abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57878982
Het is niet officieel verboden trouwens.
Men wilde alleen niet dat er reclame voor gemaakt werd omdat men de werking nog niet voldoende onderzocht had in Nederland, zei men.
Men overwoog om het te verbieden.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_57879032
ow dan heb ik dat meegekregen geloof ik
  maandag 7 april 2008 @ 09:08:35 #78
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_57883337
Ik heb vanacht gedroomd dat ik Jean Luc Pickard tegen kwam.
Het was ook echt zo'n aangename verrassing van hey hahaha jij hier!
Kwam hem namelijk tegen in de achtertuin van mijn overburen (jaja).
Het leuke was dat dit een lucide droom was.
Ik praatte met hem over het feit dat ik al eerder een keertje over Data had gedroomd en dat het geweldig was hem nu dus ook een keertje tegen te komen.
We spraken verder en vertelde dat het veel leuker was hem of Data tegen te komen omdat die Disney figuren waar ik over droom maar vaag zijn qua interactie.
(Ehmm... nu kan ik mij dus niet herinneren dat ik ooit over een Disney figuur heb gedroomd, maar het zal wel.)
Echt een grappige jolige droom... jammer dat ik wakker moest worden!

En verder: nog een weekje werken... dan gaat het beginnen allemaal... want... we krijgen de sleutel van ons nieuwe huisje op 14 april!
pi_57884620
Weer een nieuw huisje?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_57887920
e-cigaret is dan ook een manier inderdaad maar volgens mij kom je dan nog niet van het roken af omdat je door die e-cigaret blijft paffen op een andere manier. Roken vind ik trouwens ook nog steeds te lekker om ermee te kappen en gisteren en vandaag meer lucht die ik krijg dus dan zie ik stoppen ook niet als broodnodig in.

Gedroomd vannacht wederom, zeer licht geslapen en heel bewust gedroomd maar toen ik wakker werd kon ik niets ervan herinneren. Waren wel rustige dromen, dat merk ik als ik wakker word, voel ik me rustig tijdens het ontwaken dan was het een rustige nachtrust.

Tijd voor kop koffie en sigaret
Genieten is toegestaan!!!
  maandag 7 april 2008 @ 13:41:12 #81
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_57888258
quote:
Op maandag 7 april 2008 10:34 schreef nokwanda het volgende:
Weer een nieuw huisje?
Jazeker.
Een detail dat men snel vergeet door de gigantische data overloads die iedereen krijgt vandaag de dag is het feit dat we in een tijdelijke woning zaten!
Wij wisten dat we er in juni uit hadden gemoeten.
Nu hebben wij echt een heus huisje gekocht.
Vijf minuten van het strand, een minuut van zwembad, supermarkt, marktplein.
En onze buren? Een heuze Chinees en het is nog de beste van het dorp ook nog eens! Dat is nog eens makkelijk!
pi_57891147
hoop in dat opzicht dan niet dat je te veel stank overlast hebt....
pi_57891198
Aan zee wonen lijkt me ook wel wat maar van de andere kant is het hier in Limburg ook wel goed vertoeven net bij de grens van Belgie en Duitsland. Alsnog lijkt me een leven aan zee niet slecht.

Net de rest van de zolder opgeruimd, trap op en trap af met zware dozen, merk dat mijn conditie niet helemaal waardeloos is, alsnog valt er wat bij te slijpen.
pi_57891286
je bent aardig aan de schoonmaak / opruim is het niet topspin?
kan je dat ook hier doen>
pi_57892077
Zodra ik hier klaar ben kom ik wel even langs drac

Merk dat het actiever worden een ritme aan het worden is net zoals je passief zijn als ritme kunt zien. Het lijkt gewoon te zijn dat ik een paar uur per dag bezig ben in beweging met dingen doen inplaats van meteen op de bank liggen helemaal duf en down. Passief geworden ben ik door omstandigheden en dat heeft lang genoeg geduurd, was een kwestie van tijd ook om de boel op te pakken en nu lijkt de tijd daar te zijn dat mijn leven weer stroomopwaarts moet gaan.

Heb spontaan zin om te rennen of naar Maastricht te gaan of wat anders te doen, geen zin meer om de dag nutteloos uit te zitten dus ook.

Zat even in het zonnetje net en kwam erachter dat het de manier is waarop ik tegen alles aankijk hetgeen is dat de doorslag geef. Het is niet wat de omgeving laat zien maar hoe ik tegen die omgeving aankijk en tegen het leven aankijk. Kan zelf alles van de positieve kant belichten en de omgeving en het leven als positief zien, de omgeving zelf zet niet alles in werking want ook tijden gehad dat het me gestolen kon worden. Mijn visie en opvatting geeft de doorslag.

Om het maar heaven te noemen, dat zit tussen mijn oren en niet in de wereld zelf, kan verbitterd zijn in een wereld die de moeite waard is en dan kan ik ook "verlicht" zijn in een wereld met negatieve kanten erin.

Leven lijkt wat meer de moeite waard te zijn en heb zin om het met beide handen aan te grijpen. Niet van de toren schreeuwen nu en dat heb ik geleerd, stap voor stap en dus ook met vreugde opbouwen stap voor stap. Ga ik ineens uitbundig genieten dan wreet dat ook energie en beland ik vanzelf weer in een down-periode. Vreugde kan geen kwaad en blijvende vreugde ook niet maar dan wel gedoseerd nogmaals

Nu weer naar buiten met muziekje op de mp3-speler. Morgen de hele zolder schoon maken nu alle dozen en rotzooi weg is, tis leeg maar stof ligt er wel. En dan daarna de garage, dan de kelder, vervolgens tuinhuisje en dan de voortuin en achtertuin. Heb genoeg te doen en dat is ook goed voor de conditie, hardlopen daarna of lange wandelingen maken.

Volgens mij heeft het met de lente te maken dat ik weer in een beter vaarwater kom Zonne-energie.
  maandag 7 april 2008 @ 18:06:20 #86
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_57893216
quote:
Op maandag 7 april 2008 16:19 schreef draculettetje het volgende:
hoop in dat opzicht dan niet dat je te veel stank overlast hebt....
Nee hoor, dat is allemaal heel goed geregeld daar.
We zijn al meerdere keren langs geweest ook al is het huis nog niet van ons.
Dat zit helemaal goed!
pi_57895409
da's fijn! en ook niet van de mensen die afhalen met voor de deur parkeren?
  dinsdag 8 april 2008 @ 02:07:18 #88
138244 Champloo
GODMILJAAR!!
pi_57902666
Ik draag mijn steen bij om dit topic zo snel mogelijk vol te maken.
  dinsdag 8 april 2008 @ 08:08:06 #89
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_57903533
quote:
Op maandag 7 april 2008 19:48 schreef draculettetje het volgende:
da's fijn! en ook niet van de mensen die afhalen met voor de deur parkeren?
Nope!
Er is altijd parkeerplek want wij wonen precies op een mooi (en het enigste) ruime pleintje van de hele wijk.
Als er addertjes zijn dan moeten we die nog gaan tegen komen, want tot heden hebben we ze niet kunnen vinden.
Zowel in huis als de omgeving.
(Het huis is nog geen 20 jaar oud en is recentelijk compleet van binnen en buiten gerenoveerd... de CV en de volledige inbouw keuken met alles erop en eraan laten ze ook achter en komt uit 2003!)
pi_57903544
da's wel lekker dan!
nog even geduld ha ha
  dinsdag 8 april 2008 @ 08:11:32 #91
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_57903568
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 08:08 schreef draculettetje het volgende:
da's wel lekker dan!
nog even geduld ha ha
Inderdaad!
Hmmm... het addertje dat ik nog noemde tegen mijn vriendin is dat er wel kinderen wonen bij de buren links en rechts en we hebben een gedeelt erfje met z'n allen.
Daar zit ook onze slaapkammer.
Nu zie ik het dus gebeuren dat er om 7 uur s'ochtends (of iets in die trand) op de zondag van die KAA U TEE koters zitten te blerren op het erfje.
But we'll see!
pi_57903671
hoeft natuurlijk niet, op zich is ook 7 uur vroeg om naar buiten te gaan
houdt in dat papa of mama koter toch in de kleren heeft gehezen....
alhoewel ik als ik bij mn zoessie ben ook wel rond die tijd zo niet eerder gewekt wordt, maar eerlijk gezegd gaat dat niet met blerren

of ik ben gewoon bevooroordeeld
pi_57904219
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 08:08 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

Nope!
Er is altijd parkeerplek want wij wonen precies op een mooi (en het enigste) ruime pleintje van de hele wijk.
Als er addertjes zijn dan moeten we die nog gaan tegen komen, want tot heden hebben we ze niet kunnen vinden.
Zowel in huis als de omgeving.
(Het huis is nog geen 20 jaar oud en is recentelijk compleet van binnen en buiten gerenoveerd... de CV en de volledige inbouw keuken met alles erop en eraan laten ze ook achter en komt uit 2003!)
op naar #202
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_57910066
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 09:10 schreef nokwanda het volgende:

[..]

op naar #202
ha ha dat duurt vast nog wel even
  woensdag 9 april 2008 @ 09:42:19 #95
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_57928215
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 09:10 schreef nokwanda het volgende:

[..]

op naar #202
Ik niet snap?
"Op naar #202"?
pi_57928291
Dit is deel 201
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 9 april 2008 @ 10:04:16 #97
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_57928565
quote:
Op woensdag 9 april 2008 09:46 schreef nokwanda het volgende:
Dit is deel 201
Ah!
Maar jij quote mijn tekst en dus snapte ik de link niet betreft hetgeen wat ik schreef en jouw antwoord daarop!
pi_57929474
quote:
Op woensdag 9 april 2008 10:04 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

Ah!
Maar jij quote mijn tekst en dus snapte ik de link niet betreft hetgeen wat ik schreef en jouw antwoord daarop!
dat zie ik nu pas. verkeerde tekst gequote
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_57934955
quote:
Op woensdag 9 april 2008 10:45 schreef nokwanda het volgende:

[..]

dat zie ik nu pas. verkeerde tekst gequote
dus het was niet zo gek dat ik hem ook niet helemaal snapte
pi_57935976
Even binnenwandelen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties