Waar in Hoograven?quote:Op maandag 28 april 2008 13:56 schreef speknek het volgende:
Zelfs als ik in Hoograven boven de vraagprijs bied krijg ik het huis niet.
Studenten.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:50 schreef speknek het volgende:
Rechtenstudenten zijn het ergste schorum.
S to the U Fquote:Op dinsdag 29 april 2008 09:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Studenten..
Volgens mij woon ik in de verkeerde stad, in Amersfoort had ik altijd minder last van dat tuig..
Dit was dus een grapje, maar die paupers hebben echt m'n deur vol gebarricadeerd met doeken en tenten vol aftandse prullaria, sta je dan met je boodschappen tassenquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:24 schreef speknek het volgende:
Vrijmarkt. Die begint voor mijn deur, dus ik hoop dat ik zo nog thuis kom.
Hahaquote:Op dinsdag 29 april 2008 21:20 schreef speknek het volgende:
[..]
Dit was dus een grapje, maar die paupers hebben echt m'n deur vol gebarricadeerd met doeken en tenten vol aftandse prullaria, sta je dan met je boodschappen tassen.
Wat een plebejers ook weer in de binnenstad, verschrikkelijk.
quote:UTRECHT - Een caféruzie is woensdagavond in Utrecht geëscaleerd tot een massale knokpartij met politieagenten. De ruzie ontstond in een café aan de Hoogravenseweg.
De politie werd gealarmeerd en verrichtte enkele aanhoudingen, meldde een woordvoerster woensdagavond. Daarop keerden andere cafébezoekers en later ook jongeren uit de wijk zich tegen de agenten. Het ging om een groep van veertig tot vijftig mensen, aldus de woordvoerster. De politiemensen sloegen alarm en kregen assistentie van onder meer agenten te paard en met honden.
Er vielen tijdens de ongeregeldheden voor zover bekend geen gewonden. De politie hield zeker tien personen aan.
Inderdaad, griftpark vind ik meer een vaders/moeders&kinderen park (no offence).quote:Op donderdag 1 mei 2008 00:10 schreef speknek het volgende:
Is het Griftpark leuk? Het is bij mij om de hoek, maar de sfeer trekt me nooit zo. Ik vind het Wilhelminapark er altijd wat gezelliger uitzien.
Ik krijg het ook altijd voor elkaar om niet in mijn wijk te zijn als er rellen uitbreken.quote:
Hmm, moet je speknek even vragen...quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:02 schreef TwinkleStar001 het volgende:
Gaan de meeste huizen voor de vraagprijs weg of juist voor meer / minder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |