Een geboren en getogen Nederlander.quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat is Nederlands genoeg?
Wist niet dat Romeo een broer hadquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Castelen, John, DeGuzman, Hersi, Castelen
Niet eens weten hoe je de naam van de spelers van je club schrijftquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:04 schreef RayMania het volgende:
Het is Afellay en Yildirim heeft nooit een officiële interland gespeeld voor Nederland. Verder zijn die vijf spelers die jij noemt naar mijn weten gewoon opgegroeid in Nederland.
Maar niet geboren als Nederlanderquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:04 schreef RayMania het volgende:
Het is Afellay en Yildirim heeft nooit een officiële interland gespeeld voor Nederland. Verder zijn die vijf spelers die jij noemt naar mijn weten gewoon opgegroeid in Nederland.
Oh god, dat Rita Verdonk gelul. Zit er dan zo veel verschil tussen de Guzman en Robben en Afellay?quote:
Ja.quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh god, dat Rita Verdonk gelul. Zit er dan zo veel verschil tussen de Guzman en Robben en Affelay?
Niks Rita Verdonk gelul.quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh god, dat Rita Verdonk gelul. Zit er dan zo veel verschil tussen de Guzman en Robben en Afellay?
Alleen dat knulletje uit Bedum zou voor Nederland mogen uitkomenquote:
Afellay ook.quote:Op woensdag 19 maart 2008 20:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Alleen dat knulletje uit Bedum zou voor Nederland mogen uitkomen
Volgens de definitie van VoreG niet hoorquote:
Yildirim heeft 1 officiele interland gespeeldquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:04 schreef RayMania het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |