Het gele briefje is slechts ter kennisgeving.quote:Op maandag 17 maart 2008 12:58 schreef Roll het volgende:
Maar mijn concrete vraag is dus : Je moet het proces verbaal toch ter plekke krijgen en niet naderhand ?!
Duidelijk: overtreding van een samenscholingsverbod oid.quote:Op maandag 17 maart 2008 11:59 schreef Roll het volgende:
Op een zaterdag avond na het uitgaan word ik en mijn broer in neergeslagen met knuppels omdat ik tegen een lantaarnpaal aanliep.
Hierbij vroeg de ambtenaar in functie mij om mijn legitimatie , mijn gegevens schreef hij op in zijn boekje.
Ik ging er echter vanuit dat ik geen proces verbaal kreeg omdat dit mij niet gemeld werd.
Nou liep ik vervolgens naar huis en ongeveer een uur later rookte ik een sigaretje en werden we ingesloten door een stuk of 6 politie agenten en op dat moment werd ik gewezen op het feti dat ik moest doorlopen en ineens kreeg ik een geel briefje in mijn handen gedrukt op de manier ' o deze kreeg je nog ' en het tijdstip was meer dan 40 minuten eerder.
Neequote:Is dit het waard om aan te vechten ?
Jaquote:Heeft de agent goed gehandelt ?
Daar was dus wel sprake van.quote:Het gaat trouwens om een verstoring van de openbare orde waar naar mijn weten geen sprake van was maar dat zeggen alle verdachte natuurlijk .
Graag gedaan.quote:Alvast bedankt voor jullie hulp
Je loopt 's nachts om half drie tegen een lantaarnpaal en bent niet dronken?quote:Op maandag 17 maart 2008 12:53 schreef Roll het volgende:
...
En ik loop inderdaad tegen een lantaarnpaal aan omdat daarvoor zo'n groen kastje staat die ik wilde ontwijken.
Dronken kan ik mijzelf op dat moment niet noemen .
..
quote:Op maandag 17 maart 2008 13:57 schreef Roll het volgende:
@ karr 1
precies
liegen doe je nooit zo sterk![]()
dit is gewoon zoiets wat je meemaakt en achteraf ook denkt dit had ik nooit kunnen verzinnen .
Jammer dat ik het moet betalen , ik ga voorlopig niet meer naar die kroeg en ga voortaan fietsend .
quote:Op maandag 17 maart 2008 14:58 schreef Roll het volgende:
De mensen die mij serieuze antwoorden hebben gegeven bedankt ! (Y)
De mensen die ongerelateerde vragen stelden etc. daar ga ik verder niet op in.
Gegroet
quote:Op maandag 17 maart 2008 14:25 schreef r_one het volgende:
[..]
Duidelijk: overtreding van een samenscholingsverbod oid.
[..]
Nee
[..]
Ja
[..]
Daar was dus wel sprake van.
[..]
Graag gedaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |