Niet alleen mensen vrouwen kennen zo'n maandelijkse cyclus, ook dierenvrouwtjes hebben dat. Behalve natuurlijk de weekdieren...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:54 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ze horen iedere maand min. 1 week koppijn te hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"
LinkedIn profiel
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:16 schreef beunkster het volgende:
[..]
Niet alleen mensen vrouwen kennen zo'n maandelijkse cyclus, ook dierenvrouwtjes hebben dat. Behalve natuurlijk de weekdieren...Mooi, nu heb ik mijn maandelijkse National Geographic quotum weer gehaald, bedankt beunkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
quote:cy·clus (dem; cycli, cyclussen)
1 één ronde uit een kringloop van zich herhalende verschijnselen of gebeurtenissen
2 reeks van min of meer samenhangende boeken, composities, lezingen enz.
3 (in België) reeks van leerjaren in het hoger en volwassenenonderwijs
quote:cy·clus (dem; cycli, cyclussen, kanarie, appeltaart)
1 één ronde uit een kringloop van zich herhalende verschijnselen of gebeurtenissen
2 reeks van min of meer samenhangende boeken, composities, lezingen enz.
3 (in België) reeks van leerjaren in het hoger en volwassenenonderwijs
Was daar een leeftijdscategorie aan verbonden?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:24 schreef Isabeau het volgende:
Net bij de BNN spuiten en slikken test (een respectabele 6,4) geleerd dat de gemiddelde aardklootbewoners 11 bedpartners heeft gehad. Ik kan nog even vooruit dus
Nee, ik denk dat dat van eerste t/m laatste seksuele ervaring in heel iemands leven is.quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:09 schreef golfer het volgende:
Was daar een leeftijdscategorie aan verbonden?
Shake hands met Isaquote:Op woensdag 19 maart 2008 00:11 schreef Isabeau het volgende:
Geen idee Bluezz, ik heb wel meer bedpartners dan 11 gehad, maar niet zoveel sekspartners
Oké, dan is er nog hoop voor mij. Ik kom niet verder dan 10 verschillende sekspartners tot nu toe.quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:14 schreef Isabeau het volgende:
Nee, ik denk dat dat van eerste t/m laatste seksuele ervaring in heel iemands leven is.
Het woord zegt genoeg lijkt mequote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:45 schreef Bluezz het volgende:
Moeten die bedpartners ook echt in bed hebben gelegen bij je ?
Ja, hallo...ik ben wat ouder he?quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:19 schreef Isabeau het volgende:
10?
Ik kom tot ehm...(tellen vrouwen mee? vast wel...) * Isabeau telt....schraapt keel
Geen 11.
Die ken ik een beetje, mijn ex was (en is) sowieso tegen de pil, altijd kloten met condooms dus en op het moment dat ik eindelijk eens comfortabele had gevonden ging het uit..quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die van mij had een hele onregelmatige cyclus, soms 3 maanden niets.
Nadat het uit was gegaan was ze in haar geboorteland (voor vakantie) toch maar naar de huisarts gegaan voor de pil, omdat ze eerst anti-synthetische hormonen was.![]()
En ik maar klooien met die condooms.![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:26 schreef Isabeau het volgende:
Ik had het eigenlijk hierbij willen laten
quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hobbel![]()
Ging er bij jou weer een bel af
Wij deden het nog met schapendarmen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb echt een enorme hekel aan condoomsstom noodzakelijk kwaad.
Het idee alleen alquote:Op woensdag 19 maart 2008 00:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij deden het nog met schapendarmen.
Anders ik wel.quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:34 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik haak altijd precies goed in ...
Wel vrij noodzakelijk soms! Maar, inderdaad, het verpest vrij vaak de stemming..quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb echt een enorme hekel aan condoomsstom noodzakelijk kwaad.
quote:
Nou zeg! Ik heb amper gepost vandaag!quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk niet dat je veel opschiet met fok erbij, CF
Bijna goed. Behalve het rode hoofd, want ik had echt geen idee wat 'kapotjes' waren en waar het over ging.quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik krijg nu echt het beeld van kleine golfer met een enorm rood hoofd tegenover een hele dikke drogist die met zijn stiefmoeder telefoneert met zo'n zwart bakelieten telefoontoestel .
quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou zeg! Ik heb amper gepost vandaag!
Ik ben heel erg suf opdrachten aan het maken voor een laatste vakje, en zo af en toe tussendoor, als mijn hoofd gonst van de berekeningen, kom ik even hoi zeggen, hoor
Ik liep een tijdje geleden mee in een lab op de UU waar ze bezig waren met onderzoek naar clostridiumsporen in schapendarmen... Het ziet er niet fris uit, zo'n darm, kan ik je vertellenquote:
Ja, hocus, pilatus, paf.quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:04 schreef Stereotomy het volgende:
3
Oh, zitten we al op een nieuw onderwerp.
Wangetjes met sausquote:Op woensdag 19 maart 2008 01:16 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb vandaag verse witte amandelen, walnoten en ONGEZOUTEN pistachenotengekocht op de markt.
Evenals een overheerlijk lekkerbekje
Dat had ik een paar dagen geleden metquote:Op woensdag 19 maart 2008 01:18 schreef MissHobje het volgende:
oh heb net trouwens door dat hightea topic, ff snel scones staan bouwen.
Bijna klaar
Hebben jullie dat ook wel eens? dan zit het in je hoofd omdat je er steeds over leest.. en dan moet ik het gewoon etenheel irri
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eten is goed for you.quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wangetjes met saus![]()
Ik zit as we typ een meet-boodschappen-lijssie te maken voor morgen, hoeveelheden voor een weeshuis
Wat was het ergste momentje?quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:27 schreef golfer het volgende:
Overigens ben ik nu net pas afgekikt van mijn op-en-neer-reis met die onuitstaanbare muts naar Nijmegen in haar veel te grote leasebak waar ze de werking niet van kent.
Ik heb op de terugweg maar zelf gereden en haar uitgelegd wat cruisecontrol is en waar die bedieningshendel zit.
Ruim 3 uur met haar in de auto zitten maakt mij er niet gezonder op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |