ze winnen nooit in rotterdamquote:Op dinsdag 18 maart 2008 07:06 schreef denthemen het volgende:
Oh wat zou het nu mooi zijn als NAC wint, dan gaat Jorien huilen
Dat is juist het mooie van Feyenoordquote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:39 schreef DRD het volgende:
Feyenoord's eerste echte kans op een prijs in vijf jaar tijd. Wat een topclub is het toch.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:09 schreef Sjtommiej het volgende:
Ik ben erbijVrijkaartjes via Landal Greenparcs
Wat als Feyenoord nu wint? Alsnog finale in de kuip? Dat is toch pure competitievervalsing!
De finale is altijd in de kuip. Net zoals de JC-schaal altijd in Amsterdam is.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:09 schreef Sjtommiej het volgende:
Ik ben erbijVrijkaartjes via Landal Greenparcs
Wat als Feyenoord nu wint? Alsnog finale in de kuip? Dat is toch pure competitievervalsing!
Kan nog lachen worden, die JC-schaal.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
De finale is altijd in de kuip. Net zoals de JC-schaal altijd in Amsterdam is.
NAC door, maar rood of geel voor Lurling waardoor die geschorst is voor de finale.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:23 schreef M0NTANA het volgende:
C'mon NAC, voor het eerst dat ik Anthony Lurling persoonlijk succes gun.
ja feyenoord-psv in de arenaquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kan nog lachen worden, die JC-schaal.
Tweede geel voor het uittrekken van zijn shirt na zijn winnende treffer in de 96e minuut.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
NAC door, maar rood of geel voor Lurling waardoor die geschorst is voor de finale.
Dat is ook weer zo jaquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kan nog lachen worden, die JC-schaal.
Veeg me op, echt.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:53 schreef jorienvdherik het volgende:
tegen wie moet ajax in de beker deze week ?
Sure, zolang jullie op zijn Duits moeten winnen van FC Zwolle vind ik het erg knap dat je al zover vooruit durft te kijken.quote:
Die gozer is zo veranderlijk als het weer hierquote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:17 schreef Blawh het volgende:
[..]
Sure, zolang jullie op zijn Duits moeten winnen van FC Zwolle vind ik het erg knap dat je al zover vooruit durft te kijken.
Heja Heja SCH!
Wie neemt die gast nou nog serieusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |