Oke, ik geloof dat ik ook al zover wasquote:Op maandag 21 april 2008 12:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
In het zoekbalkje invullen wat je zoekt en klaar.
Fuck Yeah!quote:Op woensdag 30 april 2008 00:28 schreef julian6 het volgende:
http://gabber.od.ua download de nieuwe hardcore/hardstyle/speedcore/breakcore/terror platen !!
Dat is verdomd handigquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:58 schreef octopussy het volgende:
http://www.fotoverkleinen.nl/
snel online afbeeldingen verkleinen
1 |
Ik zie geen verschil hoor.quote:Op zondag 15 juni 2008 12:38 schreef xminator het volgende:
Handig voor bij youtube zet &fmt=18 achter het video
voorbeeld:
[ code verwijderd ]
Kwaliteit zal hoger zijn.
Of je klikt gewoon op 'bekijk in hogere kwaliteit'.quote:Op zondag 15 juni 2008 13:02 schreef xminator het volgende:
Het linkje dat ik gepost heb mot je proberen zonder &fmt=18 en met &fmt=18 op het einde. Je zult het verschil daarmee echt wel moeten zien..
Het werkt niet bij elke videootje.
Maar vóór ik dat erachter plak kan ik de optie ''bekijk in hogere kwaliteit'' niet vinden.quote:Op zondag 15 juni 2008 19:51 schreef rcco het volgende:
[..]
Of je klikt gewoon op 'bekijk in hogere kwaliteit'.
quote:Op zondag 15 juni 2008 19:51 schreef rcco het volgende:
[..]
Of je klikt gewoon op 'bekijk in hogere kwaliteit'.
quote:Op zondag 15 juni 2008 20:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Maar vóór ik dat erachter plak kan ik de optie ''bekijk in hogere kwaliteit'' niet vinden.![]()
Daarna kan ik wel kiezen voor standaard kwaliteit en zie ik ook ineens ''bekijk in hogere kwaliteit'' staan.
Ja weet ik veel, ik heb die site niet gemaakt.quote:Op zondag 15 juni 2008 20:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Maar vóór ik dat erachter plak kan ik de optie ''bekijk in hogere kwaliteit'' niet vinden.![]()
Daarna kan ik wel kiezen voor standaard kwaliteit en zie ik ook ineens ''bekijk in hogere kwaliteit'' staan.
Waar zie jij die optie dan staan vóór je &fmt=18 erachter plakt?quote:Op zondag 15 juni 2008 23:56 schreef rcco het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, ik heb die site niet gemaakt.
In het vakje waar je de video kan beoordelen, bij die rode sterren dus, en waar het aantal keer bekeken staat. Daar staat bij mij gewoon: 'bekijken op hoge kwaliteit'quote:Op maandag 16 juni 2008 21:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Waar zie jij die optie dan staan vóór je &fmt=18 erachter plakt?
Want dat weet je toch zo goed te vertellen??
Bij sommige filmpjes heb je al hoge kwaliteit/standaard kwaliteit staan... Maar bij de meeste filmpjes heb je dat niet en dat kom je pas te zien na het invoeren van &fmt=18quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:41 schreef rcco het volgende:
[..]
In het vakje waar je de video kan beoordelen, bij die rode sterren dus, en waar het aantal keer bekeken staat. Daar staat bij mij gewoon: 'bekijken op hoge kwaliteit'
Waarom dat bij jou pas komt nadat je &fmt=18 erachter plakt, weet ik niet zoals ik al zei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |