quote:Op zondag 16 maart 2008 17:36 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Goed, even recapituleren over dat MyUS.
Walter: Yes
Jarno: Yes
Hertog: Yes
G.Fawkes: Yes
SFRje: Yes
JoMo0: Yes
Gebraden_Wombat : Yes
Tomasso : Yes
Vrolijke Frits: Maybe
Zullen we maandag dus definitief knopen doorhakken? Ik ben vanaf woensdag een week naar het buitenland.
Wel ruk inderdaad. Maar vroeg hij je niet of hij je in zijn 'mapje' mocht doen , als er een plaats vrij kwam?quote:Op maandag 17 maart 2008 15:16 schreef Tomasso het volgende:
iFactors
Mja, er was dus wel een reden waarom ik elke keer doorliep naar MacHouse
Ja, hij zag het helemaal in me zitten, maar die ander was toch iets beter. Zodra er een plaats vrijkomt, zou hij me gelijk bellenquote:Op maandag 17 maart 2008 15:18 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Wel ruk inderdaad. Maar vroeg hij je niet of hij je in zijn 'mapje' mocht doen , als er een plaats vrij kwam?
Dit is erg zeg. Het lijkt wel een kopie. Heb de lijst aangepast.quote:Op maandag 17 maart 2008 15:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, hij zag het helemaal in me zitten, maar die ander was toch iets beter. Zodra er een plaats vrijkomt, zou hij me gelijk bellen
Als het maar 6 euro per jaar is p.p. is wil ik ook wel meedoen..quote:Op maandag 17 maart 2008 15:16 schreef JoMo0 het volgende:
Goed, even recapituleren over dat MyUS.
Walter: Yes
Jarno: Yes
Hertog: Yes
G.Fawkes: Yes
SFRje: Yes
JoMo0: Yes
Super-Muffin: Maybe
Mr.Noodle: Maybe
Vrolijke Frits: Maybe
Zullen we maandag dus definitief knopen doorhakken? Ik ben vanaf woensdag een week naar het buitenland.
Als je naar de website gaat is er een videofragement te horen van die kerel met die presentator van Kassa! Hij gaf zelf al aan dat je ook niet dingen met tientallen tegelijk moet bestellen, want dat hebben ze geheid door bij de Douane.quote:Op maandag 17 maart 2008 15:05 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Die ja. Top !
Trouwens , is het wel verstandig om met zoveel mensen te bestellen. Ik bedoel , dan wordt het pakket naar NL ook heel groot lijkt me of niet. Natuurlijk wel gezellig allemaal maar de BTW kans wordt alleen maar groter. En ja het is 60 dollar per jaar.
Ging jij geen myUS opzetten? Ik heb geen CC...quote:Op maandag 17 maart 2008 15:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Goed, wie gaat dat MyUS opzetten..? Het is 80 dollar om aan te melden.
Ik denk ook dat het handig is om twee 'groepen' op te zetten. Het wordt anders wel een heel geregel voor 1 persoon om 8 bestellingen in de gaten te houden.
20 dollar of 10 dollar: zoveel duurder is het niet en m.i. is het met 2*4 beter te managen....
Ik denk het ook, ondertussen begint het tegen de 10 personen te raken. Dan kun je volgens mij beter 2 aparte postbusjes opzetten. Ik heb wel een NL Postbank Studenten CC, maar een limiet van 1000 euro p/m...quote:Op maandag 17 maart 2008 15:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Goed, wie gaat dat MyUS opzetten..? Het is 80 dollar om aan te melden.
Ik denk ook dat het handig is om twee 'groepen' op te zetten. Het wordt anders wel een heel geregel voor 1 persoon om 8 bestellingen in de gaten te houden.
20 dollar of 10 dollar: zoveel duurder is het niet en m.i. is het met 2*4 beter te managen....
Ik heb ook geen CC . Jij en Jarno bestellen toch vaak via internet? Zou je dan niet de ene groep voor jou en de andere voor Jarno of De_Hertog kunnen doen?quote:Op maandag 17 maart 2008 15:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Da's toch 1500 dollar :p
Maar zijn meer mensen voor twee groepen? If so, dan ik een voorzetje
Groep 1.
Walter
Jarno
Hertog
JoMoO
Groep 2.
G.Fawkes
SFRje
1500 dolllar is 1 Macbook Air en vervolgens een maand niks meer bestellen..quote:Op maandag 17 maart 2008 15:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Da's toch 1500 dollar :p
Maar zijn meer mensen voor twee groepen? If so, dan ik een voorzetje
Groep 1.
Walter
Jarno
Hertog
JoMoO
Groep 2.
G.Fawkes
SFRje
Let erop dat dit progressief is, je 1e kg kost dus $25,50, tot 5kg komt daar nog $12,50/kg bij en vanaf dan betaal je $7/kg voor elke kg die erbij komt.quote:1. Express (1-4 day delivery)
Minimum Charge: 600 grams
Rates:
Each 100 grams, up to 1 Kg $2.55
Each 100 grams, over 1 Kg $1.25
Each 100 grams, over 5 Kg $0.70
Nice. Die ga ik wel even halen als ik vrijdag naar NYC ga.quote:Op maandag 17 maart 2008 15:51 schreef JoMo0 het volgende:
En de N Airport Express heeft nu ook in de US het licht gezien.
[ afbeelding ]
Ow, bij te hoge verzendkosten zal ik ook afhaken trouwens.quote:Op maandag 17 maart 2008 16:03 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
2 groepen vind ik op zich ook prima, maar dan worden de verzendkosten wel weer een stuk hoger.
[..]
Let erop dat dit progressief is, je 1e kg kost dus $25,50, tot 5kg komt daar nog $12,50/kg bij en vanaf dan betaal je $7/kg voor elke kg die erbij komt.
De eerste 5 kg kosten dus $75,50.
Als de verzendkosten daardoor te veel uit de hand lopen zal ik afhaken, want ik krijg hier al Nederland al 12% korting op Applespullen.
Ik heb trouwens wel een creditcard (Postbank StudentenCard). Om mijn studentenhuis als transporthub te laten dienen lijkt me alleen een minder goed plan.
Oh, en weet iemand of de Amerikaanse Apple Store uberhaupt Nederlandse credit cards accepteert?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |