Geweldig iddquote:Op maandag 17 maart 2008 17:15 schreef Geqxon het volgende:
Het lijkt mij ook bijzonder gaaf om dit geld vervolgens te gebruiken om met een paar maten monopoly te spelen.
Totale waarde: Eén euroknaller!quote:Op maandag 17 maart 2008 18:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Uit 't andere topic:
[ afbeelding ]
Haha daar kunnen die nep gangsters nog eens een puntje aan zuigen. Midden op straat, 11 jaar en met een paar miljoen cash in je handenquote:Op maandag 17 maart 2008 18:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Uit 't andere topic:
[ afbeelding ]
goh, totaal onverwachtquote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:17 schreef Geqxon het volgende:
Bij deze de bevestiging: Het GWK doet niet aan zimdollars. [afbeelding] !
Rupiah is ook een toffe valuta. Google zegt: "30 Euros = 433 166.67 Indonesian rupiahs". En aangezien ze ook briefjes van 5 Rp hebben: Koffers vol!quote:
Inderdaad.quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:22 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Rupiah is ook een toffe valuta. Google zegt: "30 Euros = 433 166.67 Indonesian rupiahs". En aangezien ze ook briefjes van 5 Rp hebben: Koffers vol!
Briefjes van 5? Da's denk ik 40 jaar geleden..quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:36 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Inderdaad.
Verder: http://services.gwk.nl/Travelex/Koerslijst/nl/koerslijst.aspx
Uitschieters:
Zuid-Korea - won - 1465 (kleinste biljet: 5000 won)
Indonesië - rupiah - 12814 (kleinste biljet: > 100 rupiah): Interresant!
Colombia - peso - 2645 (kleinste biljet: 1000 peso)
Koffers vol geld versturen met de TPGquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
[..]
Briefjes van 5? Da's denk ik 40 jaar geleden..
briefjes van 100 worden ook al een tijdje niet meer gemaakt, de laagste nog in omloop is 1.000 Rupiah.
Mocht je serieus wat willen dan hoor ik het wel, de wisselkoers die ik je geef is 14.250 voor een euro exclusief verzendkosten vanuit Indonesie naar Nederland.
een stapeltje van 100 biljetten van 1.000 Rupiah is 7.50 euro bijvoorbeeld, verzendkosten voor vijf van die pakjes (aangetekend) is 9.20 euro.
Best leuk, met iets van 75 euro ben je miljonair hier
Held!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
[..]
Briefjes van 5? Da's denk ik 40 jaar geleden..
briefjes van 100 worden ook al een tijdje niet meer gemaakt, de laagste nog in omloop is 1.000 Rupiah.
Mocht je serieus wat willen dan hoor ik het wel, de wisselkoers die ik je geef is 14.250 voor een euro exclusief verzendkosten vanuit Indonesie naar Nederland.
een stapeltje van 100 biljetten van 1.000 Rupiah is 7.50 euro bijvoorbeeld, verzendkosten voor vijf van die pakjes (aangetekend) is 9.20 euro.
Best leuk, met iets van 75 euro ben je miljonair hier
Dat kan prima, het is ook nog eens geen gereguleerde currency (niemand wil hem hebben wellichtquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Koffers vol geld versturen met de TPG [afbeelding]
Helaas niet waar.. ik heb ongeveer 4 biljetten van 1000 Rupiah nodig (gezien de oppervlakte) om mijn poepert te kunnen schonen, toiletpapier kost hier per rol van 200 dubbele velletjes nog minder.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:46 schreef Sheepcidus het volgende:
[afbeelding] Daar is dan je reet afvegen met geld cheaper als toiletpapier kopen.
een bundeltje van 100 biljetten van 1.000 Rupiah is 137 x 65 x 10 mmquote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:50 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Held! [afbeelding]
Hoe groot is een stapeltje eigenlijk? Qua afmetingen zeg maar? Ik kan mij het totaal niet voorstellen, om zoveel geld te hebben.... [afbeelding]
ander lees je even verder tot het moment dat ik me in het topic meld, of veeg je de poep even uit je ogenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:01 schreef Poepoog het volgende:
De GWK heeft niet van die kleine biljetten op voorraad. Helaasch je plan gaat dus niet werken.
Ah, want jij hebt een vestiging in Nederland?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ander lees je even verder tot het moment dat ik me in het topic meld, of veeg je de poep even uit je ogen
Vestiging? Nee, maar mijn koers inclusief verzendkosten is nog beter dan die van het GWK, maar dat maakt verder niet uit natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:24 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ah, want jij hebt een vestiging in Nederland?
[afbeelding]
Ts kan trouwens bij wel bij munthandelaren een stapel biljetten kopen, heeft een kennis van mij ook gedaan.
quote:Op maandag 17 maart 2008 18:19 schreef RemcoDelft het volgende:
Klinkt als een waardeloze investering!
Ontopic: TS heeft te vee Pippi Langkous gekeken!
zoals in Flodderquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:24 schreef Jo0Lz het volgende:
Wat een grappig idee, lijkt me best leuk inderdaad.
Je zou ook je muur ermee kunnen behangen.
Wisselbureau vast en zeker niet, zelfs met de belachelijk slechte wisselkoersen die ze hanteren kunnen ze zich dat niet veroorloven. Echter mensen die in dergelijke landen wonden (*kuch* ikke bijvoorbeeld *kuch*) kunnen wellicht wel wat hebben.quote:Op donderdag 20 maart 2008 01:34 schreef Roi het volgende:
Ik vraag me af of zo'n wisselbureau veel kleine/lage biljetjes heeft van een of andere waardeloze valuta.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |