Is dat een modeterm voor een knecht van een boer die de dorsmachine bestuurt?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Nee, niet zo spannend. Werk als procestechnoloog bij een voedingsmiddelenproducent
Ik wil richting Belgie, Duitsland of Luxemburg. Het weer daar is redelijk hetzelfde als het hier is op het moment .quote:Op zondag 30 maart 2008 13:47 schreef Bora-Bora het volgende:
Dan ga je toch ergens naartoe waar het niet regent?!
Of wilde je persé binnen NL blijven, voor je weekje weg?
(wat ben je vroeg trouwens, vandaag.![]()
)
Ja dat klopt....quote:Op zondag 30 maart 2008 13:52 schreef marcb1974 het volgende:
Ik wil richting Belgie, Duitsland of Luxemburg. Het weer daar is redelijk hetzelfde als het hier is op het moment .
Vroeg omdat ik je meestal 's nachts zie groeten.quote:Goedemorgen![]()
Hoezo vroeg?
Bij gebrek aan werkende mobiele telefoons gaat de communicatie hier per wifi e-mail... dus dan kom ik hier ook wel even langs tijdens het wachten op het eten of op de anderen.quote:Op zondag 30 maart 2008 15:32 schreef UIO_AMS het volgende:
Jij bent veel te veel online voor iemand die op vakantie is, DT.
zoietsquote:Op zondag 30 maart 2008 10:50 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Is dat een modeterm voor een knecht van een boer die de dorsmachine bestuurt?
Het gaat om de gedachte, k_man. En je weet nooit hoe de zaken er over een maand voor staan als die idote troep van Wilders plotseling wel impact blijkt te hebben daar.quote:
Een maand later ook goed? Mijn vergadering die eigenlijk in Madrid zou zijn is naar Amsterdam verplaatst... (en die in Sevilla naar Madrid)quote:Op maandag 31 maart 2008 15:09 schreef UIO_AMS het volgende:
Nog een klein maandje en het is weer Koninginnedag.Voor wie in de buurt is, mijn deur staat dan open voor de vaste TRV-kliek.
Dan zal ik in mijn gedachten proberen langs te komen.quote:Op maandag 31 maart 2008 15:20 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het gaat om de gedachte, k_man. En je weet nooit hoe de zaken er over een maand voor staan als die idote troep van Wilders plotseling wel impact blijkt te hebben daar.
Leuk aanbod, UIO!quote:Op maandag 31 maart 2008 15:09 schreef UIO_AMS het volgende:
Nog een klein maandje en het is weer Koninginnedag.Voor wie in de buurt is, mijn deur staat dan open voor de vaste TRV-kliek.
Ik denk dat ik dan in Nederland ben. Misschien zelfs wel in Amsterdam met Duitse aanhang...quote:Op maandag 31 maart 2008 15:09 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik heb hem kunnen overtuigen! De SAS vlucht is door mij gecancelled en heb nu toch KLM geboektquote:Op woensdag 2 april 2008 23:00 schreef Fogel het volgende:
De projectcoordinator dwingt me weer om met SAS te vliegen![]()
Maar gelukkig dit keer niet naar Parijs, maar naar deze locatie.
Gelukkig ben ik voor een ander project zelf coordinator en kies daar uiteraard voor KLM
Voor een pot Calve pindakaas zou ik ook een Peruaanse keuken affikken!quote:Op donderdag 3 april 2008 12:09 schreef Hik het volgende:
Overigens waren dat vriendje en zijn vader zo dol op de door mij meegenomen pindakaas dat ze in een poging deze na te maken bijna de keuken hebben afgefikt![]()
quote:
Is dat het bruidsmaal?quote:Op woensdag 2 april 2008 23:53 schreef Individual het volgende:
Ben getuige op trouwfeest van een van m'n beste vrienden. Ik vraag me af hoe cavia smaakt.![]()
Ik ook!!!quote:
Geen idee, maar ik weet dat ze in Peru cavia eten! Misschien maar eens het Peru topic raadplegen over trouwerijen.quote:
als er nou een sauna of vodkabar in het park had gestaan...quote:Op zondag 6 april 2008 18:41 schreef Fogel het volgende:
Niemand die je tegenhoudt om met je korte broek in het park te gaan zitten in de sneeuw
Technisch gezien is deze foto gemaakt vanuit Den Helder, maar ik stond uiteraard wel klaar om de boot op te stappen richting een Texels avontuurquote:
Een waar Tessels avontuur!!!quote:Op maandag 7 april 2008 12:24 schreef Douwe het volgende:
Technisch gezien is deze foto gemaakt vanuit Den Helder, maar ik stond uiteraard wel klaar om de boot op te stappen richting een Texels avontuur
Oh wacht, ik kreeg laatst een paar tips van een Schot daarover!quote:Op dinsdag 8 april 2008 01:42 schreef Fogel het volgende:
Ik heb voorlopig alleen nog maar een trip naar Schotland geplanned, maar da's voor het werk.
Ik heb alleen 1 dag vrij, kom op Glasgow aan en heb een huurauto... wat moet ik gezien hebben daar (in de buurt .. in de buurt voor Noorse begrippen, mag best 2-3 uur rijden zijn)?
Mooi, alvast bedankt!quote:Op dinsdag 8 april 2008 03:53 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Oh wacht, ik kreeg laatst een paar tips van een Schot daarover!
Morgen effe kijken of ik die snel kan terugvinden. (op een bierviltje...)
Bitterballen!quote:Op dinsdag 8 april 2008 03:55 schreef Bora-Bora het volgende:
Eind deze week ben ik lekker even in Nederland.
Ook weer even schaapjes, weilandjes, zeetjes kijken en theetjes drinken.![]()
En Hollandse hapjes inslaan natuurlijk!
Glasgow zelf is niet echt aantrekkelijk, maar het nachtleven is erg leuk! Edinburgh is geweldig... hele leuke en mooie stad met een prachtog kasteel en veel leuke winkels en pubs. En vast niet meer dan 2-3 uur rijden. (Volgens deze tabel is het zelfs maar 46 kilometer...quote:Op dinsdag 8 april 2008 01:42 schreef Fogel het volgende:
Ik heb alleen 1 dag vrij, kom op Glasgow aan en heb een huurauto... wat moet ik gezien hebben daar (in de buurt .. in de buurt voor Noorse begrippen, mag best 2-3 uur rijden zijn)?
Je kan in Glasgow naar Calton waar de algemene levensverwachting voor mannen nog geen 54 jaar is! (meer dan 20 jaar onder het UK gemiddelde)quote:Op dinsdag 8 april 2008 01:42 schreef Fogel het volgende:
Ik heb voorlopig alleen nog maar een trip naar Schotland geplanned, maar da's voor het werk.
Hoezo niet aantrekkelijk?quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:58 schreef Hik het volgende:
Glasgow zelf is niet echt aantrekkelijk,
Hey, ik ben de eesrte om toe te geven dat vrijwel alle steden, soms juist de lelijkequote:
Ik denk dat ik dit jaar het 40e ga halen als ik zo even snel een inschatting maak...quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:45 schreef Individual het volgende:
Net nog een paar vluchten geboekt voor NL. Nu ga ik zeker 12-15 juni weer naar NL! Deze keer met vriendin waarvoor NL haar 50e bezochte land wordt!![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:38 schreef DutchTrain het volgende:
... misschien toch maar eens naar Zuid Amerika (na een cursus Spaans)
De uitnodiging naar Peru heb ik al aangenomen en geboekt, maar misschien dat ik in het najaar toch ook nog naar Albuquerque ga!quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:58 schreef DutchTrain het volgende:
Heb een uitnodiging staan om naar Peru te komen, maar ik denk toch dat het dit najaar weer een reisje naar de VS wordt...
Tssss...quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:58 schreef DutchTrain het volgende:
Heb een uitnodiging staan om naar Peru te komen, maar ik denk toch dat het dit najaar weer een reisje naar de VS wordt...
Cursus Spaans kan je dan beter in ZA doen natuurlijk, goedkoper en handiger. Of ga je maar voor 10 dagen?quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:38 schreef DutchTrain het volgende:
... misschien toch maar eens naar Zuid Amerika (na een cursus Spaans)
quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:15 schreef UIO_AMS het volgende:
Zeg flipsen, dat maté, dat is toch een soort thee met bananensmaak?
Niet?quote:
Nee, dat heb ik nooit zo ervaren. Het smaakt imho naar groene thee, maar met een beetje meer kick. Ik drink het ook het liefst zonder een vrachtwagenlading suiker.quote:Op woensdag 9 april 2008 10:18 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Niet?
Ik heb het wel eens gedronken en vond dat er een bananensmaak aan zat. Best lekker eigenlijk. Of waren dat toegevoegde smaakstoffen?
Ik ben nu aardig gewend aan de snelheid waarmee Japanners reizen, dus Zuid Amerika moet wel in 5 dagen kunnen denk ik zoquote:Op dinsdag 8 april 2008 17:08 schreef flipsen het volgende:
Cursus Spaans kan je dan beter in ZA doen natuurlijk, goedkoper en handiger. Of ga je maar voor 10 dagen?
5 dagen voor Zuid Amerika en dan 5 dagen voor Midden Amerika. En dan nog 5 dagen Noord Amerika. Lijkt me een perfecte vakantie om lekker uit te rustenquote:Op woensdag 9 april 2008 14:33 schreef Bora-Bora het volgende:
@Hoeveel landen, DT? Maak je er ook een dobbelsteen-avontuur van?
Ja, te voet!quote:Op woensdag 9 april 2008 14:41 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
5 dagen voor Zuid Amerika en dan 5 dagen voor Midden Amerika. En dan nog 5 dagen Noord Amerika. Lijkt me een perfecte vakantie om lekker uit te rusten
In totaal iets van 20 landen ?
En dan volgend jaar Afrika in een week.
Dan moet je je ondertitel even aanpassenquote:Op woensdag 9 april 2008 17:32 schreef flipsen het volgende:
Mate (officieel zonder accent trouwens) heeft inderdaad niet bananerigs.
Mijn ondertitel is officieusquote:
Ja, dat was ik.quote:Op woensdag 9 april 2008 23:18 schreef Vogue het volgende:
Schreef ik eerder al dat ik blij was dat ik wat weken in Cancun zou blijven... nou dat is dus maar een maand gebleken. De deadline van mijn project in St Maarten is vervroegd en ik vlieg er zaterdag al heen. Hmmm... St Maarten.... weet 't niet hoor. Vast niet zo leuk als BarbadosMaarja de vlindertuin moet ik dan maar eens proberen in het weekend (want dan ben ik vrij). Wie gaf die tip nou ook alweer? Bora Bora? Dáár zou ik trouwens wel eens graag heenwillen, het eiland Bora Bora
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |