Hoezo nòg een voordeelquote:Op maandag 12 mei 2008 19:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Ah zie, nog een voordeel aan het wonen in Overvecht: vlakbij de Maarsseveense Plassen. Vorige week er nog een rondje omheen gelopen.
Je hebt het gevoel dat je altijd op vakantie bent. Alhoewel er op vakantie meer mensen zijn die nederlands spreken.quote:
Politiehonden ingezet, zo zo... Er staat alleen niet bij hoeveel lui er zijn opgepakt.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:28 schreef Q. het volgende:
Over de Utregse kansenwijken gesproken:
http://www.ad.nl/utrecht/(...)deren_brandweer.html
Thanks! Mn ouders wonen er al dus het voelt al wel een beetje als thuis. Ik had binnen drie dagen dat ik ging zoeken beet, het is helaas maar voor een paar maandjes maar, maar ik mag wel in mn handjes knijpen.quote:
Oppakken? Maar ze hebben toch niets mis gedaan? Dit is toch heel normaal gedrag? Het is gewoon wat kattekwaad.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Politiehonden ingezet, zo zo... Er staat alleen niet bij hoeveel lui er zijn opgepakt.
Ik heb zo'n vermoeden.... Zou Wolfsen ook thee blieven?
Eerst bij Juliana aan de straatweg lekker met zn allen om de bakplaat teppan-yakiën, en daarna 300 meter lopen naar parenclub La Clochequote:Op woensdag 14 mei 2008 02:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
Misschien dat jullie mij kunnen helpen.
Ik ga een meeting organiseren voor een andere site, het gaat om ongeveer 20/25 stellen. We zoeken een leuk/gezellig (en evt thema) restaurant. Ook iets van een dansgelegenheid (erotisch is een mogelijkheid hoeft niet)
Wie heeft er tips, ook andere activiteiten als bowlen of wat dan ook kan aangebracht worden
Alvast bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |