Ze noemde zichzelf leergierig.quote:Op maandag 17 maart 2008 16:01 schreef T-lex het volgende:
Heeft ze al geroepen dat ze de instelling heeft: "Je moet alles een keer geprobeerd hebben"
Daar is ze altijd zo trots op...
Daar gaan we weer.quote:Op maandag 17 maart 2008 15:57 schreef Kinga het volgende:
Deborah is dus 2 jaar ouder. 22? Nee. 26 dus.
Ja hoorquote:Op maandag 17 maart 2008 16:01 schreef T-lex het volgende:
Heeft ze al geroepen dat ze de instelling heeft: "Je moet alles een keer geprobeerd hebben"
Daar is ze altijd zo trots op...
idd nu komt het mdma (?) likje weer voorbij.quote:Op maandag 17 maart 2008 15:58 schreef Kinga het volgende:
Grappig. Gisteren had ze dat gesprekje met Ricardo over drugs enzo...
7 shots tequila op je dertiende? Damn.quote:Op maandag 17 maart 2008 15:59 schreef Varen het volgende:
Amanda was met 13 voor het eerst dronken, 7 shotjes Telquila
BQ, ik ga er even vanuit dat wat LS zei klopt en dat Amanda nu 24 is. Ze zei net dat Deborah 2 jaar ouder is en Danielle 2 jaar jonger. Ik weet dan alleen niet vanuit welke leeftijd ze telt, 20 of 24?quote:Op maandag 17 maart 2008 16:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar gaan we weer.
Zei Amanda dat Deborah 26 is? Dan wordt Mamanda dus geen 48 maar 52. Amanda vertelde dat Mamanda haar eerste kind kreeg toen ze 26 was.
Ik heb deze verhalen al tig keer gehoord, boring.quote:Op maandag 17 maart 2008 16:02 schreef Lobasca het volgende:
Amanda is helemaal door het dolle heen, dat ze haar levensverhaal mag vertellen
mdma, xtc, en wiet tot zover gehoordquote:Op maandag 17 maart 2008 16:05 schreef Copycat het volgende:
Welke drugs heeft onze benjamin in haar nog korte leventje al in haar lijf gestopt?
We hebben nu: weed, xtc, mdma.quote:Op maandag 17 maart 2008 16:05 schreef Copycat het volgende:
Welke drugs heeft onze benjamin in haar nog korte leventje al in haar lijf gestopt?
Ah, op die fiets. Ik neem wat LS zegt niet serieus dus laat maar.quote:Op maandag 17 maart 2008 16:05 schreef Kinga het volgende:
BQ, ik ga er even vanuit dat wat LS zei klopt en dat Amanda nu 24 is. Ze zei net dat Deborah 2 jaar ouder is en Danielle 2 jaar jonger. Ik weet dan alleen niet vanuit welke leeftijd ze telt, 20 of 24?
Ik denk dat je beter kunt vragen welke drugs ze nog níet gebruikt heeft, denk dat het lijstje dan beduidend korter zal zijnquote:Op maandag 17 maart 2008 16:05 schreef Copycat het volgende:
Die trots óók, waar ze het mee verteldquote:Op maandag 17 maart 2008 16:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb deze verhalen al tig keer gehoord, boring.
Ik hoop dat Bwian mee zit te kijkenquote:Op maandag 17 maart 2008 16:02 schreef Lobasca het volgende:
Amanda is helemaal door het dolle heen, dat ze haar levensverhaal mag vertellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |