Mooie haardos idd.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:47 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik zag Evert ten Napel in dat eindfilmpje
Dat weet ik, maar omdat hij dus 50% joods is kreeg hij het keppeltjequote:Op zondag 16 maart 2008 23:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan ben je volgens onze wetten niet Joods.
die nergens op slaatquote:Op zondag 16 maart 2008 23:51 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar omdat hij dus 50% joods is kreeg hij het keppeltjeEn natuurlijk omdat het gewoon de geuzennaam is
Ga jij ff de geschiedenis van Ajax lezen en dan vind je waarom de naam gebruikt word kakkerlakje.quote:
zij jack toch alquote:Op zondag 16 maart 2008 23:55 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ga jij ff de geschiedenis van Ajax lezen en dan vind je waarom de naam gebruikt word kakkerlakje.
Leer Nederlands.quote:
Bij gomes is dat altijd zo mooiquote:Op maandag 17 maart 2008 00:00 schreef DJ_Ryow het volgende:
ook wel mooi dat Van Raaij "boeren!" ook nergens op vind slaan.
ik vind sowieso dat de naam van de club en de namen van spelers veel vaker gezongen moeten worden. gewoon zomaar, niet alleen als een speler iets belangrijks doet. minder geuzennamen en minder gericht op tegenpartij.
Wat zij hij dan ?quote:
Jack vind het onzin en zij dat het niets met voetbal te maken heeft al dat soort namen. Maar Jack is daarin gewoon een oude lul en moet zich niet zo aanstellenquote:Op maandag 17 maart 2008 00:05 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat het niks met ajax te maken heeft.
Jack is zo'n ouderwetse jood waarbij het allemaal gevoelig ligt. Michael lijkt wat verder in z'n ontwikkeling wat dat betreftquote:Op maandag 17 maart 2008 00:06 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Jack vind het onzin en zij dat het niets met voetbal te maken heeft al dat soort namen. Maar Jack is daarin gewoon een oude lul en moet zich niet zo aanstellen
Je avatarquote:Op maandag 17 maart 2008 00:14 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Jack is zo'n ouderwetse jood waarbij het allemaal gevoelig ligt. Michael lijkt wat verder in z'n ontwikkeling wat dat betreftgewoon hup keppeltje op, gewoon de link tussen joden en Ajax accepteren (al zijn de club+spelers belangrijker zoals ik al zei in m'n vorige post)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |