heeeel vaagquote:Op maandag 17 maart 2008 16:16 schreef mootie het volgende:
Die van 15, was dat je eerste vriendje?
Jaaaahahah!
Was dat ook je eerste keer sex?
Euh.... nee....
Hopelijk kijkt 'ie achter mee.. code roodquote:Op maandag 17 maart 2008 16:17 schreef Borga het volgende:
Waar is onze wandelende tijdbom eigenlijk?
Je weet toch, met dat drugs smokkelen is het net zoals met het kopen van een bontjasje....quote:Op maandag 17 maart 2008 16:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jamaar, durgscriminaliteit is toch heul niet erg. Daar doe je niemand pijn mee.
Aldus helder licht Amanda.
Vergeet de Gold Strike van Jaap nietquote:Op maandag 17 maart 2008 16:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Volgens mij zijn Claire en Jaap de enigen die niet verder gekomen zijn dan een frikandel speciaal en een ijslolly. De rest heeft genoeg getest......
Oud nieuwsquote:Op maandag 17 maart 2008 16:22 schreef Varen het volgende:
Amanda heeft bijna elke dag sex in Dgk, soms vaker dan 1 keer
Ik denk dat ze bedoelt dat ze 6 keer is klaar gekomen.quote:Op maandag 17 maart 2008 16:24 schreef Varen het volgende:
Amanda is met 6 jongens naar bed geweest.
De anderen heeft ze elders "genomen", in de auto, het park, steeg, op de bar, etc.quote:Op maandag 17 maart 2008 16:25 schreef Lobasca het volgende:
Amanda is met 6 jongens naar bed geweest..Geloof er geen ene moer van
Een 11-jarige die het verschil wil voelen tussen echt en siliconen.. het is bijna grappigquote:Op maandag 17 maart 2008 16:24 schreef agter het volgende:
Amanda werd in haar tieten geknepen bij een optreden van Brian door een 11-jarig jongetje.
dat bedacht ik me ook al..en vergeet de douche niet..quote:Op maandag 17 maart 2008 16:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De anderen heeft ze elders "genomen", in de auto, het park, steeg, op de bar, etc.
ik wel hoorquote:Op maandag 17 maart 2008 16:25 schreef Lobasca het volgende:
Amanda is met 6 jongens naar bed geweest..Geloof er geen ene moer van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |