en de 4 voorste spelers spreken voor zich
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |