Ja das waarquote:Op woensdag 19 maart 2008 09:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik heb al een weddenschap met m'n vriendin/.... als Roda verliest ga ik met een Heracles-shirt door Kerkrade... en als Heracles verliest gaat zij met een roda-shirt door Almelo![]()
(enne: als je opgegroeid bent in Heerlen, schrik je niet van Kerkelanden)
true, maar ik ben opgegroeid op nieuw einde en de molenbergquote:Op woensdag 19 maart 2008 09:04 schreef DarkShine het volgende:Heerlen
Born & Raised!
Heerlen heeft de naam nog, voor de rest valt het tegenwoordig enorm mee!
Ik ben wel gewoon @ work maar weet niet of dat morgen ook zo isquote:Op woensdag 19 maart 2008 09:01 schreef DarkShine het volgende:
* DarkShine mompelt iets over bekerkoorts!
Zoals men ook wel eens sarcastisch zegt "de hoogste berg van Marokko".quote:Op woensdag 19 maart 2008 09:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
true, maar ik ben opgegroeid op nieuw einde en de molenberg
Dan schrik je niet meer van een aso-wijkje in almelo
die rode brigade heeft anders weinig te lachen dit seizoen,.... welke ronde vlogen zij er ook alweer uit?quote:Op woensdag 19 maart 2008 09:05 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik ben wel gewoon @ work maar weet niet of dat morgen ook zo is
a) we winnen en ik ben ziek van het bier
b) we verliezen en ik kom niet vanwege de 'rode brigade' die me hier al lachend staat op te wachten
Ik werk vandaag tot 12:30. Moet morgen om 9:30 weer beginnen, mijn collega's moesten al lachen toen ze erachter kwamen dat ik morgen geen verlof had.quote:Op woensdag 19 maart 2008 09:05 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik ben wel gewoon @ work maar weet niet of dat morgen ook zo is
a) we winnen en ik ben ziek van het bier
b) we verliezen en ik kom niet vanwege de 'rode brigade' die me hier al lachend staat op te wachten
Die rode (of Roda?) brigade staat anders wel goed op de ranglijst.quote:Op woensdag 19 maart 2008 09:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
die rode brigade heeft anders weinig te lachen dit seizoen,.... welke ronde vlogen zij er ook alweer uit?
Mijn beste kameraad is voor Roda, heeft Amsterdamse roots, is in zijn jeugd altijd meegenomen naar de Meer. En toch is die voor Roda en heeft die een schijthekel aan die club uit Amsterdam.quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:00 schreef MarkNMGN het volgende:
edit..
Wat heeft dat met "durven" te maken?quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:16 schreef DarkShine het volgende:
Jij komt uit Nijmegen en durft idd je lokale club niet te steunen.
Pff, is dat een verplichting dan.quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:16 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Mijn beste kameraad is voor Roda, heeft Amsterdamse roots, is in zijn jeugd altijd meegenomen naar de Meer. En toch is die voor Roda en heeft die een schijthekel aan die club uit Amsterdam.
Jij komt uit Nijmegen en durft idd je lokale club niet te steunen.
Het is nog altijd beter dan 2 jaar geleden. Toen de ArenA nog geen kwart gevuld was en de wel aanwezige lui vlak voor tijd massaal het stadion verlieten om daarna terug te rennen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:39 schreef Damzkieee het volgende:
We zullen in elk geval vanavond laten zien hoe we wél sfeer moeten maken in een halve finale beker, want dat van gisteren leek nergens op.
Och god krijgen we dat weer.quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:22 schreef DarkShine het volgende:
Lang leve de combi.
Er zijn al genoeg lui onderweg die eerst ff gaan pilsen en vervolgens in het thuisvak plaats nemen.
Wat een boefjes.quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:22 schreef DarkShine het volgende:
Lang leve de combi.
Er zijn al genoeg lui onderweg die eerst ff gaan pilsen en vervolgens in het thuisvak plaats nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |