Je zit in de redactie?quote:Op zondag 30 maart 2008 23:05 schreef paultjuhhh het volgende:
Ze sluiten vandaag denk ik af met DOS
Nee, Hugo zat middenin een belachelijke tirade. Nog voor de sms mocht er ook niemand iets zeggen.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Mulder, die weer niet weet waar het over gaat komt dwars door een quote heen. Hou je mond dan tenminste tot het einde van die sms. Dan kun je commentaar altijd nog leveren.
eens!quote:Op zondag 30 maart 2008 23:41 schreef ErikT het volgende:
[..]
Nee, Hugo zat middenin een belachelijke tirade. Nog voor de sms mocht er ook niemand iets zeggen.
En die sms ging sowieso al nergens over natuurlijk. "Ik ken iemand en die voelt zich op z'n ziel getrapt door Louis van Gaal. Weeeeeeeeh"
Flauwekulgelegenheidsargument. Alsof Borst nooit ergens door heen komt....quote:Op zondag 30 maart 2008 23:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Mulder, die weer niet weet waar het over gaat komt dwars door een quote heen. Hou je mond dan tenminste tot het einde van die sms. Dan kun je commentaar altijd nog leveren.
dan nog ga je er toch neit dwars door heen tetteren. Dan laat je hem uitratelen en ga je erop in. Nu was hugo nog bezig met zijn punt te maken dan kan je toch ook niet al reagerenquote:Op zondag 30 maart 2008 23:41 schreef ErikT het volgende:
[..]
Nee, Hugo zat middenin een belachelijke tirade. Nog voor de sms mocht er ook niemand iets zeggen.
En die sms ging sowieso al nergens over natuurlijk. "Ik ken iemand en die voelt zich op z'n ziel getrapt door Louis van Gaal. Weeeeeeeeh"
Een LTS'erquote:Op zondag 30 maart 2008 23:45 schreef ErikT het volgende:
Zo als je nog verder wil lachen zet m dan ff op 3.
quote:Op zondag 30 maart 2008 23:45 schreef ErikT het volgende:
Zo als je nog verder wil lachen zet m dan ff op 3.
yoeri zei DATquote:Op zondag 30 maart 2008 23:48 schreef Blawh het volgende:
Hugo
Hij had wel groot gelijk hoor, van Gaal met zijn uitspraak ' dat zijn niet de meest intelligente mensen'. Verder nog een opmerking 'mensen uit dat milieu, alsof die mensen minder voorstellen.![]()
En nee, ik ben geen LTS'er.
Het is slechts jouw interpretatie dat het beledigend is om te zeggen dat bepaalde mensen niet de intelligentste mensen zijn.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:48 schreef Blawh het volgende:
Hugo
Hij had wel groot gelijk hoor, van Gaal met zijn uitspraak ' dat zijn niet de meest intelligente mensen'. Verder nog een opmerking 'mensen uit dat milieu, alsof die mensen minder voorstellen.![]()
En nee, ik ben geen LTS'er.
Dat was wel ff een heel ander verhaal.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:51 schreef DrDentz het volgende:
Hugo ging ook uit zn plaat toen Fortes Rodrigues eens begon over Down Syndroom.. dat was wel ff wat erger dan wat Van Gaal doet maar daar reageerde hij destijds op met iets van "Die domme klootzak moet ff heel goed nadenken, zn excuses aanbieden en gaat werken in de jeugdzorg" ofzo
Misschien is Hugo daar zo gevoelig voor omdat zijn zoontje zelf een lichte verstandelijke handicap heeft.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:51 schreef DrDentz het volgende:
Hugo ging ook uit zn plaat toen Fortes Rodrigues eens begon over Down Syndroom.. dat was wel ff wat erger dan wat Van Gaal doet maar daar reageerde hij destijds op met iets van "Die domme klootzak moet ff heel goed nadenken, zn excuses aanbieden en gaat werken in de jeugdzorg" ofzo
Mwah, het is geen compliment. Of wel?quote:Op zondag 30 maart 2008 23:50 schreef ErikT het volgende:
[..]
Het is slechts jouw interpretatie dat het beledigend is om te zeggen dat bepaalde mensen niet de intelligentste mensen zijn.
Het zullen maar idealen zijnquote:Op zondag 30 maart 2008 23:53 schreef paultjuhhh het volgende:
Hugo
Derksen
Mijn helden waren weer in vorm door ons Louis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |