Dan zal ik in mijn gedachten proberen langs te komen.quote:Op maandag 31 maart 2008 15:20 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het gaat om de gedachte, k_man. En je weet nooit hoe de zaken er over een maand voor staan als die idote troep van Wilders plotseling wel impact blijkt te hebben daar.
Leuk aanbod, UIO!quote:Op maandag 31 maart 2008 15:09 schreef UIO_AMS het volgende:
Nog een klein maandje en het is weer Koninginnedag.Voor wie in de buurt is, mijn deur staat dan open voor de vaste TRV-kliek.
Ik denk dat ik dan in Nederland ben. Misschien zelfs wel in Amsterdam met Duitse aanhang...quote:Op maandag 31 maart 2008 15:09 schreef UIO_AMS het volgende:
Nog een klein maandje en het is weer Koninginnedag.Voor wie in de buurt is, mijn deur staat dan open voor de vaste TRV-kliek.
Ik heb hem kunnen overtuigen! De SAS vlucht is door mij gecancelled en heb nu toch KLM geboektquote:Op woensdag 2 april 2008 23:00 schreef Fogel het volgende:
De projectcoordinator dwingt me weer om met SAS te vliegen![]()
Maar gelukkig dit keer niet naar Parijs, maar naar deze locatie.
Gelukkig ben ik voor een ander project zelf coordinator en kies daar uiteraard voor KLM
Voor een pot Calve pindakaas zou ik ook een Peruaanse keuken affikken!quote:Op donderdag 3 april 2008 12:09 schreef Hik het volgende:
Overigens waren dat vriendje en zijn vader zo dol op de door mij meegenomen pindakaas dat ze in een poging deze na te maken bijna de keuken hebben afgefikt![]()
quote:
Is dat het bruidsmaal?quote:Op woensdag 2 april 2008 23:53 schreef Individual het volgende:
Ben getuige op trouwfeest van een van m'n beste vrienden. Ik vraag me af hoe cavia smaakt.![]()
Ik ook!!!quote:
Geen idee, maar ik weet dat ze in Peru cavia eten! Misschien maar eens het Peru topic raadplegen over trouwerijen.quote:
als er nou een sauna of vodkabar in het park had gestaan...quote:Op zondag 6 april 2008 18:41 schreef Fogel het volgende:
Niemand die je tegenhoudt om met je korte broek in het park te gaan zitten in de sneeuw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |