Hij compenseert het gedrag van Hugo aan die kant van de tafel.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:30 schreef paultjuhhh het volgende:
Kraay SR is wel puik als gast
Tot mijn verbazing Youri deze ronden niet, maar de uitzending is nog niet voorbij.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:28 schreef DrDentz het volgende:
waarom schreeuwt iedereen vandaag zo op tv... stelletje driftkikkers daar
denk hetquote:Op zondag 30 maart 2008 23:31 schreef DrDentz het volgende:
bediscussieren ze nou de optie Van Gaal naar Feyenoord?
Waarom? Die medespelers zijn nog te lui om naar m toe te lopen.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:31 schreef golfer het volgende:
Als ik Hofland was zou ik mij morgen ziek melden, i.p.v. een rotschop van je collega's te krijgen.
Ik denk je dat ze in die periode Hofland wat meet tegen zichzelf hadden moeten beschermen, hij had een kutperiode, ik hoop dat het allemaal beter gaat.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:30 schreef TheGeneral het volgende:
Hofland, mijn god. Die is verantwoordlijk voor 20 doelpunten ofzo...
Net of die om 0.00 naar bed gaat op zijn leeftijd?quote:Op zondag 30 maart 2008 23:33 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik hoop maar niet dat Hugo's zoontje keek vanavond naar z'n papa
Ik las pas nog ergens dat Shev weer terug gaat.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:33 schreef gitaarsnaar het volgende:
Nistelrooy naar AC Milan ????
Hij heeft geen moederquote:Op zondag 30 maart 2008 23:35 schreef DrDentz het volgende:
maar Hugo is niet thuis dus hij kan opblijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |