Want? Hij heeft volgens mij gewoon gelijk.quote:
idd. Ik zit nu op de HTS en er zitten een aantal jongens bij mij in de klas die LTS hebben gedaan. Qua sociale interactie heb ik ze hoger zitten dan Louis.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:28 schreef rubbereend het volgende:Hugo. Ging nergens over dat verhaal van van Gaal.
Amen..quote:Op zondag 30 maart 2008 23:29 schreef Tomatenboer het volgende:
Leuk advies van Hofland, maar als ik Hofland was zou ik niet graag naar mezelf kijken.
Hij zegt eerst: bij prinicipieel zijn hoort ook beschaafdheid.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:28 schreef rubbereend het volgende:Hugo. Ging nergens over dat verhaal van van Gaal.
Iddquote:Op zondag 30 maart 2008 23:30 schreef ErikT het volgende:
[..]
Hij zegt eerst: bij prinicipieel zijn hoort ook beschaafdheid.
Vervolgens gaat hij zitten vloeken op TV omdat iemand anders even iets wil zeggen, over het feit dat hij iets compleet uit de context trekt. Slaat helemaal nergens op.
Hij compenseert het gedrag van Hugo aan die kant van de tafel.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:30 schreef paultjuhhh het volgende:
Kraay SR is wel puik als gast
Tot mijn verbazing Youri deze ronden niet, maar de uitzending is nog niet voorbij.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:28 schreef DrDentz het volgende:
waarom schreeuwt iedereen vandaag zo op tv... stelletje driftkikkers daar
denk hetquote:Op zondag 30 maart 2008 23:31 schreef DrDentz het volgende:
bediscussieren ze nou de optie Van Gaal naar Feyenoord?
Waarom? Die medespelers zijn nog te lui om naar m toe te lopen.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:31 schreef golfer het volgende:
Als ik Hofland was zou ik mij morgen ziek melden, i.p.v. een rotschop van je collega's te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |