zelf een dvddrive erin schroef zou geen probleem moeten zijn maar dan kan ik fluiten naar mn 'garantie'quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:02 schreef DJ_ het volgende:
[..]
kan je nog beter zelf een disc drive kopen en er in zetten kost zelfs minder en het is nog sneller ook
of je gaat er gewoon met een fhon overheen zo dat dat kreng stikt en dan krijg je een RRod
maar ben je hem tevens een week ofzo kwijt
je kan gewoon een andere xbox terug krijgen , geen nieuwe maar een gerepareerde van iemand andersquote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:35 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
zelf een dvddrive erin schroef zou geen probleem moeten zijn maar dan kan ik fluiten naar mn 'garantie'
want ik ben bang dat ik verschrikkellijk veel gezeik met dat onding ga krijgen. (na 2uur gamen (stond voor t alleerst aan en begon gelijk te flippen.(!!!!)))
Mja als ik zo'n rrod ga simuleren dan gaan ze m ws 'repareren' (lees: andere componenten toevoegen) en dan krijg ik m weer terug. OF krijg ik een nieuwe? want de xbox die ik heb is geproduceert in januari 2006 (!!!!!!!!) wtf ik heb m afgelopen zaterdag binnen gehad?
Je mag mijn ouwe dvd drive wel kopen die maakt geen krassenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:35 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
zelf een dvddrive erin schroef zou geen probleem moeten zijn maar dan kan ik fluiten naar mn 'garantie'
want ik ben bang dat ik verschrikkellijk veel gezeik met dat onding ga krijgen. (na 2uur gamen (stond voor t alleerst aan en begon gelijk te flippen.(!!!!)))
Mja als ik zo'n rrod ga simuleren dan gaan ze m ws 'repareren' (lees: andere componenten toevoegen) en dan krijg ik m weer terug. OF krijg ik een nieuwe? want de xbox die ik heb is geproduceert in januari 2006 (!!!!!!!!) wtf ik heb m afgelopen zaterdag binnen gehad?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
dat dacht ik ook. maar volgens die xboxdombo was dat niet t geval.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:21 schreef DJ_ het volgende:
[..]
je kan gewoon een andere xbox terug krijgen , geen nieuwe maar een gerepareerde van iemand anders
dus dan heb je dat probleem met die drive ook niet meer .
vanaf zaterdag. Afgelopen zondag voor t eerst aangeslotenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:35 schreef AQuila360 het volgende:
Ik denk dat je een nieuwe moet kopen gewoon hoe lang heb je deze al ?
Tsja, erg jammer. Laat ik nou net voor 20 euro deel 1 op marktplaats hebben gekocht. Denk dat ik die maar lekker blijf spelen en deel 2 even laat voor wat het is.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:52 schreef Cyberia18 het volgende:
IGN: Rainbow Six Vegas 2 Review
[..]
[..]
Duidelijk een geval van een nieuwe kopen en daar dan maar het beste van hopenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:40 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
vanaf zaterdag. Afgelopen zondag voor t eerst aangesloten
als je nu eens contact opneemt met die gasten waar je hem hebt gekocht .quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:40 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Inderdaad, direct terug gaan naar de winkel en ‘m daar omruilen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:47 schreef DJ_ het volgende:
[..]
als je nu eens contact opneemt met die gasten waar je hem hebt gekocht .
je hoort nog gewoon winkel garantie te hebben
Ja maar je had hem dus 2e hands? Januari 2006 was ie gemaakt ofzo stond er ergens?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:40 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
wel tegen krassen maken , niet tegen hittequote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:28 schreef MMaRsu het volgende:
Andere dvd drive erin stoppen werkt niet trouwens
Nee het kan gewoon niet. Moet je de drive enzo flashen voordat ie werkt.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:42 schreef DJ_ het volgende:
[..]
wel tegen krassen maken , niet tegen hitte
Ik niet!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:42 schreef AQuila360 het volgende:
Ik roep hierbij iedereen op om zijn Xbox360 weg te doen! We boycotten die hele bende!
Wie volgt mij?
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:45 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nee het kan gewoon niet. Moet je de drive enzo flashen voordat ie werkt.
Volgens mij zoek jij ook met oogkleppen opquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:46 schreef RacerDKB het volgende:
Volgens mij is de failure rate van die Falcon dingen trouwens wel veel lager. Kan nergens iemand vinden op intenret met een RRoD en een falcon.
Als je een BenQ ding hebt bijvoorbeeld en er een Hitachi in zet gaat het niet werken hoor.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:01 schreef DJ_ het volgende:
[..]
waarom zou je je drive moeten flashen ? je kan hier gewoon officiele 360 drives kopen
neem aan dat dat niks anders is als dat MS doet als ze een dvd drive vervangen
http://www.ombouwnederland.nl/shop/catalog/index.php?cPath=25_108
Geef dan eens 5 linkjes met Falcons die een RRoD hebben, dan zal ik nooit meer een goed woordje over een Falcon bord doen. Ik kan je namelijk wel zo 5 250 linkjes geven met oude 360-en met een RRoDquote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Volgens mij zoek jij ook met oogkleppen op
dan mag je dat van mij wel doen, en ik zweer het je : Ik tel ze allemaal.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:15 schreef RacerDKB het volgende:
Ik kan je namelijk wel zo 5 250 linkjes geven met oude 360-en met een RRoD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |