Klopt, we hebben wel gezien waarom Heracles eredivisiewaardig is.quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:24 schreef RayMania het volgende:
Wel goed voor de finale, jammer van Heracles.
Net zoals tegen Utrecht toch in 2003?quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:25 schreef jorienvdherik het volgende:
maakt niet uit, je weet toch
feyenoord wint de beker
en bij de graafschap er eigenlijk al uitquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:30 schreef DutchGooner het volgende:
Via Spakenburg, De Graafschap, Excelsior en Heracles naar de finale, impressive
quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:30 schreef DutchGooner het volgende:
Heb je de wedstrijd wel gezien? Volgens mij kan heracles meer weerstand bieden aan feyenoord dan roda. Jammer dat penalty's de beslissing moeten brengen, maar ja het is niet anders. Wel een fantastisch spannende wedstrijd gezien!quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:26 schreef paultjuhhh het volgende:
Heracles gelukkig niet in de finale anders was de finale makkelijk voor feyenoord geweest
Nu is er nog wat spanning
Daar wil ik me dan wel even bij aansluitenquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:37 schreef Charles.Darwin het volgende:
Mijn zwart-witte hart bloed. Prachtige wedstrijd, vol strijd en spanning!
Ik buig voor onze helden, en hierbij wens ik Roda veel succes in de finale. Hoop dat ze 'm winnen.
Je weet überhaupt wel waar Kerkrade ligt en dat ze daar haast Duits praten?quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:38 schreef Dr.Aart het volgende:
Roda NAC PSV allemaal van die laffe ploegen... en maar wachten op die ene fout! Als Twente de reservemoffen zijn, zijn dit toch duidelijk de reserve Italianen.
Feyenoord past mooi in dat rijtjequote:Op woensdag 19 maart 2008 23:30 schreef DutchGooner het volgende:
Leuk vond ik het niet, maar dat komt omdat ik te betrokken bij Roda ben, zelfs bij een 4-0 voorsprong ben ik vaak nog bang dat het alsnog misgaatquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:42 schreef Zwoerd het volgende:
Leuke wedstrijd gezien met 4 heerlijke goals
quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:38 schreef Dr.Aart het volgende:
Roda NAC PSV allemaal van die laffe ploegen... en maar wachten op die ene fout! Als Twente de reservemoffen zijn, zijn dit toch duidelijk de reserve Italianen.
Reserve Italianen met een Duits accent, dat zijn de ergstenquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:40 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Je weet überhaupt wel waar Kerkrade ligt en dat ze daar haast Duits praten?
Is ook niet gek met deze wedstrijdinstelling. Niets meer dan een counterploegje.quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Leuk vond ik het niet, maar dat komt omdat ik te betrokken bij Roda ben, zelfs bij een 4-0 voorsprong ben ik vaak nog bang dat het alsnog misgaat.
Ik snap dat je teleurgesteld bent, jullie verdienden de nederlaag niet, maar je kunt niet stellen dat Roda dit seizoen een counterploeg is. Dat het vandaag niet goed was is waar, maar dat doet er in bekervoetbal niet meer toe. Maar het is voor jullie een buitengewoon zure manier om te verliezen, maar dat hadden wij twee jaar geleden.quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:58 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Is ook niet gek met deze wedstrijdinstelling. Niets meer dan een counterploegje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |