Ik denk je dat ze in die periode Hofland wat meet tegen zichzelf hadden moeten beschermen, hij had een kutperiode, ik hoop dat het allemaal beter gaat.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:30 schreef TheGeneral het volgende:
Hofland, mijn god. Die is verantwoordlijk voor 20 doelpunten ofzo...
Net of die om 0.00 naar bed gaat op zijn leeftijd?quote:Op zondag 30 maart 2008 23:33 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik hoop maar niet dat Hugo's zoontje keek vanavond naar z'n papa
Ik las pas nog ergens dat Shev weer terug gaat.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:33 schreef gitaarsnaar het volgende:
Nistelrooy naar AC Milan ????
Hij heeft geen moederquote:Op zondag 30 maart 2008 23:35 schreef DrDentz het volgende:
maar Hugo is niet thuis dus hij kan opblijven
quote:Op zondag 30 maart 2008 23:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Jaaaaaaaaa het Nederlands elftal! Mijn helden
Morgenmiddagquote:Op zondag 30 maart 2008 23:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Net of die om 0.00 naar bed gaat op zijn leeftijd?
Mulder, die weer niet weet waar het over gaat komt dwars door een quote heen. Hou je mond dan tenminste tot het einde van die sms. Dan kun je commentaar altijd nog leveren.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:30 schreef ErikT het volgende:
[..]
Hij zegt eerst: bij prinicipieel zijn hoort ook beschaafdheid.
Vervolgens gaat hij zitten vloeken op TV omdat iemand anders even iets wil zeggen, over het feit dat hij iets compleet uit de context trekt. Slaat helemaal nergens op.
Waar zou hij z'n excuses voor moeten aanbieden? Hij zegt dat de LTS qua intelligentie niet op het hoogste niveau van Nederland zit, iets wat je moeilijk kan ontkennen, het Nederlandse onderwijssysteem is tenslotte ingedeeld op intellectuele capaciteit. Daarna gaat hij verder om te zeggen dat het desalniettemin prima gozers zijn.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:30 schreef toma het volgende:
[..]
idd. Ik zit nu op de HTS en er zitten een aantal jongens bij mij in de klas die LTS hebben gedaan. Qua sociale interactie heb ik ze hoger zitten dan Louis.
Sorry hoor, maar vloeken op live tv is gewoon not done.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Mulder, die weer niet weet waar het over gaat komt dwars door een quote heen. Hou je mond dan tenminste tot het einde van die sms. Dan kun je commentaar altijd nog leveren.
quote:
dat keur uk toch niet goed, maar dwars door een verhaal van een ander heen blaffen is ook not done, behalve als je Andries Knevel heetquote:Op zondag 30 maart 2008 23:38 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar vloeken op live tv is gewoon not done.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |