Ik moet hem ook niet, maar het lijkt me wel heel lekker als hij vandaag de winnende maakt. Wat zal de kuip stil zijnquote:

Wat heb ik toch een grafhekel aan hem zeg. Wat HeinekenAFCA zegtquote:

Ook zonder die goal zullen ze stil zijnquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik moet hem ook niet, maar het lijkt me wel heel lekker als hij vandaag de winnende maakt. Wat zal de kuip stil zijn.

Wat is er nou met Elshot? Ook aangegegeven om liever plaats te willen nemen op de bank?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:38 schreef venomsnake het volgende:
NAC: Ten Rouwelaar; Ammi, Penders, Zwaanswijk, Mtiliga; Stam, Fehér, Molhoek; Kolkka, Idabdelhay en Lurling.

Ag doe je niets aan.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:52 schreef djnospinzone het volgende:
Moge Lurling een hattrick scoren, alleen al vanwege hoerenmoederspreekkoren.. zo ontzéttend zielig.

Nee joh, die is al richting uitvakquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:53 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik hoorde net iemand fluiten, was het Jorien

Wat ziet je avatar er opeens treurig uitquote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:59 schreef Houniet het volgende:
Corner NAC.

quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:01 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Wat ziet je avatar er opeens treurig uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |