Zo voelden wij ons twee jaar geleden na de onterecht en ongelukkig verloren halve finale tegen Ajax, vandaag hadden wij het geluk aan onze zijde.quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:15 schreef Blawh het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Waarom kan het leven zo oneerlijk zijn?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
euh.. wat danquote:Op donderdag 20 maart 2008 09:22 schreef Damzkieee het volgende:
En die trainer van jullie ontbreekt het echt aan een stukje realiteitsbesef, wat een idioot.
Die vent begon na de penalties walgelijk een aantal Heracles supporters te provoceren. Lekker voorbeeld geef je dan aan je spelers, wat een kneus. Schorsen die vent voor de Kuipquote:
Onterecht ok. Maar counter ga ik niet geheel in mee. Wel telkens die lange ballen van achteruitquote:Op donderdag 20 maart 2008 09:22 schreef Damzkieee het volgende:
DS: oprechte felicitaties na mijn afkoelperiode van vannacht. We zijn het er gelukkig over eens dat jullie onverdiend hebben gewonnen, en om te counteren naar Almelo waren gekomen.
???quote:En die trainer van jullie ontbreekt het echt aan een stukje realiteitsbesef, wat een idioot.
Thx!quote:Zat jij trouwens tegen dat hek aan te beuken?boefje!/quote]
Stond jij met je grote bakkes aan de andere kant van dat hek?boefje!
Ik stond op dat moment onder op de tribune
[quote]Succes tegen Feyenoord.
Zover wij meekregen kwam alles gewoon richting ons vak.quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:42 schreef Blawh het volgende:
[..]
Die vent begon na de penalties walgelijk een aantal Heracles supporters te provoceren. Lekker voorbeeld geef je dan aan je spelers, wat een kneus. Schorsen die vent voor de Kuip
Denk ook wel dat de krant die alles vanaf de perstribune ziet er naast zit.quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:48 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Zover wij meekregen kwam alles gewoon richting ons vak.
Niks van meegekregen. Was het wel provocerend bedoeld? Want er zaten behoorlijk veel Rodafans in jullie vakken!quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:49 schreef Blawh het volgende:
[..]
Denk ook wel dat de krant die alles vanaf de perstribune ziet er naast zit.![]()
Verder niets dan lof voor jullie in het uitvak hoor, keurig aanwezig. Alleen Atteveld was zo triest.
Geen idee, ik zat niet op de lange zijde en ik hing minutenlang doodstil als een vaatdoekje over de reling.quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:51 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Niks van meegekregen. Was het wel provocerend bedoeld? Want er zaten behoorlijk veel Rodafans in jullie vakken!
Blijkt dus dat Atte en Senden het opnamen voor Saeijs. Een Heracles 'supporter' vond het nodig om eens goed uit te halen naar Saeijs toen deze bij kameraden van hem stond.quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:55 schreef Blawh het volgende:
[..]
Geen idee, ik zat niet op de lange zijde en ik hing minutenlang doodstil als een vaatdoekje over de reling.Was er dus niet bij, maar in hoeverre in heb gehoord was hij wel aan het provoceren ja.
Dat schijnt inderdaad de reden te zijn geweest en als dat waar is dient die man een zeer langdurig stadionverbod te krijgen. Dat hij teleurgesteld en boos was is volkomen begrijpelijk, maar om dan een speler te slaanquote:Op donderdag 20 maart 2008 10:08 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Blijkt dus dat Atte en Senden het opnamen voor Saeijs. Een Heracles 'supporter' vond het nodig om eens goed uit te halen naar Saeijs toen deze bij kameraden van hem stond.
Ik sta aan de overkant, en heb een pesthekel aan relschoppers.quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:47 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Onterecht ok. Maar counter ga ik niet geheel in mee. Wel telkens die lange ballen van achteruit
Wat vonden jullie van Haverkort trouwens? Wat een drama was dat!
[..]
???
[..]
Thx!
Ow?quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:24 schreef RayMania het volgende:
Wel goed voor de finale, jammer van Heracles.
Hij floot niet overal goed voor, maar ik vond wel dat hij de wedstrijd goed in de hand hield. Dat wil zeggen, geen Ivanov taferelen terwijl dat wel had gekund.quote:Op donderdag 20 maart 2008 03:44 schreef DarkShine het volgende:
...
Man wat was die Haverkort een drama. Naarmate de wedstrijd vorderde kreeg je steeds meer zin om die man op te zoeken op het veld!
Ik snap ook niet waarom het zo goed is voor de finale.quote:
Ik heb ze slechter gezien, maar hij floot wel heel erg makkelijk inderdaad. Met een scheidsrechter erbij die wel veel strijd toe zou laten was het nog meer een thriller geworden. Nu floot hij het vaak een beetje dood.quote:Wat vonden jullie van Haverkort trouwens? Wat een drama was dat!
Denk dat Roda veel meer kans heeft tegen Feyenoord dan Heracles. Heracles speelt uit ook erg matig.quote:
De finale is niet 'uit'. Verder bewees Heracles gisteren dat het niets onderdoet voor Roda...quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:45 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Denk dat Roda veel meer kans heeft tegen Feyenoord dan Heracles. Heracles speelt uit ook erg matig.
Sterker nog, Heracles verdiende het om te winnen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:49 schreef pfaf het volgende:
[..]
De finale is niet 'uit'. Verder bewees Heracles gisteren dat het niets onderdoet voor Roda...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |